Αρχική > ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΚΟΡΑΝΙ > Τι λέει το Κοράνι για τον Ιησού?

Τι λέει το Κοράνι για τον Ιησού?

Αχμαντ Ελντίν

 

Το όνομα του Ιησού εμφανίζεται στα ιερά κείμενα του Ισλάμ και του Χριστιανισμού, αλλά η ερμηνεία του διαφοροποιείται στις δύο αυτές θρησκείες .Οι Μουσουλμάνοι θεωρούν τον Ιησού ως έναν από τους προφήτες του πανίσχυρου Θεού και τον σέβονται τόσο όσο και άλλους προφήτες του Θεού ,όπως τον Αβρααμ, το Μωυσή και τον Μωάμεθ. Οι Χριστιανοί από την άλλη πλευρά θεωρούν τον Ιησού ως «γιο του Θεού» και τον λατρεύουν με αυτήν τη μορφή.

 

Το Ισλάμ σέβεται όλες τις θρησκείες. Παρ’ όλα αυτά όμως , οι Μουσουλμάνοι θεωρούν την άποψη των Χριστιανών λανθασμένη. Ο απολογισμός του Κορανίου για τον Ιησού και τις διδασκαλίες  του διαφέρει αρκετά από αυτόν της Καινής Διαθήκης. Μερικές  από τις κυριότερες διαφορές είναι , σύμφωνα με το Κοράνι, ότι ο Ιησούς δεν υποστήριξε ποτέ πως είναι Θεός , πως δεν παραδόθηκε στο θάνατο επάνω στο σταυρό και  προφήτεψε τον ερχομό του Μωάμεθ, δηλαδή του τελευταίου προφήτη του Θεού.  

 

Η γέννηση του Ιησού

 

Ο Ιησούς ήταν ο ευλογημένος προφήτης του Θεού που εστάλη για να επαναφέρει τον λαό του Ισραήλ στην αληθινή λατρεία του Θεού. Ήταν απόστολος του Θεού, ο δούλος και ο προφήτης του, που έχει  τιμή σε αυτόν τον κόσμο και στον επόμενο. Γεννήθηκε ως εκ θαύματος από την παρθένο Μαρία.

 

Το Κοράνι δηλώνει ότι ο Θεός επέλεξε την  Μαρία, την εξάγνισε και την επέλεξε από όλες τις άλλες γυναίκες στον κόσμο. (3: 42-43). Οι άγγελοι τις έφεραν  τα χαρμόσυνα νέα της γέννησης του Ιησού κάτι που περιγράφεται καλύτερα στους όμορφους στίχους του Κορανίου.

 

 

 

 

 

 

(Κοράνιο 3:42-5)

 

 

 Σχετικά με την ίδια τη γέννηση του Χριστού, το Κοράνι λέει (19: 16-34) ότι η Μαρία αποσύρθηκε από την οικογένειά της και μετέβη σε μια κατάσταση μυστικότητας για  προσευχή και αφοσίωση. Το ιερό πνεύμα (Γαβριήλ ) εμφανίστηκε σε αυτήν,  φέρνοντας ειδήσεις για την γέννηση ενός γιου. Συνέλαβε το παιδί ως εκ θαύματος και αποσύρθηκε σε μια απομακρυσμένη τοποθεσία. Αφότου το παιδί γεννήθηκε το έφερε στον λαό της.

 

 

 

 

 

Την κατηγόρησαν ότι ήταν ακόλαστη , διότι έκανε παιδί χωρίς να παντρευτεί. Η Μαρία ως απάντηση χρησιμοποίησε το ίδιο το βρέφος . Εκείνοι όμως της είπαν ότι  είναι αδύνατον να συζητήσουν με ένα νήπιο στη κούνια. Αλλά το νήπιο απάντησε σε αυτούς ως εξής:

 

 

(Κοράνιο 19:30-34)

 

 

 

Η αποστολή του Ιησού

 

Το Κοράνι λέει ότι ο Θεός έστειλε τον Μωάμεθ, έναν προφήτη, με  εμφανή σημάδια και  θαύματα για να θέσει την ανθρωπότητα στη σωστή πορεία. Ο Ιησούς ήταν ομοίως, ένας από τους αγγελιοφόρους ή  τους προφήτες του Θεού. Αυτό αναφέρεται σε τέσσερα σημεία στο Κοράνι. Σε ένα από αυτά δηλώνει:

 

 

 

(Κοράνιο 46:47)

 

 

Πρέπει να αναφερθεί εδώ ότι ενώ οι μουσουλμάνοι θεωρούν ότι στον Ιησού δόθηκε το ευαγγέλιο, δεν αναγνωρίζουν τα παρόντα τέσσερα Ευαγγέλια ως εκφράσεις του Ιησού. Ακόμη και η εκκλησία συμφωνεί ότι τα τέσσερα Ευαγγέλια γράφτηκαν από τέσσερα διαφορετικά άτομα, αλλά υποστηρίζουν ότι είναι θεϊκά εμπνευσμένα. Αυτή η ιδέα απορρίπτεται από τους μουσουλμάνους. Μπορεί να υποστηριχτεί ότι εάν οι τέσσερις συγγραφείς εμπνεύστηκαν θεϊκά, τότε γιατί υπάρχουν τόσες πολλές σοβαρές αντιφάσεις και παραλείψεις στους μεμονωμένους απολογισμούς τους της ζωής του Ιησού; Επιπλέον, τα τέσσερα Ευαγγέλια γράφτηκαν περίπου 35 έως 65 έτη μετά από την εξαφάνιση του Ιησού και αντιπροσωπεύουν μόνο ένα μέρος των αποκαλούμενων «Ευαγγελίων» εκείνη την περίοδο, άλλα που απορρίπτονται μερικά από την ίδια την εκκλησία.και τα ονομάζουν απόκρυφα.

 

Άλλη μια αποστολή που είχε ο Ιησούς ήταν να μιλήσει στους  ανθρώπους για τον ερχομό του τελευταίου προφήτη μετά από τον ίδιο. Αυτό αναφέρεται σαφώς στο Κοράνι

 

 

(Κοράνιο 61:6)

 

Τα θαύματα του Ιησού

 

Όπως αναφέραμε νωρίτερα, ο Ιησούς εκτέλεσε  θαύματα με τη θέληση του Θεού. Μπορούσε να θεραπεύσει τον τυφλό, να θεραπεύσει το λεπρό και να επαναφέρει τους νεκρούς στη ζωή. Εκτελούσε θαύματα, ακόμη και με τα πιο απλά πράγματα ,όπως τα τρόφιμα, προκαλώντας τις παροχές για τους αποστόλους του να προέλθουν ως εκ θαύματος από τον ουρανό (Κοράνι 5:112-115). Θαυμαστή επίσης ήταν και η παρθένα γέννησή του και η ομιλία του ενώ ήταν νήπιο.  

 

Ο Ιησούς δεν σκοτώθηκε στο σταυρό

 

Οι Μουσουλμάνοι θεωρούν ότι ο Ιησούς δεν σκοτώθηκε. Ήταν η πρόθεση των εχθρών του να τον θανατώσουν στο σταυρό αλλά ο Θεός τον έσωσε από τις δολοπλοκίες τους. Το κορανικο κείμενο υποστηρίζει:

 

 

 

 

 

 

 

(Κοράνιο 4:157-158)

 

 

Ο Ιησούς δεν ήταν ο γιος του Θεού

 

Η εκκλησία υποστηρίζει ότι ο Ιησούς ήταν ο «μόνο-γεννης γιος» του Θεού και επίσης Θεός ο ίδιος, δεδομένου ότι το δόγμα της τριάδας θεωρεί το Θεό ως γιο, ως πατέρα και ως «Άγιο Πνεύμα» ,όλα συγχρόνως. Οι Καθολικοί υπογράμμισαν περαιτέρω τη θεότητα της παρθένου Μαρίας ως «μητέρα του Θεού». Το Ισλάμ απορρίπτει όλες αυτές τις έννοιες.

 

Καταρχήν, οι μουσουλμάνοι υποστηρίζουν ότι η παρθένα γέννηση του Ιησού χωρίς έναν πατέρα δεν ήταν παραπάνω  υπερφυσική από τη δημιουργία του Αδάμ ο οποίος δημιουργήθηκε  χωρίς πατέρα ή μητέρα. Το Κοράνι λέει.

 

(Κοράνι 3:59)

 

 

Η αντίκρουση της ιδέας ότι ο Ιησούς ήταν ο γιος του Θεού αναφέρεται στο Κοράνι, λέει

 

 

 

(Κοράνιο 9:30)

 

Το Κοράνι τονίζει επανειλημμένα το γεγονός ότι ο Ιησούς ήταν ένας άνθρωπος. Το Κοράνι λέει.

 

 

(Κοράνιο 5:75)

 

 

 

 

 

Το Κοράνι καταδικάζει το δόγμα τριάδας σε διάφορες θέσεις (4: 117) και λέει ότι ο Ιησούς δεν απαίτησε ποτέ τη θεότητα και ότι θα βεβαίωνε την ημέρα της κρίσης ότι δίδαξε πάντα τη λατρεία του ενός, πανίσχυρου Θεού. Αυτό περιγράφεται στους ακόλουθους στίχους από το Κοράνι

 

 

 

 

 

 

(Κοράνιο 5:116-117)

 

 

Συμπέρασμα

 

Περιληπτικά μπορούμε να πούμε ότι το Κοράνι βεβαιώνει  με τους σαφέστερους όρους ότι ο Ιησούς ήταν αληθινός απόστολος και αγγελιοφόρος του Θεού.Οι Μουσουλμάνοι θεωρούν τον  Ιησού ότι ένας από τους πιο αξιοθαύμαστους προφήτες και τον  σέβονται. Γεννήθηκε ως εκ θαύματος από την Παρθένο Μαρία, ο Θεός του έδωσε εξουσία να εκτελέσει πολλά θαύματα, και στάλθηκε για να κηρύξει την αληθινή λατρεία προς το Θεό και  να αναγγείλει τον ερχομό του προφήτη Muhammad μετά από αυτόν.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Απριλίου 14, 2008 σε 8:51 πμ | #1

    Assalaamu alaikum.

    Masha Allah, nice blog. Keep posting more videos and articles. Please visit our blog, http://www.greekmuslims.com. We’ve added some of our videos so if you have more videos or resources, please let me know so we can add it to our website.

  2. Ιανουαρίου 5, 2009 σε 2:47 πμ | #2

    Lord Jesus Christ, Son Of God, Have Mercy on Us.

  3. Ιανουαρίου 5, 2009 σε 2:54 πμ | #3

    Jesus is the Prophet of God, not the Son of God. May God have Mercy on us

  4. xristina
    Ιανουαρίου 6, 2009 σε 10:15 πμ | #4

    pisteuo pos exete dikio gia oti grafetai edo…
    einai kako na parermineuoune ta logia ton 4 euaggelion,me auta pou tous simferoun kai na kanoun tous anthropous na pisteuoun se kati pou den exei ipostasi kai einai antigrafi me xidaio tropo…
    pragmatika stis meres mas den kseroume ti pisteuoume…

  5. Ιανουαρίου 6, 2009 σε 8:44 μμ | #5

    Eytixos pou yparxoun atoma pou skeftode logika sths hmeres mas,,,Eyxaristo gia to sxolio sou,,,,o Theos na se eulogei kai na se prostateyei

  6. christos
    Ιανουαρίου 14, 2009 σε 6:03 μμ | #6

    egw pisteuo pws kai ta 2 ine swsta kai la8ws sigxronws egw ime enas an8rwpos p den 3erw ti na epila3w gia ton logo oti den vrisko apodi3is.8a i8ela poli na milisw me ton 8eo na exw mian sinomilia na ma8w pws eginan ola auta na m dwsi apantisis erwtimata anapantita egw pisteuo sto 8eo sigoura osoi den pisteuoun ston 8eo 8a tous apantisw pws dimiourgi8ike o ouranos pws steki o ouranos kai den pefti pano mas na mas plakosi kai alla tosa se auta p exw amfivolies ine ola ta ipolipa opws: giati mas xaraktirizoun ton xristo me makria mallia kai geniada kai me xroma san gala p 3eroume emis oti den itan exrwmos zoume se ena kosmo p gia na piste4oume 8eloume apodi3is kai pros to paron gia mena i apodi3i sto iparxi 8eos ine oti zw kai euxaristo ton 8eo p ka8e mera 3ipnao giati zw exw polla erwtimata akoma alla auto ine to kirios 8ema m kai o logos ine oti o pateras m ine mousoulmanos kai i mitera m xristiani or8wdo3i den 3erw ti na epile3w auto p zitw ine ma8w kai mono na ma8w oso perissotera mporo gia na anakali4w pios ine o swstos dromos…!!!

  7. Ιανουαρίου 14, 2009 σε 6:41 μμ | #7

    Kalos hrthes sthn istoselida, kai eyxaristo gia to sxolio sou. Gia na vreis to sosto dromo opos poly sosta pisteyeis prepei na ton psakseis monos sou kai na to ereynhseis. Eimai sthn diathesh sou na sou apadiso se oti erothsh exeis gia to Islam. Episis thelo na po oti sto shmeio pou les oti kai ta dio einai sosta kai lathos tautoxronos, den to pisteyo kai oute mporei na stekei dioti polly apla kai ta 2 na einai sosta einai adynaton mias kai ta dyo lene oti einai o monos dromos pros ton theo( kati pou den ypostirizete apo thn agia grafh alla apo to Korani nai)
    Episis an thes na miliseis me ton Theo anoikse to Iero Korani kai diavase to logo Tou. To na zhtas ton Theo autoprosopos einai kati to opoio den tha eixe kai nohma an ginotan giati tote ola tha htan ksekathara…o Theos omos thelei na akolouthisoume ta simadia tou ka tis apodikseis tou pou odigoun sto Islam kai na dokimastoume. Gia ola yparxei logos.
    Einai spoudaio pou pisteyeis ston Theo kai oti yparxei..zhta tou loipon na se fotisei gia to monopati tou. Eimai sigouros pos sto Islam tha katalhkseis, efoson meletiseis adikimenika. To Islam dinei tis apodeikseis tou arkei na tis diabaseis kai na tis meletiseis esto kai epifaniaka. Eimai edo gia sena se oti thelhseis pliroforeies, kai oti genika thes na matheis gia to Islam

    epikinonise mou sto ahmederee@yahoo.com gia oti thes na matheis.

  8. christos
    Ιανουαρίου 15, 2009 σε 8:37 μμ | #8

    poli sofi i apantisi p m exis dwsi gia to 8ema me ton 8eo exis dikio an milousame autoprosopos me ton 8eo den 8a ixe noima mas afini simadia gia na di an exoume tin 8elisi na ma8oume piws ine o swstos dromos euxaristo m exis dwsi mia apantisi apo tis polles erwtisis m an exis msn kaneme add sto tirzlakis_stone@hotmail.com euxaristo…!!!

  9. Ιανουαρίου 16, 2009 σε 12:41 πμ | #9

    Veveos kai tha se kano add, to hotmail den to poli xrisimipoio, giauto tha protimousa na adalazame e mail ama thes.,,…eyxaristo kai pali

  10. iwanna
    Ιανουαρίου 25, 2009 σε 4:47 μμ | #10

    geia sas eimai ellinida xristiani alla agapao poli ena paidi pou einai mousoulmanos. theloume na pantreftoume alla eimai mperdemeni an kanoume paidia ti tha tous leme? ti na pistepsoun?

  11. iwanna
    Ιανουαρίου 25, 2009 σε 4:53 μμ | #11

    pou mporo na vro to korani sta ellinika?

  12. Ιανουαρίου 25, 2009 σε 9:51 μμ | #12

    Kane click edo http://islamforgreeks.org/korani_greek/ kai katevase to, einai metafrasmeno olo to Korani sthn elliniki glossa….

    Eyxaristo

  13. Ιανουαρίου 25, 2009 σε 9:58 μμ | #13

    Mporeite na padreyteite xoris kanena provlima, kai na mhn exete kanena anxos. To Islam epitrepei na ginete gamos metaksi Mousoylmanou -Xristianis. To thema einai to pedi(a) veveos opos poly sosta provlimatizese. Prosopika afou rotas emena to pedi prepei na einai sthn pisth tou Patera tou. Esi mporeis na kratiseis to pisteyo sou kai na to kaneis praksh. To kalitero omos einai na to kouvediasete ekarxhs kai na apofasisete, kai veveos an to pedi sas ftasei se mia hlikia opou tha exei sosth krisi na to afhsete na dialeksei auto pou pragmatika thelei h kardia tou,,,,omos sthn anatrofh prepei na megalosei san Mousoulmanos….EInai erothsh pou opos katalaveneis den apadiete amesos…

    Sizitisteto metakseis sas, parte orimes apofaseis an thelete na ferete sto kosmo ena pedi.

    Eyxaristo gia to sxolio sou,,,kai oti allo thes kai mporo na se voithiso mhn distaseis na mou grapseis….

  14. IWANNA
    Ιανουαρίου 28, 2009 σε 8:04 μμ | #14

    kalhspera se efxariso poli.me voithises pragmatika. katevasa to korani kai mexri stigmis apo osa exo diavasei to mono pou me paraksenepse einai to komati pou milaei gia tis gynaikes kai gia ton gano sto meros 4 stoixo 3. ua mporouses na mou to eksigiseis?

  15. Ιανουαρίου 28, 2009 σε 11:35 μμ | #15

    Ego eyxaristo gia thn empistosini sou. To komati auto sto Korani(4:3) epitrepei (den ypoxreonei) ston adra na exei epilogh na padreytei apo mia eos 4 gynaikes. Arxika polles gynaikes nomizoun lanthasmena oti auto einai adiko kai egoistiko apo meria tou adra, alla den einai etsi…O logos einai giati to Korani proothei thn Monogamia(ena gamo me mia gynaika) alla ton epitrepei se polli eidikes periptoseis.. Oi eidikes periptoseis autes htan edone sthn epoxh tou Profhth Muhamad( ton 7o aiona) opos polemoi, xhres gynaikes polles kai aprostateytes.

    Episis se kamia periptosh o adras den mporei na kanei gamo deytero an den rotisei thn gynaika tou thn proti..mono an afti simfonei. Opos eipa omos to Korani proothei thn monogamia giati leei ” kai an den eiste dikaioi toto MONO mia” Kai einai gnosto oti kanenas den mporei na einai dikaios..etsi proothei thn monogamia alla afinei parathiraki se poli eidikes periptoseis….

  16. Ιανουαρίου 28, 2009 σε 11:35 μμ | #16

    Ego eyxaristo gia thn empistosini sou. To komati auto sto Korani(4:3) epitrepei (den ypoxreonei) ston adra na exei epilogh na padreytei apo mia eos 4 gynaikes. Arxika polles gynaikes nomizoun lanthasmena oti auto einai adiko kai egoistiko apo meria tou adra, alla den einai etsi…O logos einai giati to Korani proothei thn Monogamia(ena gamo me mia gynaika) alla ton epitrepei se polli eidikes periptoseis.. Oi eidikes periptoseis autes htan edone sthn epoxh tou Profhth Muhamad( ton 7o aiona) opos polemoi, xhres gynaikes polles kai aprostateytes.

    Episis se kamia periptosh o adras den mporei na kanei gamo deytero an den rotisei thn gynaika tou thn proti..mono an afti simfonei. Opos eipa omos to Korani proothei thn monogamia giati leei ” kai an den eiste dikaioi toto MONO mia” Kai einai gnosto oti kanenas den mporei na einai dikaios..etsi proothei thn monogamia alla afinei parathiraki se poli eidikes periptoseis….

  17. Φεβρουαρίου 27, 2009 σε 7:38 πμ | #17

    ΑΧΜΕΤ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ.ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗΣ.ΕΙΠΕΣ ΣΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ ΟΤΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ!ΓΙΑΤΙ?ΕΤΣΙ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ?ΕΣΕΙΣ ΜΕΙΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΝΩ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΗΝ ΑΝΥΨΩΣΕ.ΑΚΟΜΑ Ο ΓΑΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΕΤΑΞΥ 2 ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΝ ΕΝΑΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΠΑΝΡΕΥΕΤΑΙ 2 Κ 3 ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΜΙΑ !Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΟΠΩΣ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ.Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΕΑΝ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΦΑΝΑΤΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΝΤΡΑ Κ ΓΥΝΑΙΚΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΚΟΡΑΝΙ”ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΣΑΣ ΠΑΝΤΟΥ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ Η ΑΛΛΑΞΟΠΙΣΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΝΟ”.Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΚΡΑΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ!Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ..ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!ΕΠΙΣΗΣ “ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΤΕ ΜΙΑ ΠΙΣΤΗ ΣΚΛΑΒΑ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ”!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΛΟΓΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΝΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΑΥΤΑ!ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΙΟΠΟΝ ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΣΑΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΤΕ ΚΑΠΟΥ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΛΟΓΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΔΙΑΦΟΡΩ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟ.ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΘΕΟ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΝΟΝΤΑΙ.ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΟ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ.Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΙΑΛΕΓΩ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ Η ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΕΒΑΛΛΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΘΕΟΣ!ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΟΣ Κ ΔΙΚΑΙΟΣ…ΑΝ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ Κ ΦΑΝΑΤΙΖΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΕΣΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

  18. Φεβρουαρίου 27, 2009 σε 7:47 πμ | #18

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ!Ο ΑΧΜΕΤ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙ.ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ Κ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΤΕ ΚΑΠΟΥ..ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΧΜΕ ΟΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΘΑ ΑΣΠΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΛΑΜ!Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΜΗ ΠΑΡΑΣΥΡΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ “ΓΛΥΚΙΑ’ΓΛΩΣΣΑ!ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΚΑΤΑ ΕΜΕ ΑΚΡΑΙΑ ΑΣΠΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ!ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΑΧΜΕΤ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙ…ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ!

  19. Φεβρουαρίου 27, 2009 σε 11:37 πμ | #19

    Ego se kamia periptosh den leo ston anagnosth pou na kataliksei, apla epixirimatologo gia thn thesi mou. Episis den leo oti opios diavasei to Korani prepei h tha kataliksei na to aspastei…apla opios thelei na exei toulaxiston mia gnomh gia to Islam prepei toulaxiston na piasei na diavasei tis phges tou. An gia sena einai akraia tote prepei na mou doseis ena orismo to ti simenei gia sena akraio…..

  20. Φεβρουαρίου 27, 2009 σε 12:01 μμ | #20

    fenete oti den diavases kala thn apadisi mou kai dialegeis auta pou thes na peis…To pedi prepei na parei to pisteyo to sosto, kai gia mena to sosto pisteyo einai to Islam kai oxi o Xristianismos. Ara poli logika tha po gia to pedi na akolouthisei to pisteyo tou patera tou(anksartita an o pateras to tiri h oxi) Esi san Xristiani mporeis na pisteyeis oti theleis. Oti o Xristos einai gios tou Theou de simenei tipota apolitos sth vivliki glossa kathos kai alloi profites htan pedia kai gioi ka kores tou Theou. Oson afora oti meionoume thn gynaika,,ta exo apadisei ekatodades fores edo pera, esi paro ola auta masas thn idia tsixla,,,eno parapano eleges oti kala ta leo…

    Episis apokaleis to pisteyo mou oti einai fanatiko….thelo na mou deikseis pou einai fanatiko…sth proto sou sxolio autoanerise. Episis les oti h thriskeia sou den apeti. Fenete oti den exeis diavasei thn agia grafh….diladi esi pisteyeis se enan theo pou sou leei an theleis pisteye an den theleis thn evapses…..me alla logia o Theos pisteyeis oti sou leei,,,agapame h kahkes??

    Ti soi thriskeia einai auth pou pisteyeis otan den apeti to sosto kai den apagoreyei to lathos????

    Ksexnas episis an mas anafereis pia diakrisi ginete ston adra kai sthn gynaika sto Islam, apla pipilas thn idia karamela pou sou mathane.

    Les ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΚΟΡΑΝΙ”ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΣΑΣ ΠΑΝΤΟΥ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ Η ΑΛΛΑΞΟΠΙΣΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΝΟ

    Pali koveis kai raveis to Korani kata ti dikia sou ermineia,,opos kanoun diladi oloi oi asxetoi peri Islam. Proton den yparxei tetios stixos,,,kai an yparxei thelo na mou fereis to Kefalaio kai ton stixo….kai otan to vreis kai diavaseis ta simfrazomena o Theos milaei gia tous exthrous pou diokane tou Mousoulmanous kai tous skotonane ta pedia kai tis gynaikes tous…Prepei na matheis kai ligo istoria protou kritikareis ena vivlio san to Korani….

    Les ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΚΡΑΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ!Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ..ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!

    Distixos omos den diavases auta ta xoria….27. Πλην, εκείνους τους εχθρούς μου, που δεν με θέλησαν να βασιλεύσω επάνω τους, φέρτε τους εδώ, και κατασφάξτε τους μπροστά μου.
    28. Και αφού είπε αυτά, προχωρούσε ανεβαίνοντας στα Ιεροσόλυμα.(Loukas 19:27-28)

    Auto einai agaph? O Xristos leei oti opoios den ton ypakousei ferte ton kai sfaxte ton mprosta mou……gia pia agaph mhlas loipon????

    Episis leei simfona pada me thn K.D…. Μη νομίσετε ότι ήρθα να βάλω ειρήνη επάνω στη γη· δεν ήρθα να βάλω ειρήνη, αλλά μάχαιρα.(Mat8eos 10:34)

    Episis Αν κάποιος έρχεται σε μένα, και δεν μισεί τον πατέρα του, και τη μητέρα, και τη γυναίκα, και τα παιδιά, και τους αδελφούς, και τις αδελφές, ακόμα μάλιστα και τη δική του ζωή, δεν μπορεί να είναι μαθητής μου.(Loukas 14:26)

    Kai meta mou les gia agaph anektikothta kai oti o Theos apla sou leei “an theleis na pistepseis???

    Vlepeis ANNA to miso symperasma pou vgenei apo to sxolio sou to parapano einai dio

    1) eisai anenimeroti gia to Islam
    2) Kai to xeirotero einai oti eisai anenimeroth gia ton Xristianismo…..

    Oti les gia to Korani ta exo adikrousei se diafora arthra me anafores stis phges tou Koraniou kai tou Profiti Moameth….Apla papagalizeis ta idia kai ta idia apadimena….

    Telos thelo na sou doso kai alla tekmhria kai apodikseis oti to pisteyo to diko sou einai xeirotero apo auto pou lanthasmena katigoreis oti einai to Islam,,,

    Ποιους να σκοτώνεις
    –Το άτακτο και ανυπάκουο παιδί. Δευτερονόμιον 21: 20-21.
    –Αυτούς που καταρρώνται ή χτυπούν τους γονείς των. Λευιτικόν 20: 9, Έξοδος 21: 15.
    –Τους λάτρεις άλλων θεών. Δευτερονόμιον 13: 6-11.
    –Τους πνευματιστές και τις μάγισσες. Λευιτικόν 20: 27, Δευτερονόμιον 13: 6-11, Έξοδος 22: 18.
    –Αυτούς που δεν πιστεύουν στον Χριστό (παραβολή). Λουκάς 19: 27.
    –Αυτούς που εργάζονται τα Σάββατα. Έξοδος 35: 2 (ο Μωυσής σκοτώνει κάποιον γι’ αυτόν τον λόγο), Αριθμοί 15: 32-36.
    –Αυτούς που κατηγορούνται από δύο μάρτυρες για κακοήθεια. Δευτερονόμιον 17: 6.
    –Τα παιδιά και τα μωρά των εχθρών. Αριθμοί 31: 17, Δευτερονόμιον 20: 13, Ψαλμοί 136 (ή 137): 9, Λευιτικόν 26: 29.
    –Τους Μοιχούς. Λευιτικόν 20: 10.
    –Τους ομοφυλοφίλους. Λευιτικόν 20: 13.
    –Τη γυναίκα που δεν είναι παρθένος όταν παντρεύεται. Δευτερονόμιον 22: 13-21.
    –Αυτούς που έχουν φονικά ζώα. Έξοδος 21: 29.
    –Τους κτηνοβάτες. Έξοδος 22: 19, Λευιτικόν 18: 23, 20: 15-16.
    Ποιους να μισείς
    –Αυτούς που τρώνε καβούρια και γαρίδες. Λευιτικόν 11: 10.
    –Αυτούς που θυσιάζουν στο Θεό ελαττωματικά ζώα. Δευτερονόμιον 17: 1.
    –Αυτούς που ξαναπαντρεύονται το ίδιο άτομο μετά από διαζύγιο. Δευτερονόμιον 24: 4.
    –Τους ομοφυλοφίλους. Λευιτικόν 18: 22.
    –Τους υπερηφάνους. Παροιμίαι 16: 5.
    –Τις γυναίκες που φοράνε παντελόνια. Δευτερονόμιον 22: 5.
    – Τον άνδρα με μακριά μαλλιά (τον Ιησού άραγε;) Α΄ Προς Κορινθίους 11: 14, αντίφαση με: Αριθμοί 6: 5, Α΄ Σαμουήλ (ή Βασιλειών), 1: 11, Κριταί 13: 5.
    –Αυτούς που αποκαλούν άλλους βλάκες. Ματθαίος 5: 22.
    Οφείλομε να πράττομε αυτά;
    –Ολόκληρος ο Νόμος της Παλαιάς Διαθήκης εφαρμόζεται και στην Καινή. Ματθαίος 5: 17-19, εν μέρει αντιφάσκον με: Ματθαίος 5: 38-39. Τί λέτε λοιπόν, να πράττομε αυτά που διατάζουν οι νόμοι της Παλαιάς Διαθήκης;;;…
    Εσχατολογική λατρεία και εμμονή
    –Ο Ιησούς και η Βίβλος διατείνονται ότι το τέλος του κόσμου είναι προ των θυρών, ακόμα και στο παρελθόν. Μάρκος 9: 1, Ματθαίος 16: 27-28, Λουκάς 9: 26-27, Λουκάς 21: 32, Ματθαίος, 24: 34 Ιωάννης, 5: 25-29, Ιακώβου 5: 8, Α΄ Ιωάννου 2: 18, Α΄ Πέτρου 4: 7, Μαλαχίας 4.
    Οικογενειακές και πολιτικές αξίες
    – Ο Ιησούς λέγει να μισείς και να εγκαταλείπεις την οικογένεια σου. Λουκάς 14: 26, Ματθαίος 10: 35-36, Ματθαίος 19: 29.
    –Μη καλείς κανέναν επί της γης πατέρα σου. Ματθαίος 23: 9
    –Ο Ιησούς λέγει να τιμάς τους γονείς σου. Ματθαίος 19: 19.
    –Δεν υπάρχουν οικογένειες στον Ουρανό. Μάρκος 12: 25.
    –Να μην παντρεύεστε. Α΄ Προς Κορινθίους 7: 1, 8, 27. Να μην ξαναπαντρεύεστε. Ματθαίος 5: 32, Μάρκος 10: 11-12.
    –Ο Ιησούς και η Καινή Διαθήκη λέγει να πληρώνετε φόρους στην κυβέρνηση και να την υπακούετε. Προς Ρωμαίους 13: 1-7, Β΄ Πέτρου 2: 10, Ματθαίος 22: 17-21, Μάρκος 12: 17, Λουκάς 20: 25.
    –Ο Ιησούς είναι εναντίον της δημοσίας Προσευχής. Ματθαίος 6: 5-6.
    –Οι πλούσιοι δεν μπορούν να είναι Χριστιανοί. Ματθαίος 19: 24.
    –Δίνετε τα πάντα στους φτωχούς. Λουκάς 18: 22.
    –Ο Λωτ καθιστά εγκύους τις κόρες του μετά τον θάνατο της γυναίκας του από τον Θεό και μετέπειτα τιμάται και θεωρείται δίκαιος. Γένεσις 19, Β΄ Πέτρου 2: 7.
    –Τίποτα δεν είναι ζωντανό μέχρι να αναπνεύσει. Γένεσις 2: 7.
    –Η τιμωρία για θανάτωση κυήματος είναι μόνο αποζημίωση. ΄Εξοδος 21: 22-25.
    –Οι γυναίκες αξίζουν λιγότερο και οφείλουν να υποτάσσονται. Προς Εφεσίους 5: 22-24, Προς Κολασσαείς 3: 18, Α΄ Προς Κορινθίους 11: 5-10, 14: 34-35.
    –Να ευνουχίζεστε διά την βασιλείαν των ουρανών. Ματθαίος 19: 12.
    –Τα Σόδομα δεν καταστράφηκαν λόγω ομοφυλοφιλίας. Ιεζεκιήλ 16: 49-5 (αντίφαση με την Γένεσιν). Το να μην ακούς τον Ιησού είναι μεγαλύτερη αμαρτία και από τις αμαρτίες των Σοδόμων. Λουκάς 10: 10-12.
    –Ήταν ο Δαυίδ ομοφυλόφιλος;;; Α΄ Σαμουήλ (ή Βασιλειών) 18: 1-4, 20: 3-4, 7, 41, Β΄ Σαμουήλ (ή Βασιλειών) 1: 25-26.
    –Ο Θεός φτιάχνει τους ανθρώπους ομοφυλοφίλους. Προς Ρωμαίους 1: 26-28.
    Μυθικά Τέρατα
    –Γίγαντες. Γένεσις 6: 4, Α΄ Σαμουήλ (ή Βασιλειών) 17: 4.
    –Πνεύματα. Α΄ Σαμουήλ (ή Βασιλειών) 28: 8: 20.
    –Δαίμονες. Λουκάς 11: 14.
    –Λεβιάθας. Ησαΐας 27: 1, Ιώβ 41: 1.
    –Δράκοντες. (Η Αποκάλυψις είναι γεμάτη!).
    –Άγγελοι. Ματθαίος 28: 2, Γένεσις 19.
    –Μονόκεροι. Ησαΐας 34: 7.
    –Μάγισσες και Πνευματικά Διάμεσα (Medi-um -a). Έξοδος 22: 18, Μιχαίας 5: 12, Α΄ Σαμουήλ (ή Βασιλειών) 28: 8-20.
    –Μάγοι. Έξοδος 7: 22, Έξοδος 8: 7, Έξοδος 8: 18.
    –Ομιλούντες όνοι. Αριθμοί 23: 23-30.
    –UFO’s. Γένεσις 6: 4, (Β΄) ή Δ΄ Βασιλειών 2: 11, Ιεζεκιήλ 10.
    Υπερφυσικές Δυνάμεις και Μαγεία
    –Ένας πραγματικός Χριστιανός πρέπει να έχει βαπτιστεί, να έχει πίστη, να απoδιώκει δαιμόνια, να ομιλεί γλωσσολαλιές, να πιάνει φίδια, να μπορεί να θεραπεύει τους ασθενείς, να έχει ανοσία σε όλα τα δηλητήρια. Μάρκος 16: 16-18.
    –Ένας πραγματικός Χριστιανός πρέπει να μπορεί να κάνει θαύματα μεγαλύτερα από τον Ιησού. Ιωάννης 14: 12.
    –Οι πραγματικοί Χριστιανοί πρέπει να μπορούν να μετακινούν όρη και δένδρα κατά διαταγήν των. Ματθαίος 17: 20, 21: 21, Μάρκος 11: 23, Λουκάς 17: 6.
    –Οτιδήποτε κάποιος ζητήσει θα του δοθεί. Ματθαίος 7: 7.
    –Όλα τα πράγμα είναι δυνατά για τον Θεό. Ματθαίος 19: 26.
    –Ο Θεός όμως δεν μπορεί να νικήσει τα πολεμικά άρματα. Κριταί 1: 19.
    –Ο Ιησούς χρησιμοποιεί μαγικές φράσεις. Μάρκος 6: 4-5, 7: 33-35, Μάρκος 8: 23-25.
    –Ο Ιησούς έχει περιορισμένες δυνάμεις. Μάρκος 6: 5.
    –Οι μάγοι μπορούν να κάνουν τα ίδια πράγματα που κάνει και ο Θεός. Έξοδος 7: 22, Έξοδος 8: 7.
    (Ο Απολλώνιος Τυανεύς είναι σαν ένας Ιησούς.).
    Επιστήμες
    –7 ημέρες, στερέωμα, φυτά (πριν τον ήλιο), θαλάσσια ζώα, πτηνά, ζώα της ξηράς, άνδρας και γυναίκα όλα μαζί. Γένεσις 1.
    –1η ημέρα, άνδρας, φυτά, όλα τα άλλα δημιουργήματα, γυναίκα, γνώση του καλού και του κακού εδόθη μόνο σε ένα δένδρο στην αρχή, πύρινες ρομφαίες. Γένεσις 2.
    –Η ηλικία της Γης είναι 7000 έτη. (Έπεται από τα «άγια» μαθηματικά της Βίβλου!).
    –Η Γη είναι επίπεδη. Ματθαίος 4: 5-8, Λουκάς 4: 5, Ησαΐας 11: 12, Δανιήλ 4: 10-11, Αποκάλυψις 7: 1.
    –Ο ήλιος κινείται γύρω από μια σταθερή Γη και το Φεγγάρι έχει δικό του φως. Όπως λένε οι χριστιανοί έπεται από: Ιησούς του Ναυή 10: 12-14, Ησαΐας 13: 10, Α΄ Σαμουήλ (ή Βασιλειών) 2: 8, Α΄ Παραλειπομένων 16: 30, Ψαλμοί 95 (ή 96): 10, Ψαλμοί 103 (ή 104): 5.
    –Ο αριθμός του Αρχιμήδους π = 3.141592…. ισούται με 3 ακριβώς. (Αυτά είναι μαθηματικά για αγίους!). Β΄ Παραλειπομένων 4: 2, (Α΄) Γ΄ Βασιλειών 7: 23.
    –Κατακλυσμός και Ουράνιο Τόξο. Γένεσις 9: 13, 7 (Γένεσις 7: 2) ή (Γένεσις 6: 19, 7: 8, 9, 15). Κάθε ζώο επέζησε 40 ημέρες (Γένεσις 7: 17) ή 150 ημέρες (7: 24, 8: 3). Τα θαλάσσια ψάρια, τα ζώα της Αυστραλίας, τα θανατηφόρα παράσιτα, οι δεινόσαυροι, κλπ. δημιουργούν πρόβλημα μεγέθους, χρόνου, τροφών, κλπ.
    –Η Γλωσσολογία του Πύργου της Βαβέλ. Γένεσις 11.
    Η Γέννηση του Ιησού
    –Ο Ιησούς συνελήφθη από το Άγιο Πνεύμα και ήταν προϊόν παρθενογέννησης. Ματθαίος 1: 18-21.
    –Ο Ιησούς συνελήφθη από το σπέρμα του Δαυίδ κατά σάρκα. Προς Ρωμαίους 1: 3.
    –Ο Ηλί ήταν ο εκ πατρός παππούς του Ιησού. Λουκάς 3: 23.
    –Ο Ιακώβ ήταν ο εκ πατρός παππούς του Ιησού. Ματθαίος 1: 16, Ιωάννης 4: 5.
    Ο Ιησούς όταν είχε καλή μέρα
    –Αγάπα τους εχθρούς σου. Ματθαίος 5: 43-44.
    –Ο Χρυσούς Κανών. Ματθαίος 7: 12, Λουκάς 6: 31.
    –Μην κρίνετε. Ματθαίος 7: 1.
    –Να σέβεστε τα κρίνα. Λουκάς 12: 27, Ματθαίος 6: 28.
    –Να είστε σαν παιδιά. Ματθαίος 18: 3.
    –Δίνετε ό,τι οιοσδήποτε κάποιος σας ζητήσει. Λουκάς 6: 30.
    –Γυρνάτε και την άλλη πλευρά. Λουκάς 6: 29.
    –Όποιος δεν είναι εναντίον μου είναι μαζί μου. Μάρκος 9: 40, Λουκάς 9: 50.
    Ο Ιησούς όταν είχε κακή μέρα
    –Όποιος δεν είναι μαζί μου είναι εναντίον μου. Ματθαίος 12: 30, Λουκάς 11: 23.
    –Περιθάλπετε τους κακούς και μην αντιστέκεστε στο κακό. Ματθαίος 5: 39-45.
    –Κατασφάξετε τους απίστους (παραβολή). Λουκάς 19: 27.
    –Οι φαύλοι θα βασανίζονται στην Κόλαση αιωνίως. Μάρκος 9: 43-48.
    –Μίσος και οργή κατά καρποφόρου δένδρου. Μάρκος 11: 13-14, 20, Ματθαίος 21: 19-20. (Υπάρχει και η καταπληκτική αντίφαση «του επομένου πρωινού» στον Μάρκο με το «παραχρήμα» του Ματθαίου.).
    –Ο Ιησούς ήλθε για να φέρει διαμάχες. Λουκάς 12: 51-53, Ματθαίος 10: 34.
    –Ο Ιησούς λέγει να μισείς και να εγκαταλείπεις την οικογένεια σου. Λουκάς 14: 26, Ματθαίος 10: 35-36, Ματθαίος 19: 29.
    –Ο Ιησούς απειλεί να φονεύει παιδιά. Αποκάλυψις 2: 23.
    Ποιος είδε τον Θεό (και τον Ιησού)
    –Κανείς δεν είδε τον Θεό. Ιωάννης 1: 18.
    –Ο Ιακώβ είδε το πρόσωπο του Θεού. Γένεσις 32: 30.
    –Ο Μωυσής είδε τα πισινά του Θεού. Έξοδος 33: 23.
    –Ο Θεός είχε δείπνο με τον Αβραάμ. Γένεσις 18.
    –Ο Παύλος δεν συνάντησε ποτέ τον Ιησού αλλά είδε τον Θεό; Β΄ Προς Κορινθίους 12, Προς Γαλάτας 1: 11-12.
    –Ο Μωυσής μαζί με πολλούς άλλους είχε δείπνο με τον Θεό. Έξοδος 2: 9-18.
    –Ο Μωυσής, Ααρών και Μαριάμ σαν στήλη νεφέλης. Αριθμοί 12: 5-12.
    Πιθανές υποκλοπές
    –Ο Ιησούς και ο Ηλίας κάνουν το ίδιο πράγμα με τα ίδια λόγια. Λουκάς 7, (Α΄) Γ΄ Βασιλειών 17.
    –Ο Λουκάς και ο Ηλίας κάνουν το ίδιο πράγμα με τα ίδια λόγια. Ιεζεκιήλ 1: 1, 4: 9, 4: 14, Πράξεις 10: 11-14.
    Διάφορες αντιφάσεις
    –Ο Θεός θα τιμωρεί τα τέκνα για τις αμαρτίες των γονέων. Έξοδος 20: 5.
    –Ο Θεός δεν θα τιμωρεί τα τέκνα για τις αμαρτίες των γονέων. Ιεζεκιήλ 18: 20.
    –Τα τελευταία λόγια του Ιησού είναι διαφορετικά: Ματθαίος 27: 46, Λουκάς 23: 46, Ιωάννης 19: 30.
    –Η Μαρία Μαγδαληνή και η Μαρία η μητέρα του Ιακώβου πάνε στον τάφο, βρίσκουν τους φύλακες και τον λίθον που είχε μετακινηθεί μετά από σεισμό. Ένας άγγελος επί του λίθου αναγγέλλει τι συνέβη. Ματθαίος 28.
    –Η Μαρία Μαγδαληνή, η Μαρία η μητέρα του Ιακώβου, και η Σαλώμη πάνε στον τάφο, δεν βρίσκουν φύλακες ή λίθον και ένας νέος μέσα στον τάφο τους λέγει τι συνέβη. Οι γυναίκες δεν είπαν τίποτα σε κανένα. Μάρκος 16.
    –Η Μαρία Μαγδαληνή, η Μαρία η μητέρα του Ιακώβου, και η Ιωάννα και άλλες γυναίκες πάνε στον τάφο, και δύο άνδρες μέσα στον τάφο λένε τι συνέβη. Λουκάς 24.
    –Η Μαρία πηγαίνει στον τάφο και δεν βρίσκει τίποτα, λέγει στους μαθητές ότι κάποιος έκλεψε το σώμα και έτσι όλοι πάνε πίσω και πάλι δεν βρίσκουν τίποτα. Οι μαθητές τότε φεύγουν και ο Ιησούς εμφανίζεται και λέγει στην Μαρία τι συνέβη. Ιωάννης 20.
    –Παλαιές εκδόσεις του Μάρκου τελειώνουν στον στίχο Μάρκος 16: 8 χωρίς κανένας να βλέπει τον αναστηθέντα Χριστό.
    –Η Γη θα υπάρχει πάντοτε. Εκκλησιαστής 1: 4.
    –Η Γη θα τελειώσει με τον Αρμαγεδώνα. Β΄ Πέτρου 3: 10.
    –Ο Ιούδας έπεσε, έσπασε και άνοιξε. Πράξεις 1: 18-19.
    –Ο Ιούδας αυτοκρεμάστηκε. Ματθαίος 27-3: 10.
    –Ο Ιησούς μεταφέρει τον σταυρό του. Ιωάννης 19: 17.
    –Ο Σίμων ο Κυρηναίος μεταφέρει τον Σταυρό του Ιησού. Μάρκος 15: 21-22.
    –Η Σοφία είναι καλή. Παροιμίαι 3: 13, 4: 7.
    –Η Σοφία είναι κακή. Α΄ Προς Κορινθίους 1: 19, Εκκλησιαστής 1: 18.
    –Ο Θεός έχει υιόν μονογενή. Α΄ Ιωάννου 4: 9.
    –Ο Θεός έχει πολλούς υιούς. Γένεσις 6: 2, 4, Ιώβ 1: 6, 2: 1.
    –Κανείς γραφεύς δεν ήταν στη δίκη του Ιησού. Μάρκος 14: 50. Οι ευαγγελικές αφηγήσεις κατασκευάστηκαν κατά τρόπους που αυτοί τις γράψανε νόμισαν ότι ταίριαζαν στην Παλαιά Διαθήκη, σαν δήθεν προφητείες.
    –Ο Ιησούς σταυρώθηκε στις 9: 00 π. μ. (3η ώρα κατά τους Ρωμαίους) της ημέρας του Πάσχα. Μάρκος 15: 1, 25, 14: 1.
    –Ο Ιησούς σταυρώθηκε μετά το μεσημέρι (6η ώρα κατά τους Ρωμαίους) μία μέρα πριν την ημέρα του Πάσχα. Ιωάννης 19: 14.
    –Ενώ έχομε την παρθενογέννηση του Ιησού χρειαζόμαστε και το βάπτισμά του!
    Ο Θεός και το Κακό
    –Ο Θεός παραδέχεται ότι Αυτός έφτιαξε το κακό. Ησαΐας 45: 7, Αμώς 3: 6.
    –Ο Θεός στέλλει τον Σατανά να καταστρέψει τη ζωή του Ιώβ. Ιώβ 2: 1-7.
    –Ο Θεός σκληρύνει την καρδιά του Φαραώ. Έξοδος 9: 12, 10: 1, 20, 27, 11: 10, 14: 8.
    –Ο Θεός διατάζει και υποστηρίζει τη δουλεία. Λευιτικόν 25: 44-46, Έξοδος 21: 2-8, Προς Εφεσίους 6: 5, Προς Κολασσαείς 3: 22.
    –Εναντίον των γυναικών. Α΄ Προς Κορινθίους 14: 34, Α΄ Προς Τιμόθεον 2: 9-14, Γένεσις 5: 16.
    –Οι κανόνες περί βιασμού: Δευτερονόμιον 22: 23-29, μέσα σε πόλη ο άνδρας και η γυναίκα θα θανατωθούν, αλλά στην ύπαιθρο μόνο ο άνδρας θα θανατωθεί. Εάν η γυναίκα δεν είναι παντρεμένη τότε ο άνδρας πληρώσει 50 σεκέλς και την παντρεύεται.
    –Αντιεβραϊσμός. Α΄ Προς Θεσσαλονικείς 2: 14, 15, Προς Τίτον 1: 10.
    –Ο Θεός δεν ευνοεί ούτε το καλό ούτε το κακό. Ματθαίος 5: 45.
    –Ο Θεός δημιούργησε μερικούς ανθρώπους προορισμένους να πάνε στην κόλαση. Προς Ρωμαίους 8: 29-30, Ιούδα 1: 4, Ματθαίος 7: 13-14.
    –Ο Θεός παραδέχεται ότι απατά. (Α΄) Γ΄ Βασιλειών 22: 23, Ησαΐας 6: 10.
    –Ο Ιησούς παραδέχεται ότι απατά (λόγος των παραβολών). Β΄ Προς Θεσσαλονικείς 2: 11-12, Μάρκος 4: 10-12, Ματθαίος 13: 10-11.
    –Ο Θεός αποστέλλει αρκούδες να κατασπαράξουν παιδιά. (Β΄) Δ΄ Βασιλειών 2: 24.
    –Ο Θεός διατάζει τον φόνο βρεφών. Αριθμοί 31: 17, Δευτερονόμιον 20: 13, Ψαλμοί 136 (ή 137): 9, Λευιτικόν 26: 29, Αριθμοί 31: 17.
    –Ο Ιησούς απειλεί να φονεύσει τα παιδιά για τις αμαρτίες των μανάδων των. Αποκάλυψις 2: 23.
    –Ο Θεός και ο Ιησούς μισούν. Προς Ρωμαίους 9: 13, Αποκάλυψις 2: 6, Ψαλμοί 5: 5.
    –Μα μην συναναστρέφεστε με ανθρώπους που έχουν διαφορετική γνώμη. Β΄ Ιωάννου 1: 10-11, Β΄ Προς Κορινθίους 6: 14-17.
    –Ο αιμομίκτης Λωτ είναι δίκαιος. Β΄ Πέτρου 2: 7.
    (Δωροδοκίες και φοβέρες – Παράδεισος και Κόλαση, κλπ., βρίθουν μέσα στην Ιερά Βίβλο.)
    Μερικές εκ του προχείρου Ερωτήσεις
    Γιατί ο θεός φέρεται σαν ποταπός δηλητηριαστής δίνοντας κρέας για να χολεριάσουν πεινασμένοι άνθρωποι; «Και έσται υμίν, εις χολέραν» Ο΄ Αριθμοί 11.20.
    Γιατί ένας φαλακρός ημιάγριος (ο προφήτης Ελισαίος) καταριέται στο όνομα του Κυρίου, σαράντα δυο παιδάκια και τα έφαγαν αρκούδες; Μασ. Β΄ Βασιλ. Β΄ 23, 24 !!!
    Γιατί στην Βίβλο διαβάζουμε το απίστευτα βαρβαρικό: «ο δίκαιος θέλει ευφρανθεί όταν ιδεί την εκδίκηση, και τους πόδας αυτού (Ο΄τας χείρας αυτού) θέλει νίψει εν τω αίματι του ασεβούς (Ο΄ αμαρτωλού)» Μασ. Ψαλμοί 58.10 (ή ΝΗ΄10) Ο΄ Ψαλμοί 57.11.
    Γιατί με τις ευλογίες του Γιαχβε: «δέκα χιλιάδας ζωντανούς αιχμαλώτους οι Ιουδαίοι τους κατεκρήμνιζον από του άκρου του κρημνού, ώστε πάντες διερράγησαν»! Β΄ Χρονικών (Παραλειπομένων) 25.12.

  21. κατια
    Απριλίου 16, 2009 σε 2:30 πμ | #21

    αγαπητε αχμετ
    ειναι κατι που δεν το καταλαβαινω. το κορανι λεει οτι οι πραξεις και η ζωη των ανθρωπων καθοριζονται απο την βουληση του αλλαχ ο οποιος αλλον οδηγει στο σωστο και αλλον τον αφηνει να παραπλανηθει…αλλα στην τελικη κριση ο ανθρωπος ανταμειβεται η καταδικαζεται ως υπευθυνος για τις πραξεις του..
    1γιατι να καταδικαζεται η να ανταμειβεται αφου ο αλλαχ του καθορισε τις πραξεις του
    2γιατι ο θεος να θελει να παραπλανησει τα δημιουργηματα του αφου τα αγαπα. κανονικα δεν θα επρεπε να θελει να τα βλεπει να ειναι κοντα του.

  22. Απριλίου 16, 2009 σε 3:16 πμ | #22

    eyxarito katia gia to sxolio sou kai thn erotisi sou

    O Theos o Dimiourgos o Padinamos kai o Padognostis sthn ousia einai h aitia gia ola kai ta pada. To Korani sigekrimena tonizei oti odigei auton pou pragmatika thelei na kathodigithei kai den simperiferete allazonika os pros ta simadia tou Theou kai tis alitheias Tou, autos o typos anthropou o Theos exei yposxethei oti tha ton kathodigisei kai se authn thn zoh kai sthn metepeita tha ton exei ston Paradeiso. Auton pou ton afinei na paraplanithei einai aftos pou epimeni sto lathos, sthn amartia kai sto kako. Einai autos pou klinei ta matia tou sthn alitheia kai klinei ta autia tou sto kalesma ths…autos loipon einai aksios ths moiras tou kai paraplaniete kai den exei kathodigisi….O Allah den kathorizei tis prakseis tou anthropou(parolo pou mporei) dioti exei dosi thn eleytheri boulish ston anthropo alla gnorizei ek ton proteron ti tha praksei to dimourgima tou….ginode omos ola auta san apodiksi enadion tou idiou tou anthropou eite ypakouh hte oxi…san ena eidos martirias giauton…

    To Korani leei oti o Theos den adikei kanenan alla to dimourgima adikei ton eauto tou efoson den akolouthei ton dromo pou o Theos tou exei ypodiksei…..

  23. λενα
    Απριλίου 17, 2009 σε 10:54 μμ | #23

    BLASFIMOI K ANIPOSTATOI.FANATISMENOI.LETE MONO OTI SAS SUMFEREI K OPOS SAS SIMFEREI.K TO XEIROTERO ANIDEOI. MONO AUTA M VGAINOUN APO AUTA POU DIAVAZW.

  24. Απριλίου 18, 2009 σε 2:01 πμ | #24

    Hremise mhn pathes tipota….kalitera adi na mas xaraktirizeis ela na milisoume….ti einai auto pou se enoxlei kai se peirazei….???

  25. Απριλίου 21, 2009 σε 2:32 μμ | #25

    Γεια σου φίλε Φώντα ευχαριστώ που πρόσθεσες το σχόλιο σου. Και σε ευχαριστώ για την ευγένεια σου και την ειλικρίνεια σου.

    Ξεκινάς λέγοντας μου ότι δεν μπορώ να κάνω θρησκευτική ανάλυση γιατί κατά κάποιον τρόπο δεν είμαι αντικειμενικός σύμφωνα με το πιστεύω μου. Και ότι παίρνω στιχάκια και αλλοιώνω το νόημα. Αυτό πραγματικά είναι κάτι που μισώ και εγώ ο ίδιος. Θα παρατηρήσεις όμως ότι σε κάθε χωρίο που βάζω και μιλώ, βάζω και τα συμφραζόμενα και δίνω και τεκμήρια από την ίδια την γραφή. Αν πιστεύεις το αντίθετο τότε θα σε παρακαλέσω να μου υποδείξεις ένα παράδειγμα. Χαίρομαι που διαβάζεις το Κοράνι. Και εύχομαι στο μέλλον ( αν ειδή δεν το έχω κάνει) να αντικρούσω τα δήθεν αρνητικά σημεία που λες ότι υπάρχουν. Είναι όλα θέμα σωστής μελέτης και αντικειμενικότητας πιστεύω. Επειδή φιλέ μου είμαι Μουσουλμάνος δεν σημαίνει ότι είμαι και προκατειλημμένος. Και πως βέβαια να ισχύει αυτό όταν καλώ όλους τους Χριστιανούς, Εβραίους, Αθεϊστές τους πάντες σε έναν ανοικτό δημόσιο διάλογο να ανταλλάξουμε τα επιχειρήματα μας, και απόψεις; http://islamforgreeks.org/invitation_for_dialogue/

    Τα προβλήματα που ανέφερες που υπάρχουν στην ιστοσελίδα, τα έχω απαντήσει εδώ και αρκετό καιρό. Δεν είναι προβλήματα απλά είναι άγνοια περί Ισλάμ, και τίποτα άλλο.

    Όσον αφόρα τη μιζέρια και την δυστυχία τι ακριβώς εννοείς; Βλέπεις φίλε μου είναι θέμα πως το βλέπει ο καθένας. Στη ζωή όλοι έχουμε τα προβλήματα μας ο καθένας τα δικά του, μικρά και μεγάλα. Το Ισλάμ θεώρει αυτή τη ζωή σαν ένας σταθμός που πρέπει να κάνει ο καθένας μας, και όχι να την θεωρούμε την ΖΩΗ την αιώνια. Αυτή η ζωή είναι να δοκιμαστούμε στις χαρές και στις λύπες. Αν υπήρχε το Ισλάμ στη καρδία και πάνω από όλα στις πράξεις αυτόν τον ανθρώπων δυστυχία έτσι τουλάχιστον όπως το εννοούν δεν θα υπήρχε.

    Δυστυχώς ο άνθρωπος προσπαθεί να κάνει την ζωή του παραδεισένια όταν αυτό το είδος ζωής βρίσκεται στην άλλη ζωή και όχι τώρα. Γνωρίζω ότι υπάρχει πόνος και στενοχώρια, αλλά μήπως την ευθύνη την έχει ο άνθρωπος; Γιατί τα ρίχνουμε όλα στον δημιουργό;

    Όταν οι ίδιοι οι απόστολοι του Θεού τράβηξαν τα χειρότερα βάσανα αυτό δεν είναι το μεγαλύτερο μάθημα της τωρινής ζωής προς εμάς ότι δεν πρέπει να καθόμαστε και να αγχωνόμαστε για αυτήν την ζωή αλλά πως θα κατακτήσουμε την επόμενη την αιώνια. Ζωή;

  26. Mpampis
    Αυγούστου 7, 2009 σε 4:36 πμ | #26

    File posa se plironoun gia na ta grafeis ola auta??

  27. Αυγούστου 7, 2009 σε 8:04 πμ | #27

    lol. Tipota file,,,,dorean. :-)

    Fenete exete sinithisei na sas ta pernoune oi papades sas xodra.

  28. Αρετη
    Αυγούστου 9, 2009 σε 1:10 πμ | #28

    Αχμετ καλησπερα!!!! Συγνωμη που ενοχλω Αλλα θα ήθελα ναβρω ένα κορρράνι μεταφρασμένο, πιστα στα έλληνικά…. υπόσχομαι να το διαβάσω και άν δεν καταλαβαινω κάτι να επικοινωνισω μαζί σου…Δεν μου φαινονται παραλογα τα λίγα που γνωριζω, γι αυτην την θρησκεια. Ο άντρας μου όμως είναι μουσουλμανος απο το Λιβανον και θα με βοηθησει πολυ η γνώση του κορρανιου στο να κατανοήσω τον τρόπο που σκέπτεται κι εκείνος ίσως. Προκαταβοληκά σ ευχαριστώ

  29. Αυγούστου 9, 2009 σε 2:50 πμ | #29

    Γεια σου Αρετή,

    Δεν ενοχλείς καθόλου, απεναντίας μάλιστα. Μπορείς να κάνεις download ( κατεβάσεις) το κοράνι από την ιστοσελίδα από αυτήν την τοποθεσία. (http://islamforgreeks.org/korani_greek)

    Ότι άλλο θες πες μου, αν μπορώ να βοηθήσω.

    Ευχαριστώ

  30. Ριτα
    Αυγούστου 29, 2009 σε 12:29 πμ | #30

    βρε αχμετ καμια θρησκεια που να επιτρεπει (οχι υποχρεωνει) να μπορει να παρει η γυναικα απο 1 εως 4 αντρες υπαρχει; Αν ναι ξεχναω τον χριστιανισμο και γινομαι μελος αυτης της θρησκειας ευθυς αμεσως!!!

    χαχαχαχ ρε τι ωραια τα ταιριαξατε , τι γεγονος οτι δεν υπαρχει ουτε ΜΙΑ τετοια θρησκεια που να εξυψωνει την γυναικα και να ριχνει λιγο τον αντρα αποδεικνυει οτι οι θρησκειες ειναι ανθρωποποιητες! Ευχαριστω δεν θα παρω. Αν θελουν οι αλλες οι Χριστιανες να παρουν ας παρουν!!! χαχα

    Και εγω απο καλοσυνη και φιλανθρωπια θελω να παντρευτω 3 αντρες, τοσοι μοναχικοι τοσοι χηροι τοσοι και τοσοι

    Ευχαριστω που με ακουσατε

    λολ

  31. Αυγούστου 29, 2009 σε 2:18 πμ | #31

    Λες
    βρε αχμετ καμια θρησκεια που να επιτρεπει (οχι υποχρεωνει) να μπορει να παρει η γυναικα απο 1 εως 4 αντρες υπαρχει; Αν ναι ξεχναω τον χριστιανισμο και γινομαι μελος αυτης της θρησκειας ευθυς αμεσως!!!
    Σου λεω
    Με 4 άντρες κυρία μου θα έτρεχες και δεν θα έφτανες. Έχεις όμως το δικαίωμα να επιλέξεις έναν Παντρεμένο. Αυτό πως σου φαίνεται;
    Λες
    χαχαχαχ ρε τι ωραία τα ταιριαξατε , τι γεγονος οτι δεν υπαρχει ουτε ΜΙΑ τετοια θρησκεια που να εξυψωνει την γυναικα και να ριχνει λιγο τον αντρα αποδεικνυει οτι οι θρησκειες ειναι ανθρωποποιητες!
    Σου λεω
    Η Γυναίκα με το να έχει πολλούς αντρες μειώνετε δεν εξυψώνετε. Ίσως τα μπέρδεψες εδώ.
    Λες
    Και εγώ απο καλοσυνη και φιλανθρωπια θελω να παντρευτω 3 αντρες, τοσοι μοναχικοι τοσοι χηροι τοσοι και τοσοι
    Σου λέω
    Απλά κάνεις λάθος αναλογία. Για την ακρίβεια μια εγωιστική αναλογία που δεν σ αφήνει να δεις την ουσία. Το μυαλό σου είναι απλά κολλημένο στην ηδονή, γιαυτο και το βλέπεις έτσι.
    Λες
    Ευχαριστώ που με ακούσατε
    Σου λέω
    Δεν κάνει τίποτα. Από εγωισμό έχω ακούσει και χειρότερα. Πρέπει επιτέλους να καταλάβεις τα αυτονόητα. Η Γυναίκες είναι διαφορετικές από τους άντρες. Είναι ισες αλλά ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ.

  32. dimitris
    Σεπτεμβρίου 16, 2009 σε 7:08 μμ | #32

    o Ιησους σασ αγαπαει πολυ

  33. Σεπτεμβρίου 16, 2009 σε 9:20 μμ | #33

    Kai emeis ton agapame…..

  34. θεοδώρα
    Σεπτεμβρίου 17, 2009 σε 6:20 μμ | #34

    Αχμέτ γειά σου χαίρομαι για την συνομιλία που κάνεις. Μόνο πρόσεξα πως συνεχώς εστιάζεσαι στα αρνητικά σημεία του Ευαγγελίου.Νομίζω αυτός που είναι εστιασμένος στο μίσος στους σκοτωμούς ,δηλαδή αυτός που δεν θέλει να δει πιο πέρα ή πιο μεταφυσικά τα πράγματα ,βλέπει από τη πλευρά του τα αρνητικά σημεία σε όποια θρησκεία και αν καταπιαστεί.
    Ο Κέύση λέε {Σε όποια Θρησκεία και αν ανήκεις γίνε ο καλύτερος} προϋποθέτει μελέτη προσευχή και σίγουρα μετά ο Θεός ολων σου δείχνει το δρόμο. Οχι ο Θεός όπως ο καθένας τον φαντάζεται και βγάζει τα απωθημένα του.
    Και κάτι άλλο ο Ιησούς ήλθε να συμπληρώσει τη παλαιά διαθήκη και να φέρει την Αγάπη που την εκδήλωσε στο Σταυρό όταν συγχώρεσε αυτούς που τον Σταύρωσαν.
    Ο Γιαχβέ ήταν ο θεός που εκδηλωνόταν σαν τιμωρός επειδή δεν υπάκουαν στους νόμους του.Η συνειδητότητα τότε ήταν διαφορετική. Ο Ιησούς έφερε την νέα !!!
    Νασαι καλά και ευλογημένος.

  35. Σεπτεμβρίου 17, 2009 σε 7:26 μμ | #35

    Euxaristo polu gia to sxolio sou. Thelo na toniso oti den epitithomai sto eyaggelio sigedronodas mono ta arnitika. Einai h kritiki matia pou kano pano se orismena themata sigritika me to Islam. Prepei episis na tonistei oti H P.D theorite theopneystos kai apodektos apo ton Ihsou, o opoios didaske na thrhte o Nomos ( Mattheos 5:17-19) Sta ypoloipa pou anaferese apla einai dogmatika kai ta tis pistis sou pou se sevomai apolita kai den yparxei logos na anaireso kati, apla den ta pisteyo

  36. θεοδώρα
    Σεπτεμβρίου 18, 2009 σε 2:23 μμ | #36

    Σ’ευχαριστώ που μου απάντησες.
    Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, δεν ξέρω αν το ξέρεις,στη Τεχεράνη κρατιούνται 2 κοπέλες από το Μάρτιο και μαστιγώνονται καθημερινά επειδή δήλωσαν και δηλώνουν Χριστιανές προκειται να θανατωθούν. Αν μπορεις να κάνεις κάτι από τη πλευρά σου θα ηταν ευχής έργον. Θα το βρεις στην Sabatina james την ιστοσελιδα είναι ακτιβίστρια.

    Ολοι να ξέρεις που προχωρούν και μελετούν μόνοι, την θρησκεία τους και των άλλων επίσης βρίσκουν το δρόμο τους,γιατί όλοι συγκλίνουν σε έναν και μοναδικό.Το λένε οι Σούφι,οι δερβίσηδες το λέει ο Χριστός το λέει ο Σωκράτης ο Βούδας….γίνονται πολίτες του σύμπαντος όπως μας λέει ο Σωκράτης και με ανοιχτή την καρδιά και την αγκαλιά τους για τα πάντα.
    Σ’ευχαριστώ και πάλι.

  37. θεοδώρα
    Σεπτεμβρίου 18, 2009 σε 3:22 μμ | #37

    Και κάτι ακόμα στη Καινή Διαθήκη ο Ιησούς μιλάει σαν άνθρωπος ,{Ιωάννη 12.28} εκφράζεται η Χριστότητα μέσα από αυτόν σαν Υιός του Θεού{Ιωάννη 6.37-40}{Ιωάννην 10.38-38} {Ιωάννη 12.32-33}[Ιωάννη 14.6-7}…και μιλάει και σαν Πατέρας {14.8-10}.
    Γι’αυτό μπορει να παρεξηγείται.
    Κάποια φορά, είδα στην tv.έναν παλαιστίνιο που είχε όπλο κρυμμένος πίσω από ένα αμάξι και ήταν σε πλεονεκτική θέση να ρίξει στους εχθρούς του.Σηκώνεται πετάει το όπλο και τρέχει.Οι δικοί του άρχισαν να του ρίχνουν πέτρες.Αφού έφαγε μερικές του πήρε κάποιος συνέντευξη και τον ρώτησε γιατί δεν έριξε.Η απάντησή του ήταν πως τους είδε σαν, Αδέλφια του και δεν μπορούσε να τους ρίξει.
    Αυτός εκείνη τη στιγμή δεν εξέφρασε Χριστό? Οι δικοί του τον θεώρησαν προδότη.Αυτό είναι σαν απάντηση στο{ Λουκ.14.26-27}Οταν ακολουθείς τον δρόμο του Θεού αναγκαστικά θα μισηθείς από τους γύρω σου,και θα είσαι εναντίον. Γιατί δεν προχωράς με λογική ανθρώπινη υλιστική, εγωϊστική αλλά Χριστική!!!
    Σε απάντηση στο ότι κανένας γραφέας δεν ήταν στην δίκη του Ιησού {Ιωάννη 18.15-17}Ηταν ο Ιωάννης, ήταν πλούσιος και γνωστος στον αρχιερέα….
    Σε χαιρετώ.!!!

  38. θεοδώρα
    Σεπτεμβρίου 18, 2009 σε 6:16 μμ | #38

    Σαν απάντηση στο Λουκ.19.27 που έχεις σαν παράδειγμα ότι λέει εναντίον των εχθρών,μελέτησέ το καλύτερα,γιατί εκεί μιλάει για το βασιλιά που μοίρασε στους δεκα δούλους τα εκατοντάδραχμα, είναι παραβολή και γι αυτόν τον βασιλιά μιλάει.

  39. Σεπτεμβρίου 18, 2009 σε 11:57 μμ | #39

    To thema me tis kopeles tis texeranhs to exo apadisi edo http://islamforgreeks.org/2009/09/05/islamic-apostasy-vs-christian-apostasy ….einai mia ypokrisia gia tous Xristianous na milane gia apostasia. Pera veveos oti thn eidisi authn thn amfisvito… To mono pou mporo na kano kai exo kanei eidi me thn apostolh arketon e mail einai na toniso se autous tous airetikous siites na afhsoun eleytheres tis kopeles ( pou prosopika amfisvito ) to ekana omos gia kalo kai kako….apadisi den exo lavei akoma.

  40. Σεπτεμβρίου 19, 2009 σε 12:03 πμ | #40

    Symfono oti o Xristos milaei san anthropos. To mono pou prostheto kai malista tonizo einai oti einai MONO anthropos kai oxi Theos, enas anthropos den mporei na einai theos, den mporeis taytoxrona moirazese kai tis dyo fyseis….To na einai Yios tou Theou den simenei oti einai kai Theos. Sthn P.D diathiki o Dayid anaferete san Yios, akoma ta pedia tou Israel kaloude san “theoi”

    To thema tou palestiniou pou eides(an to eides) einai mia apli politiki propaganda ton evraion enadion ton israilino, tipota parapano tipota ligotero. O Palestinios pou prostateyei tin patrida tou ekfrazei ton logo tou Theou, opos o Moisis dextike edoles na prostatepsei ta pedia tou Israil kapote apo tous aigyptious…..Simfono oti akolouthodas tin pisti einai diskolo kai mporei isos na vreis empodia alla o xristos sto xorio tou Louka leei oti ESI prepei na miseis….oxi oi alloi esena…

  41. Σεπτεμβρίου 19, 2009 σε 12:05 πμ | #41

    Nai to gnorizo, to paradeigma omos to fernei gia enan anthropo pou mproei na vrethei stin thesi tou vasilia,,,kai sigekrimena o Xristos mporei na kanei logo kai akoma ston euato tou,,,,eidalos h paravolh h to paradeigma einai edelos axristo kai anousio…Otan esi les ena paradeigma anaferese se ena gegonos pou to aplousteyeis gia na katnoithi….

  42. θεοδώρα
    Σεπτεμβρίου 19, 2009 σε 1:22 μμ | #42

    Eάν δε πιστεύεις ότι ο Ιησούς είναι άνθρωπος και τέλεια έκφράση του Υιού του Θεού,δεν υπάρχει λόγος συζήτησης.Είναι θέμα Πίστης δεν μπορώ να σε πείσω γι αυτό,μόνο άν σου γίνει ένα κλίκ στη ψυχή σου.
    Και είναι πολύ βολικό να λέμε ότι δεν μπορούμε να εκφράσουμε τη θεϊκή μας φύση, γιατί θέλει μεγαλοψυχία θέλει θυσίες θέλει μίσος για τη ζωή την υλιστική που ζούμε και κανένας δεν τα αποχωρίζεται αυτά.Διάβασε και μελέτησε τους Σούφι και τους Δερβίσηδες να δεις το δρόμο τους αυτοί θα σε βοηθήσουν.
    Να είσαι καλά.

  43. θεοδώρα
    Σεπτεμβρίου 19, 2009 σε 1:45 μμ | #43

    Θα σου πω και κάτι ακόμα. Μη ξεχνάς μπορείς και εκφράζεσαι ελεύθερα γιατί ζεις σε ένα κράτος ελευθερο, και οφείλεται φυσικά στη θρησκεία του και σε όλους τους σοφούς που περάσανε από δω , σκέψου το.

  44. Σεπτεμβρίου 19, 2009 σε 5:43 μμ | #44

    Yparxei logos sizitisis,,,toulaxiston anamesa se autous pou kseroun pos na epixirimatologoun. Gia mena h pisth den einai to pisteye kai mh ereyna, alla to aditheto. To Islam exei apodikseis den einai apla mia pisti, ena pisteyo. To klik loipon stin psixi prepei na sinodeyete kai me ena simadi me mia veveosh. Misos gia tin zoh den xriazete,,alla h isoropeia. O Poly pneymatismos vlaptei kathos kai o poly ylismos,,,prepei na yparxei mia isoropia anamesa. Oi Soufi kai dervisides gia emas einai oti oi Mormoinoi gia esas….diladi oxi airetikoi apla EKSO apo to Islam edelos….

  45. Σεπτεμβρίου 19, 2009 σε 5:44 μμ | #45

    Ekfrazomai eleythera giati eimai Ellinas, proto auto. Se kamia periptosh den ofeilete ston Xristianismo. Se sofous nai, pou arketoi den htan xristianoi….

  46. θεοδώρα
    Σεπτεμβρίου 21, 2009 σε 3:55 πμ | #46

    Συγχώρα με είναι η τελευταία φορά που σου απαντώ! Για μένα ο Ιησούς είναι ο Υιός του Θεού, και μας δείχνει ότι όλοι μας είμαστε παιδιά του (Ιωάννη 10.34-35)
    Εγώ είπα ,εισθε θεοί,και όλοι υιοι του Υψίστου. Να είστε Τέλειοι όπως ο Πατέρας σας στους ουρανούς είναι τέλειος.
    Ξέρεις τι ευθύνη είναι αυτή? Ποιός θα ήθελε να είναι τέλειος σαν τον Θεό,να αναδύσει τη Θεϊκή του φύση, όλοι κάνουμε τη πάπια. Οι προγονοί μας μουγκαλιώνται όπως λέει στην Ασκητική του ο Καζαντζάκης. Που να μας αφήσουν οι επιθυμίες μας.
    Εσύ λές ισορροπία, όχι πολύ πνευματικός ούτε και πολύ υλιστικός. Μόνο Πνευματικός είναι ο δρόμος, γιατί όπως αναφέρεται στην Αποκάλυψη <>(αποκ.3.16-17) Δεν θέλω να είμαι χλιαρή.
    Κανείς υπηρέτης δεν μπορεί να δουλεύη δύο κυρίους, διότι ή θα μισήση τον ένα και θα αγαπήσει τον άλλον ή θα αφοσιωθεί εις τον ένα και θα παραμελήσει τον άλλον.
    Δεν μπορείτε να δουλεύετε τον Θεόν και τον μαμωνάν.(Λουκ.16.13-13),(Ιακωβ.3.4-4)

    Αυτό που λες το πίστευε και μη ερεύνα δεν ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΗ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ αντιθέτως γράφει ερευνάτε και θα σας δοθεί(Ματθαίος 7,7-8)(Λουκ.10.9-11)ψάξε και θα δεις. Το χρησιμοποιούν ίσως μερικοί ιερεις για ν’αποφεύγουν δύσκολες ερωτήσεις.Εχω προσωπική πείρα για αυτό, στο λέω με σιγουριά το έχω ψάξει.

    Τώρα για το ότι δεν οφείλετε η ελευθερία της έκφρασης στον Χριστιανισμό, μπορείς κατευθείαν να το συγκρίνεις με όλα τα μουσουλμανικά κράτη.
    Κρίμα που θεωρεις τους Σούφηδες έξω από σένα, όχι από το Ισλάμ.Εχουν στα γραπτά τους διαμάντια Χριστικά λόγια. Οπως και οι προ Χριστού Χριστιανοι που αποκαλούνται οι.
    Ο κόσμος αυτός που ζούμε είναι η σκιά ένος ουράνιου (Πλάτωνας) μήπως σου θυμίζει κάτι?………..
    Ο Ασωτος Υιός(Λουκ.15.11-33) είναι ο καθένας μας σαν Υιοι του Υψίστου που είμασταν πέσαμε και τώρα προσπαθούμε να επανέλθουμε.
    Αποδείξεις ζητούσαν οι Φαρισαίοι για να πιστέψουν και τους είπε αν δεν ακούνε τον Μωϋσήν και τους προφήτες,δεν θα πεισθούν και άν ακόμη αναστηθεί κάποιος από τους νεκρούς (Λουκ.16.31-31).
    Τη πίστη σου την δυναμώνεις με έργα,σου δίνονται όπως λές κάποια σημάδια ενδυναμώνεις και προχωράς.(εβραίους 11.5-6),εβραίους 11,7-10),εβραίους(11.27-28)

  47. θεοδώρα
    Σεπτεμβρίου 21, 2009 σε 4:02 πμ | #47

    Μελέτησε σε παρακαλώ το κατά Ιωάννη και ιδιαίτερα το (Ιωάννης 17.1-27).
    Βλέπεις ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η συζήτησή μας.Εχουμε διαφορετικά πιστεύω.
    Πάντως να είσαι καλά και σ’ευχαριστώ που με δέχτηκες.

  48. Σεπτεμβρίου 21, 2009 σε 5:57 μμ | #48

    Eyxaristo Theodora, simfono me ta perissotera. Ta kommatia pou diafono einai apadimena…as krinei o kosmos ….eyxaristo kai pali…kai o Theos na se kathodigei

  49. Ιωάννης
    Σεπτεμβρίου 28, 2009 σε 2:41 πμ | #49

    Καλησπέρα.

    Μερικές παρατηρήσεις στα όσα έχω διαβάσει, που δεν θα ήθελα να τα θεωρήσω σαν αντιχριστιανική προπαγάνδα αλλά σαν παρανόηση και άγνοια των Γραφών.

    1.Εάν το Κοράνι θεωρεί τον Ιησού ως προφήτη, τότε όποιος αρνείται αυτά που είπε ο Ιησούς δεν πιστεύει στον Κοράνι.

    Ο Ιησούς, είπε, όταν του ζήτησε ο Φίλιππος να του δείξει τον Πατέρα: Τόσο χρόνο είμαι μαζί σας και δεν το κατάλαβες, Φίλιππε;

    Επομένως ο Ιησούς είναι ο ίδιος ο Θεός, που έγινε άνθρωπος και μόνο όποιος πιστεύει σ’ Αυτόν θα είναι μαζί του στον Παράδεισο, και μάλιστα όχι μόνο άνδρες αλλά και γυναίκες. Και αλλού είπε ότι ο Θεός είναι μέσα μου και εγώ στον Θεό.

    Άρα, κακώς θεωρείς ότι ο Χριστός δεν υποστηρίζει την θεότητά του.

    2. Για το άν ο παράδεισος ειναι τόπος ηδονής όπου οι άνδρες θα απολαμβάνουν παρθένες, όπως αναφέρει το Κοράνι στη σ. 1, αν θυμάμαι καλά, ενώ οι γυναίκες οι μανες και οι κόρες τους θα είναι έξω από τον παράδεισο, ο – προφήτης για το Κοράνι – Ιησούς είπε: Δεν θα έχουν ερωτικές σχέσεις αλλά θα είναι σαν τους αγγέλους στον ουρανό.

    Δεν θα ηθελα να σας κουράσω περισσότερο. Άλλες παρατηρήσεις, αν το επιτρέπετε, μιά άλλη φορά.

    ευχαριστώ για την φιλοξενία.

    Ο Θεός σώζει.

  50. Σεπτεμβρίου 28, 2009 σε 10:11 πμ | #50

    Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις και για το σχόλιο σου. Επέτρεψε μου όμως να σου πω ότι δεν πόσταρες σωστά τους στίχους και από το Κοράνι και από την Κ.Δ Πιστεύω με όλο το σεβασμό φίλε μου ότι εσύ έχεις ένα είδος άγνοιας στο θέμα των γραφών. Για παράδειγμα στο θέμα που ο Φίλιππος ζήτησε από τον Ιησού να του δείξει τον Πατέρα:

    Όποιος είδε εμένα, είδε τον Πατέρα• και πώς εσύ λες: Δείξε σε μας τον Πατέρα; ( Ιωαννης 14:9)

    Για άλλη μια φορά όμως τα λόγια αυτά δεν έχουν συνοχή. Για παράδειγμα αν προσεχτικά διαβάσουμε ολοκληρωτικά τον διάλογο μεταξύ του Φιλίππου και του Ιησού :

    8. Λέει σ’ αυτόν ο Φίλιππος: Κύριε, δείξε σε μας τον Πατέρα, και μας αρκεί.
    9. Ο Ιησούς λέει σ’ αυτόν: Τόσον καιρό είμαι μαζί σας, και δεν με γνώρισες, Φίλιππε; Όποιος είδε εμένα, είδε τον Πατέρα• και πώς εσύ λες: Δείξε σε μας τον Πατέρα; ( Ιωαννης 14 :8-9)
    Από τους παραπάνω στίχους καταλαβαίνουμε ότι ο Φίλιππος ήθελε να δει τον Θεό με τα ιδία του τα ματιά , αλλά αυτό είναι αδύνατον από την στιγμή που κανένας δεν μπορεί να το κάνει αυτό.

    Κανένας δεν είδε ποτέ τον Θεό• ο Μονογενής Υιός, που είναι στην αγκαλιά τού Πατέρα, εκείνος τον φανέρωσε. ( Ιωαννης 1:18)

    Έτσι λοιπόν ο Ιησούς είπε στον Φιλλιπο ότι οι πράξεις του ( του Ιησού) και τα θαύματα του θα έπρεπε να ήταν παραπάνω από αρκετά ως απόδειξη για την ύπαρξη του Θεού, χωρίς να χρειάζεται ο ίδιος ο Θεός να παρουσιαστεί σε κανέναν κάθε φορά που κάποιος αμφισβητεί την ύπαρξη Του. Για παράδειγμα:

    Του έλεγαν, λοιπόν: Πού είναι ο Πατέρας σου; Ο Ιησούς αποκρίθηκε: Ούτε εμένα ξέρετε ούτε τον Πατέρα μου• αν ξέρατε εμένα, θα ξέρατε και τον Πατέρα μου. ( Ιωαννης 8:19)

    Εκείνος που μισεί εμένα, μισεί και τον Πατέρα μου.( Ιωαννης 15:23)

    40. Όποιος δέχεται εσάς, δέχεται εμένα• και όποιος δέχεται εμένα, δέχεται εκείνον που με απέστειλε.
    41. Εκείνος που δέχεται έναν προφήτη σε όνομα προφήτη, θα λάβει μισθόν προφήτη• και όποιος δέχεται έναν δίκαιο σε όνομα δικαίου, θα λάβει μισθόν δικαίου.( Ματθαιος 10:40-41)

    Αν δεχτούμε όμως ότι ο Φίλιππος βλέποντας τον Ιησού είδε και τον Θεό ( Πατέρα) , τότε αναγκαστικά καταλήγουμε ότι ο στίχος (Ιωάννης 1:18) είναι ψευδής η αντιφάσκει.

    Από την άλλη όμως , αν είναι έτσι, είναι ο Φίλιππος ο μοναδικός που είδε ποτέ τον Θεό- Πατερά;

    Όχι ότι κάποιος είδε τον Πατέρα, παρά μονάχα εκείνος που είναι από τον Θεό• αυτός είδε τον Πατέρα.( Ιωαννης 6:46)

    Ποιος είναι αυτός που «είναι» από τον Θεό και «είδε» τον Πατέρα όπως λέει ο παραπάνω στίχος ; Η Βίβλος απαντά :

    Όποιος είναι από τον Θεό, ακούει τα λόγια τού Θεού• γι’ αυτό εσείς δεν ακούτε, επειδή δεν είστε από τον Θεό. ( Ιωαννης 8:47)

    Αγαπητέ, μη μιμείσαι το κακό, αλλά το αγαθό. Αυτός που πράττει το αγαθό, είναι από τον Θεό• αυτός που πράττει το κακό, δεν είδε τον Θεό. ( 3 Ιωαννου 1:11)

    Άρα όλοι οι άνθρωποι που κάνουνε καλές πράξεις είδαν τον Θεό; Φυσικά όχι! Είναι φανερό ότι Ιησούς μιλάει μεταφορικά.

    Λες ότι το Κοράνι λέει ότι ο άνδρας θα απολαμβάνει παρθένες. Μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μου δείξεις που το λέει αυτό; Βλέπεις όταν εγώ μιλάω από την Αγία Γραφή βάζω και τα χωρία. Το Κοράνι λέει ότι ο Θεός θα πλάσει γυναικείες συντροφιές για τους άνδρες που θα τις παντρευτεί. Που είναι λοιπόν το Κακό? Εδώ σύμφωνα με το ιερό σου βιβλίο ο Ιησούς παρομοιάζει τη “βασιλεία” τον Ουρανών σαν έναν άνδρα με 10 παρθένες, δες περισσότερα εδώ http://islamforgreeks.org/2009/02/17/christian-houris/

    Ο έρωτας και το sex με την γυναίκα σου είναι κάτι όμορφο και επιτρεπτό όταν γίνετε στα σωστά πλαίσια. Γιατί να μην υπάρχει και στον Παράδεισο? Βεβαίως αντιλαμβάνομαι την απέχθεια που έχετε για το sex, εσείς οι Χριστιανοί απλά είναι αδικαιολόγητη μιας και το ευλόγησε ο Θεός και σε αυτήν την ζωή και στην επόμενη, μεταξύ του άνδρα και της γυναίκας.

    Εντελώς φιλικά σε συμβουλεύω να κάνεις μια καλύτερη και ποιοτικότερη μελέτη και σε αυτά που πιστεύεις και πόσο μάλλον σε αυτά που κριτικάρεις.

  51. Σεπτεμβρίου 28, 2009 σε 10:13 μμ | #51

    ehamdulilah

  52. Ιωάννης
    Σεπτεμβρίου 29, 2009 σε 3:02 πμ | #52

    Για δές σύμπτωση. Ακριβώς τα ίδια θα σε συμβούλευα και εγώ. Επιπρόσθετα, να μην διαστρεβλώνεις αυτά που δεν κατανοείς. Αλλά, ας μην μπούμε στην ανόητη αντιπαράθεση, «ποιος ξέρει τι», και ας συζητήσουμε σοβαρά.

    Υπάρχει μια αρχαία ελληνική παροιμία που λέει: ο σοφός ακούει τις κατηγορίες και διορθώνεται. Ο βλάκας επιτίθεται.

    Έχουμε λοιπόν και λέμε.
    Εν πρώτοις, κατανοώ την προσπάθειά σου να υπερασπιστείς την θρησκεία σου. Αυτό όμως σου δίνει το δικαίωμα να ψεύδεσαι; Όχι. Γιατί τον ψεύτη δεν τον θέλει ο Θεός. Άλλωστε δεν μπήκα εδώ για να υπερασπιστώ κάτι αλλά για να διορθώσω τα «λάθη» που είδα ότι κάνεις.

    Για να δούμε τώρα τα «λάθη» σου.
    Α). Όσον αφορά την θεότητά του Ιησού που την αρνείσαι ενώ αντιγράφεις αποσπάσματα που την … δέχονται, σχετικά με τον διάλογο με τον Φίλιππο:
    9. Ο Ιησούς λέει σ’ αυτόν: Τόσον καιρό είμαι μαζί σας, και δεν με γνώρισες, Φίλιππε; Όποιος είδε εμένα, είδε τον Πατέρα• και πώς εσύ λες: Δείξε σε μας τον Πατέρα; ( Ιωαννης 14 :8-9)
    Σαν έλληνας, που λές ότι είσαι – δικαίωμά σου να λές ότι είσαι ότι θες- θα πρέπει να γνωρίζεις ελληνικά. Σύμφωνα με αυτό το απόσπασμα, αλλά και με όσα γράφεις πιο κάτω, αδυνατείς να αποδείξεις ότι ο Ιησούς δεν είναι Θεός. Και μάλιστα με την αντιγραφή που κάνεις στο Ιωάννης 8 11
    «Του έλεγαν, λοιπόν: Πού είναι ο Πατέρας σου; Ο Ιησούς αποκρίθηκε: Ούτε εμένα ξέρετε ούτε τον Πατέρα μου• αν ξέρατε εμένα, θα ξέρατε και τον Πατέρα μου»
    επιβεβαιώνεις ότι ο Ιησούς είναι Θεός, αφού αναφέρει τον Θεό σαν Πατέρα Του – στον οποίο όφειλαν πίστη οι Ιουδαίοι, όπως και κάθε άνθρωπος οφείλει. Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που τον σκότωσαν οι Ιουδαίοι, επειδή έλεγε ότι είναι ο Υιός του Θεού.

    Πρόσεξε. Αλλού λέει ο –προφήτης που πρέπει να πιστεύεις – Ιησούς:
    Ιωάν. 13: 21 «Όποιος κατέχει τις εντολές μου και τις εκτελεί, εκείνος είναι που με αγαπάει, κι εκείνον που με αγαπάει, θα τον αγαπήσει ο Πατέρας μου, κι εγώ θα τον αγαπήσω και θα του φανερώσω τον εαυτό μου».
    Και φυσικά, ο Ιησούς Χριστός φανέρωσε τον Θεό στους ανθρώπους, όπως και εσύ παραδέχεσαι αναφέροντας το απόσπασμα αυτό (Ιωαννης 1,18)
    « Κανένας δεν είδε ποτέ τον Θεό• ο Μονογενής Υιός, που είναι στην αγκαλιά τού Πατέρα, εκείνος τον φανέρωσε»,
    αφού ο ίδιος, όπως παραδέχεσαι είναι ο Μονογενής Υιός του Θεού – και ως ΜΟΝΟΓΕΝΗΣ έχει την ίδια φύση με τον Πατέρα Του, δηλαδή την Θεϊκή. Όπως βλέπεις η ίδια η Καινή Διαθήκη σου απαντά στις αντιρρήσεις σου. Και είσαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να δεχτείς τα λόγια του προφήτη – όπως λέει το Κοράνι – Ιησού, διαφορετικά αρνείσαι το ίδιο το Κοράνι.

    Β). Όσον αφορά το θέμα που έθιξες, ότι ο Χριστός παρουσιάζεται σαν γαμπρός με 10 παρθένες για συζύγους, δεν θα έπρεπε καν να το αναφέρεις σε μια σελίδα που θέλει να θεωρείται σοβαρή. Και εξηγούμαι:
    Πρόκειται για την παραβολή των μωρών παρθένων. Οι πέντε είχαν λάδι στις λυχνίες τους για να συνοδέψουν τον νυμφίο και οι άλλες πέντε δεν είχαν προνοήσει να πάρουν. Επειδή τους τελείωνε πήγαν να αγοράσουν. Τότε έφθασε ο νυμφίος, μπήκαν οι έτοιμες μέσα στο σπίτι που θα γινόταν οι γάμος και οι άλλες έμειναν απ’ έξω διότι δεν ήταν έτοιμες. Και το νόημα της παραβολής που είπε ο Ιησούς ήταν ότι μόνο όσοι είναι έτοιμοι μπαίνουν στην Βασιλεία του Θεού. Αυτή είναι η παραβολή:
    Ματθ. 25

    1 «Ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν θὰ μοιάσῃ μὲ δέκα παρθένους, αἱ ὁποῖαι, ἀφοῦ ἐπῆραν τὶς λαμπάδες τους, ἐβγῆκαν εἰς προϋπάντησιν τοῦ νυμφίου.
    2 Πέντε ἀπὸ αὐτὲς ἦσαν μωραὶ καὶ πέντε φρόνιμοι.
    3 Αἱ μωραὶ, ὅταν ἐπῆραν τῖς λαμπάδες, δὲν ἐπῆραν μαζί τους λάδι.
    4 Αἱ φρόνιμαι ἐπῆραν λάδι εἰς τὰ δοχεῖα μαζὶ μὲ τὶς λαμπάδες τους.
    5 Ἐπειδὴ δὲ ὁ νυμφίος ἐβράδυνε, εἶχαν ὅλες νυστάξει καὶ ἐκοιμῶντο.
    6 Κατὰ τὰ μεσάνυχτα ὅμως, ἀκούσθηκε φωνή, «Νὰ ὁ νυμφίος ἔρχεται, βγῆτε νὰ τὸν προϋπαντήσετε».
    7 Τότε ἐσηκώθηκαν ὅλαι αἱ παρθέναι ἐκεῖναι καὶ ἐτοίμασαν τὶς λαμπάδες τους.
    8 Αἱ μωραὶ εἶπαν εἰς τὰς φρονίμους, «Δῶστε μας ἀπὸ τὸ λάδι σας, διότι αἱ λαμπάδες μας σβήνουν».
    9 Ἀπεκρίθησαν δὲ αἱ φρόνιμοι, «Ὑπάρχει φόβος μήπως δὲν φθάσῃ τὸ λάδι γιὰ μᾶς καὶ γιὰ σᾶς. Πηγαίνετε καλύτερα εἰς τοὺς πωλητὰς καὶ ἀγοράστε διὰ τὸν ἑαυτόν σας».
    10 Ἀλλ’ ἐνῷ αὐταὶ ἐπήγαιναν νὰ ἀγοράσουν, ἦλθε ὁ νυμφίος καὶ ὅσες ἦσαν ἕτοιμες ἐμπῆκαν μαζί του εἰς τοὺς γάμους καὶ ἔκλεισε ἡ πόρτα.
    11 Κατόπιν, ἔρχονται καὶ αἱ ἄλλαι παρθένοι καὶ ἔλεγαν, «Κύριε, Κύριε, ἄνοιξέ μας».
    12 Ἐκεῖνος δὲ ἀπεκρίθη, «Ἀλήθεια σᾶς λέγω, δὲν σᾶς ξέρω».
    13 Ἀγρυπνεῖτε λοιπόν, διότι δὲν ξέρετε οὔτε τὴν ἡμέραν οὔτε τὴν ὥραν κατὰ τὴν ὁποίαν ἔρχεται ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου».

    Εδώ το λάθος σου είναι μεγάλο. Το Ευαγγέλιο δεν μιλά για ΝΥΜΦΕΣ αλλά για παρθένες κοπέλες που συνόδευαν τον γαμπρό. Αυτή ήταν μια παράδοση και στο Ισραήλ, και στην Ελλάδα- για να μην πω σε ολόκληρο τον κόσμο. Στους γάμους, τα άνθη και τις λαμπάδες κρατούσαν πάντοτε παρθένες, νεαρές γυναίκες. Το ίδιο παρατηρούμε στο έθιμο της Μεγάλης Παρασκευής όπου τον Επιτάφιο τον συνοδεύουν δέκα Παρθένες, νεαρά κορίτσια που ραίνουν με άνθη τον δρόμο που ακολουθεί ο επιτάφιος. Και φυσικά το νόημα της παραβολής – ιστοριούλας – που είπε ο Ιησούς είναι να είστε έτοιμοι γιατί δεν ξέρετε πότε θα έρθει σε σας η ώρα να σας κρίνει ο Θεός. Να μην είμαστε αμελείς μας συμβουλεύει ο –προφήτης- Ιησούς. Ας τον ακούσουμε.

    Βλέπεις ότι η εμπάθειά σου κατά την μόνης αληθινής πίστης, σε κάνει να προσβάλλεις τον προφήτη – για εσάς- Ιησού;

    Γ) Όσον αφορά για το πόσες γυναίκες επιτρέπεται να έχει ο άνδρας, ο Ιησούς είπε: Ο άνδρας να μην χωρίζει ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ του, διότι ο Θεός άνδρα και γυναίκα έπλασε, και όχι ένα άνδρα για πολλές γυναίκες, όπως λές εσύ και η θρησκεία σου, που επιτρέπει πολυγαμία, λές και η γυναίκα είναι αντικείμενο ηδονής για τον άνδρα. Να τι λέει ο – προφήτης για εσάς – Ιησούς που δεν τον ακούτε:
    Ματθ. 19
    3 Καὶ ἦλθαν εἰς αὐτὸν οἱ Φαρισαῖοι, μὲ σκοπὸν νὰ τὸν πειράξουν, καὶ τοῦ εἶπαν, «Ἐπιτρέπεται νὰ χωρίζῃ κανεὶς τὴν γυναῖκα του διὰ κάθε αἰτίαν;»
    4 Αὐτὸς τοὺς ἀπεκρίθη, «Δὲν ἐδιαβάσατε ὅτι ὁ Δημιουργὸς ἀπὸ τὴν ἀρχὴν τοὺς ἐδημιούργησε ἄνδρες καὶ γυναῖκες, καὶ εἶπε,
    5 «Διὰ τοῦτο ὁ ἄνθρωπος θὰ ἐγκαταλείψῃ τὸν πατέρα καὶ τὴν μητέρα καὶ θὰ προσκολληθῇ εἰς τὴν γυναῖκα του, καὶ οἱ δύο θὰ γίνουν μία σάρκα;».
    6 Ὥστε δὲν εἶναι πλέον δύο ἀλλὰ μία σάρκα. Ἐκεῖνο, λοιπόν, ποὺ ὁ Θεὸς ἕνωσε, ὁ ἄνθρωπος ἂς μὴ τὸ χωρίζῃ».
    7 «Γιατὶ λοιπόν», τοῦ λέγουν, «ὁ Μωϋσὴς διέταξε νὰ δίδουν ἕνα ἔγγραφον διαζυγίου καὶ νὰ χωρίζουν;»
    8 Αὐτὸς τοὺς λέγει, «Ὁ Μωϋσὴς ἐξ αἰτίας τῆς σκληροκαρδίας σας, σᾶς ἐπέτρεψε νὰ χωρίζετε τὶς γυναῖκες σας, ἀλλὰ δὲν ἦτο ἔτσι ἀπὸ τὴν ἀρχήν.
    9 Σᾶς λέγω δέ, ὅτι ἐκεῖνος, ποὺ θὰ χωρίσῃ τὴν γυναῖκα του, ἐκτὸς ἔνεκα πορνείας, καὶ νυμφευθῇ ἄλλην, αὐτὸς διαπράττει μοιχείαν».

    Και όπως λέει ο Λόγος του Θεού, το Ευαγγέλιο του Θεού, δεν υπάρχει διαφορά για μεταξύ ανδρών και γυναικών. Όλοι είναι ίσοι απέναντι στον Θεό χάρη στον Ιησού Χριστό (Γαλ. Γ 18).
    Οπότε, πρόσεχε περισσότερο όταν μελετάς την Καινή Διαθήκη. Θα μπορέσεις να ωφεληθείς από αυτήν, και πολύ περισσότερο οι μουσουλμάνες.

    Για την άλλη ανοησία που γράφεις, ότι οι χριστιανοί μισούν το σέξ, η απάντηση έρχεται πάλι από τον Λόγο του Θεού, το Ευαγγέλιο στην Α προς Κορινθίους επιστολή του Παύλου:
    7:2 δια δε τας πορνειας εκαστος την εαυτου γυναικα εχετω και εκαστη τον ιδιον ανδρα εχετω
    7:3 τη γυναικι ο ανηρ την οφειλομενην ευνοιαν αποδιδοτω ομοιως δε και η γυνη τω ανδρι
    7:4 η γυνη του ιδιου σωματος ουκ εξουσιαζει αλλ ο ανηρ ομοιως δε και ο ανηρ του ιδιου σωματος ουκ εξουσιαζει αλλ η γυνη
    7:5 μη αποστερειτε αλληλους ει μη τι αν εκ συμφωνου προς καιρον ινα σχολαζητε τη νηστεια και τη προσευχη και παλιν επι το αυτο συνερχησθε ινα μη πειραζη υμας ο σατανας δια την ακρασιαν υμων.

    Και για το τι θα γίνει στον Παράδεισο μετά την Ανάσταση, την απάντηση την δίνει πάλι ο Λόγος (Κοράνι-όχι το βιβλίο) του Θεού, ο Ιησούς Χριστός: Όταν θα αναστηθούν, δεν θα έχουν σεξουαλικές σχέσεις, αλλά θα είναι σαν τους αγγέλους στον Ουρανό (Μαρκ. 12,25).
    Αυτά λέει ο προφήτης Ιησούς που αν δεν τα δέχεσθε δεν είστε πιστοί στον Θεό, ούτε στο Κοράνι = Λόγος, απαγγελία του Θεού.

  53. Σεπτεμβρίου 29, 2009 σε 11:32 πμ | #53

    Ξεκινάς λέγοντας

    «Υπάρχει μια αρχαία ελληνική παροιμία που λέει: ο σοφός ακούει τις κατηγορίες και διορθώνεται. Ο βλάκας επιτίθεται.»

    Μα μήπως εσύ δεν είσαι αυτός που ήρθε και επιτέθηκε; Γιατί μια φορά εγώ απλά απαντώ στα λεγόμενα σου. Γιαυτο πρόσεχε τις παροιμίες μήπως κατά λάθος λειτουργούν εναντίων σου.

    Με το να μου λες ότι αδυνατώ να αποδείξω ότι ΔΕΝ είναι θεός δεν παρουσιάζεις καμία επιχειρηματολογία. Απλά ανακυκλώνεις τα λεγόμενα σου και τα χωρία τα οποία αντικρούουν την δήθεν θεότητα του Ιησού και δεν την υποστηρίζουν. Είδη σου απάντησα σε αυτούς τους στίχους. Και πολύ απλά ο Ιησούς πουθενά δεν τονίζει η απλά κάνει αναφορά ότι είναι ο Θεός. Σκέφτηκες ποτέ ότι αυτό είναι το δικό σου λάθος?

    Βάζεις χωρία που τον δείχνουν σαν προφήτη και σαν προφήτη πρέπει να τον ακούμε. E και? Τον προφήτη τον ακούμε δεν τον Θεοποιούμε σε καμία περίπτωση. Για παράδειγμα βάζεις χωρία που ενισχύουν την άποψη ότι δεν είναι Θεός:

    « Κανένας δεν είδε ποτέ τον Θεό• ο Μονογενής Υιός, που είναι στην αγκαλιά τού Πατέρα, εκείνος τον φανέρωσε»,

    Απάντησε μου σε αυτό τότε αφού νομίζεις ότι είναι Θεός ο Χριστός. Αφού κανένας δεν είδε τον ΘΕΟ πως ο Ιησούς «σαν Θεός» το λέει αυτό? Αφού αυτός δεν υποτίθεται είναι ο Θεός? Και πως κανένας δεν τον είδε αφού μπροστά τους τον είχαν τον «ΘΕΟ», δηλαδή τον Ιησού?

    Το Κοράνι παρουσιάζει τον Ιησού Χριστό σαν προφήτη και απόστολο του Θεού και αντικρούει ότι είναι Θεός ξεκάθαρα

    «Βλαστημούν βέβαια όποιοι λένε ότι: Ό ΑΛΛΑΧ ειν’ ο Χριστός ο γιος της Μαριάμ”. Ο Χριστός είπε: “Ω! παιδιά του Ισραήλ! λατρεύετε τον ΑΛΛΑΧ, τον Κύριο Μου και Κύριο σας”. Και σίγουρα όποιος συνδυάζει άλλους θεούς με τον ΑΛΛΑΧ, – τότε ο ΑΛΛΑΧ θα τους απαγορεύσει γι’ αυτόν, τον Παράδεισο και σπίτι του θα είναι η Φωτιά. Κι εκεί δεν θα υπάρχει κανείς για να βοηθήσει τους κακοποιούς». (Κοράνι 5:72)

    Επίσης επειδή ο Ιησούς αναφέρει τον ΘΕΟ σαν Πατέρα του, πιστεύεις ότι ίδιος είναι Θεός;. Απάντησε μου και σε αυτό, άρα Θεοί είσαστε και εσείς που αναφέρεται τον ΘΕΟ σαν Πατέρα,. μιας και ο Ιησούς είπε ότι είναι ο Πατέρας όλων των ανθρώπων.

    Η Χριστιανική προσευχή δεν ξεκινάει με το «Πάτερ ημών» που δείχνει ότι αποκαλείται τον ΘΕΟ Πατέρα εσείς οι απλοί θνητοί? Άρα είστε και εσείς Θεοί? Οι Ιουδαίοι τον σκότωσαν γιατί είχαν συνήθειο να δολοφονούν τους Προφήτες όχι γιατί ο Χριστός έλεγε ότι είναι Θεός(Ματθαίος 23:37)

    Το να λες Υιός Θεού δεν σημαίνει ότι είναι Θεός αλλά είναι η μεταφορική έννοια. Υιός του Θεού αποκαλούνται άλλωστε αμέτρητοι προφήτες στην Παλαιά Διαθήκη(Γένεση 6:2, Έξοδος 4:22, Ιερεμίας 31:9, Ψαλμοί 2:7 και πολλά άλλα).

    Για τις 10 παρθένες απλά το κάνεις να φαίνεται μια ξερή παραβολή ξεχνώντας ότι η παραβολή αυτή έχει την έννοια του παραδείγματος. Τι δουλειά έχει ένας Γαμπρός με 10 Παρθένες; εσύ δεν κατηγόρησες τον παράδεισο στο Ισλάμ γιατί έχει Παρθένες;

    Όταν σου φέρνω χωρία τα οποία κάνουν λόγο για παρθένες στη βασιλεία του Ουρανού μου λες ότι δεν είναι νύφες άμα παίξουμε το παιχνίδι σου μήπως να σου πω ότι δεν αναφέρονται και στο Ισλάμ σαν νύφες? Το να μου λες ότι είναι παραβολή δεν απαντά σε τίποτα από αυτά που σου είπα. Ότι δηλαδή ο Χριστός αναφέρει μια παραβολή πολυγαμίας. Εδώ μιλάμε ότι οι Παρθένες μπαίνουν μέσα στο δωμάτιο, για ποια έθιμα μου μιλάς εσύ; Καταλαβαίνεις ότι απλά δικαιολογήσε και κάνεις ερμηνεία κατά το δοκούν;

    Μετά που είδες ότι προσβάλω τον Ιησού? Επειδή αρνούμαι το ότι είναι Θεός δείχνει ότι τον σέβομαι και δεν τον θεοποιώ. Το να θεοποιείς τον Ιησού είναι προσβολή και μάλιστα βλασφημία όπως λέει το Κοράνι. Πρέπει μετά να καταλάβεις ότι εγώ δεν πιστεύω τι λέει η Καινή Διαθήκη. Τι χρησιμοποιώ μόνο ενάντια σε αυτούς που την δέχονται σαν το πραγματικό ευαγγέλιο όταν συζητώ και επιχειρηματολογώ.

    Ο Χριστός λέει να μην χωρίζεις την γυναίκα σου. Πως αυτό ακυρώνει την πολυγαμία; Την γυναίκα σου να μην την χωρίζεις δεν σημαίνει ότι δεν είσαι και με άλλη γυναίκα παντρεμένος ταυτόχρονα. Η πολυγαμία είναι κάτι επιτρεπτό σύμφωνα με την αγία γραφή. Ο Αβραάμ, Ο Ισαάκ, Ο Δαυίδ, ο Σολομώντας ήταν όλοι τους παντρεμένοι με πάνω από 2 γυναίκες. Που απαγορεύεται η πολυγαμία.? Πουθενά.

    Οι Μουσουλμάνες έχουν το Κοράνιο να ωφεληθούν. Να ωφεληθούν από την Καινή Διαθήκη; δεν νομίζω, έχω απαντήσει και έχω συζητήσει αρκετές φορές ότι οι Γυναίκες στον Χριστιανισμό μόνο ίσες δεν είναι αλλά πολύ κατώτερες του Άντρα.

    Αυτό εδώ το βιβλίο για παράδειγμα κάνει μια συγκριτική (http://islamforgreeks.org/womeninislam )

    Αφού λοιπόν δεν μισείτε το sex τότε γιατί απεχθάνεστε να κάνετε sex με τις γυναίκες σας τον παράδεισο και εναντιώνεστε στους Μουσουλμάνους γιαυτο? Η μήπως ξέχασες την αρχική σου κατηγορία; Μην αντιφάσκεις λοιπόν και κάτσε διάβασε το ιερό σου βιβλίο χωρίς την πλύση εγκεφάλου της Εκκλησιάς και του κλήρου και θα καταλάβεις πολλά πράγματα.

    Το να είσαι σαν άγγελος μεταθανάτια δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορείς η δεν θα έχεις το δικαίωμα να έχεις μερικές απολαύσεις από αυτόν τον κόσμο. Και οι απολαύσεις στην “μεταθανάτια” ίσος να μην είναι του ίδιου τύπου με αυτές εδώ στην γη. Ο Χριστός στο χωρίο που έβαλες ( Mark 12,25) δεν λέει ότι δεν θα κάνουν sex, αλλά απλά θα είναι πιο πολύ πνευματικά όντα. Μην βάζεις λόγια παραπάνω να υποστήριξης τις απόψεις σου τις προσωπικές.

    Και μια ερώτηση-παρατήρηση. Γιατί χρησιμοποιείς το ε μαιλ μου για να γράψεις σχόλιο; Μήπως είσαι κανένας γνωστός και κρύβεσαι; Την επόμενη φορά θα σε παρακαλέσω να βάλεις το ε μαιλ σου ειδάλλως δεν θα μπορέσω να ποστάρω το σχόλιο σου.

  54. Ιωάννης
    Σεπτεμβρίου 30, 2009 σε 2:16 πμ | #54

    Ειρήνη υμίν

    Πρώτα από όλα δεν σου επιτέθηκα.

    Επενέβην όταν είδα ότι διαστρεβλώνεις την Αγία Γραφή για να κάνεις αντιχριστιανική προπαγάνδα. Σου επισημαίνω, αφού κάνεις απολογητική και ενημέρωση, ότι το ψέμα δεν είναι απολογία- είναι απάτη. Όποιος μουσουλμάνος από εσάς ξέρει να διαβάζει ελληνικά, μπορεί να διαβάσει ή να κατεβάσει την Καινή Διαθήκη (π.χ. στην διεύθυνση http://kaini.diathiki.neoellinika.googlepages.com/home ). Εκεί θα δεί ότι ο Θεός έγινε άνθρωπος στο πρόσωπο του Ιησού. Αν όμως γίνει αντιληπτός από τους ιμάμηδες, μπορείς να μου πείς τι τύχει τον περιμένει;

    Δεύτερον, σου ανάλυσα γιατί η παραβολή των 10 Παρθένων δεν μιλά για 10 Νύμφες. Την διαφορά την γνωρίζεις και την κατανοείς αλλά δεν συμφέρει να την παραδεχτείς διότι δεν θα στεκόταν η αντιχριστιανική προπαγάνδα που κάνεις.

    Τρίτον, αν οι άγγελοι κάνουν «σεξ» τότε η ερμηνεία σου είναι σωστή. Αν όχι, τότε … δεν χρειάζεται σχόλιο. Εσείς νομίζετε ότι στον κόσμο αξίζουν οι «απολαύσεις». Ο Ιησούς μας είπε, και τον πιστεύουμε, ότι το μόνο που αξίζει είναι να ζεί κάποιος συνέχεια μαζί Του στην Βασιλεία Του και σε αυτήν την ζωή σύμφωνα με το θέλημα του Θεού – να αγαπάς τον Θεό με όλη την δύναμη της ύπαρξής σου και τον συνάνθρωπό σου όπως τον εαυτό σου.

    Η θρησκεία που έχει σαν όραμα τις σαρκικές ηδονές δεν διαφέρει από την ειδωλολατρία, αφού «η σάρκα δεν ωφελεί σε τίποτα. Το πνεύμα είναι που δίνει ζωή» (Ιωάν.6, 63). Οι ηδονές – που προέρχονται από την ορθή χρήση του σώματος – είναι γι αυτήν την ζωή δώρο του Θεού. Το να παραδοθούμε όμως σε αυτές είναι απομάκρυνση από τον ίδιο τον Θεό και προσβολή στο πρόσωπό Του. Γι αυτό υπάρχουν οι νηστείες και οι «αποχές».

    Τέταρτον. Για την πολυγαμία σου απάντησα, αλλά δεν έδωσες σημασία. Άνδρα και γυναίκα έπλασε ο Θεός και όχι άνδρα και γυναίκες. Είναι σαφές. Οι εβραίοι, απόγονοι ειδωλολατρών χαλδαίων, παρέβησαν αυτόν τον νόμο του Θεού. Ο Θεός όμως που είναι Πανάγαθος επέτρεψε αυτό το σφάλμα αλλάζοντάς τους σταδιακά. Την εποχή του Ιησού δεν βλέπουμε πουθενά να υπάρχει πολυγαμία στον λαό Ισραήλ. Παρέμεινε μόνο στους λιθολάτρες της Αραβίας. Η εμμονή σας στην πολυγαμία, δηλαδή στην ηδονή και την ικανοποίηση των ανδρών, μετατρέπει το Ισλάμ σε μια θρησκεία ικανοποίησης των γεννητικών ορμών των ανδρών και όχι σε πίστη και αφοσίωση στον Θεό.

    Ο ερχομός του Ιησού στον κόσμο μας δίδαξε ποια είναι η αλήθεια για όλα – και για τις σχέσεις ανδρών και γυναικών, και για την κοινωνία και για τα πάντα, μέχρι να έρθει η συντέλεια του κόσμου και φτιαχτεί πάλι ο κόσμος από την αρχή – παλιγγενεσία. Εμείς ζούμε, ή τουλάχιστον αγωνιζόμαστε να ζήσουμε, όπως ο Ιησούς μας δίδαξε. Και τιμούμε εκείνους που το κατάφεραν.

    Πέμπτον. Αν ήταν να έρθω σε αντιπαράθεση, θα χρησιμοποιούσα μία βασική αρχή. Την αρχή της ιστορικής αλήθειας. Το Ευαγγέλιο το έγραψαν αυτόπτες μάρτυρες του Ιησού που είδαν και έγραψαν ότι Αυτός είναι ο Υιός του Θεού, αληθινός Θεός και ότι όποιος πιστεύει σε αυτόν έχει αιώνια ζωή.
    Αντίθετα, το Κοράνι γράφτηκε εξακόσια χρόνια αργότερα και το μόνο «θεϊκό» που αναφέρεται σε αυτό είναι μόνο στο περιεχόμενό του, που δεν λέει τίποτε άλλο από ό,τι έλεγαν τα βιβλία των Εβραίων και των χριστιανών, ότι ένας είναι ο Θεός και να πιστεύουμε σε Αυτόν.
    Όπως βλέπεις δεν επιτέθηκα στην πίστη σου, παρά μόνο στα ψέματα που γράφεις και στις προσβολές στο πρόσωπο του Ιησού – που κατά τα άλλα τον έχεις σαν προφήτη και θάπρεπε να τον πιστεύεις. Σχολιάζω, αυτά που γράφεις για την χριστιανική θρησκεία, και αυτό πάντα με γνώμονα την πραγματικότητα. Διαστρεβλώνεις την Καινή Διαθήκη, την καινούρια συμφωνία που έκανε ο Θεός με όλους τους ανθρώπους. Να τον πιστεύουμε για να μας οδηγήσει όλους στην Βασιλεία Του και στην αιώνια ζωή μαζί Του. Αυτό που κάνεις είναι κακής ποιότητας προπαγάνδα.

    Έκτον. Αμύνεσαι, και καλά κάνεις για την θρησκεία σου, στα όσα σας κατηγορούν. Είναι αλήθεια ότι το Κοράνι δεν συμβαδίζει με όσα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ έχει πράξει το Ισλάμ κατά της ανθρωπότητας, και κυρίως κατά των ΕΛΛΗΝΩΝ. Και αν υπάρχουν μουσουλμάνοι έλληνες, υπάρχουν γιατί οι μουσουλμάνοι κατέσφαζαν, παρά την απαγόρευση του Κορανίου, έλληνες χριστιανούς. Και μερικοί από αυτούς είτε από φόβο είτε από συμφέρον, να αρπάξουν την περιουσία των γειτόνων τους, έγιναν μουσουλμάνοι – και εσείς τους δεχθήκατε, παρά το ότι το Κοράνι καταδικάζει τέτοιους ψευτο-πιστούς στην φωτιά. Και φυσικά υπάρχουν και μουσουλμάνοι μη ελληνικής καταγωγής που ενώ δεν είναι έλληνες παρέμειναν στην χώρα μας και τους δώσαμε το δικαίωμα να λέγονται έλληνες πολίτες, όπως είμαστε και εμείς, θεωρώντας τους ίσους σε όλα με εμάς, αντίθετα με ό, τι συμβαίνει στις περισσότερες αραβικές χώρες – και κυρίως στην Σαουδική Αραβία.

    Ο Θεός μας είπε ότι δεν θα κρίνει κάποιον σύμφωνα με την θρησκεία του, αλλά με το αν είναι δίκαιος και φιλάνθρωπος και βοηθά τον φτωχό και την χήρα. Αυτά είναι οι βασικές αρχές των μεγάλων θρησκειών που προήλθαν από τον ένα και μοναδικό Θεό.
    Εσείς αυτό το θεωρείτε αδυναμία των Ελλήνων Ορθοδόξων χριστιανών και νομίζετε ότι θα επιβάλλετε το θεοκρατικό σύστημα της Σαουδικής Αραβίας, που πληρώνει αυτήν την προσπάθεια, με χρήματα που της δίνει η… εχθρική για εσάς Αμερική.

    Εμείς το να υπακούμε στον Θεό είναι ΔΥΝΑΜΗ. Όταν τον παρακούσαμε, καταστραφήκαμε δίκαια και από τους σταυροφόρους, και από τους μουσουλμάνους. Όταν όμως επιστρέψαμε στον Θεό, καταστρέψαμε τους εχθρούς μας, όταν αυτό φαινόταν αδύνατο στα μάτια των δήθεν ισχυρών κρατών, γιατί η δύναμη του Θεού μας καθοδηγούσε. Και όχι μόνο με τους σταυροφόρους και τους Οθωμανούς αλλά και με τους Δυτικούς και τους Ανατολικούς που μας επιτέθηκαν πριν 60 χρόνια.

    Η δύναμή μας είναι η πίστη μας. Όχι για να επιβάλλουμε στους άλλους την θρησκεία μας – δεν το θέλει αυτό ο Θεός, όπως λέει η Γραφή, αλλά ούτε το Κοράνι το λέει αυτό – αλλά για να ζήσουμε σύμφωνα με το θέλημά Του μέχρι να αλλάξει ο Θεός τον κόσμο και να ζήσουμε μαζί του αιώνια.

    Αν έχει “γνωστούς” που στάζουν μίσος, δεν είμαι από αυτούς, ούτε αυτοί είναι χριστιανοί. Η διεύθυνσή μου είναι gmitsos@mail.gr

  55. Ιωάννης
    Σεπτεμβρίου 30, 2009 σε 2:31 πμ | #55

    και φυσικά, αν είπε ο Ιησούς ότι οι άνθρωποι μετά την ανάσταση που θα είναι σαν άγγελοι στον ουρανό κάνουν “σεξ”, δείξε μου πού το είπε. Είδες ότι ΕΣΥ βάζεις λόγια στο στόμα του Ιησού που θάπρεπε να τον σέβεσαι αφού τον έχει το Κοράνι, σαν Προφήτη.

    Θεός σώζει.

  56. Οκτωβρίου 1, 2009 σε 10:34 μμ | #56

    Σε καμία περίπτωση δεν κάνω προπαγάνδα απλά κριτικάρω τα άλλα πιστεύω. Η κριτική μου είναι μέσα από τα ιερά γραπτά και κείμενα και όχι αερολογίες και κηρύγματα πως κάνεις εσύ με αυτήν εδώ την «απάντηση» σου. Επίσης κατηγορείς ότι λέω ψέματα. Απόδειξε το ότι λέω ψέματα. Το να λες απλά και ξερά χωρίς ενδείξεις ότι λέω ψέματα είναι το ίδιο άμα θα δηλώσω ότι έχεις πλήρη μεσάνυχτα για την ίδια σου την πίστη. Μόνο που εγώ σου μιλώ από την Γραφή σου ενώ εσύ κάνεις απλά άδειες δηλώσεις. Μεγάλη διαφορά.
    Επίσης δεν μου είπες τίποτα για τις απαντήσεις μου όσον αφορά την παραβολή των 10 παρθένων. Απλά ανακυκλώνεις τα ίδια λόγια. Το κατανοώ αυτό μιας και δεν έχεις καμία επιχειρηματολογία να αντικρούσεις τα λεγόμενα μου.
    Ποτέ και πουθενά δεν είπα ότι οι Άγγελοι κάνουν σεξ. Απλά το σεξ σου εξήγησα δεν είναι ντροπή όταν γίνεται ανάμεσα σε ανδρόγυνο και η απόλαυση του να περιέχεται και στην μεταθανάτιο ζωή. Σε αυτό δεν απάντησες. Μην ξεχνάς τι άλλο να είσαι ΣΑΝ τους αγγέλους που δηλώνει ένα είδος πνευματικότητας. Αυτό όμως δεν ακυρώνει και τις σαρκικές απολαύσεις που μπορεί να έχεις. Γιατί λοιπόν έχετε κόλλημα με τις σαρκικές απολαύσεις όταν γίνονται νόμιμα; Και πόσο μάλλον να υπάρχουν και μεταθανάτια. Το να απολαμβάνεις νόμιμα αυτές τις απολαύσεις δεν σημαίνει ότι πας κόντρα στον Θεό η δεν είσαι καλός πιστός και στο θέλημα του, ισα ισα το αντίθετο όταν το κάνεις με την νομοθεσία του και όχι παράνομα.
    Η σωστή πίστη στο Θεό πρέπει να έχει μια ισορροπία στα σαρκικά-εγκόσμια και στα πνευματικά. Γιατί; Γιατί πολύ απλά ο άνθρωπος είναι πλασμένος έχοντας ανάγκη και από τα δυο με μέτρο και ισορροπία και πάντα με το θέλημα του Θεού. Γιατί εσείς ακυρώνετε τόσο πολύ τα επίγεια όταν με αυτά μας έχει πλάσει ο Θεός; Επίσης σε αυτό το σημείο κάνεις ένα τραγικό λάθος αν νομίζεις ότι εννοώ να παραδοθούμε σε αυτές. Κάτι τέτοιο είναι διαστρέβλωση των λεγομένων μου και τις πίστης στο Ισλάμ. Δεν μιλάμε για παράδοση αλλά για μέτρο και ισορροπία με τον πνευματισμό νόμιμα με το θέλημα του Θεού.
    Για την πολυγαμία δεν απάντησες τίποτα απολύτως, ειδικά στο σημείο όταν σου έδωσα χωρία ότι η πολυγαμία γινόταν πρακτική από τους προφήτες. Το -Άνδρα και γυναίκα έπλασε ο Θεός- δεν σημαίνει μόνο μονογαμία μπορεί επίσης να σημαίνει και πολυγαμία. Λες ότι αυτό είναι παράνομο στο Νόμο του Θεού. Που; Σε ρωτώ και εγώ. Πουθενά δεν το βλέπουμε. Ο πατριάρχης ο Αβραάμ ήταν παράνομος θέλεις να μας πεις; Δηλαδή ο Αβραάμ είχε εμμονή για ικανοποίηση της ηδονής του; όπως κατηγορείς τους Μουσουλμάνους; Βλέπεις την ανακολουθία σου; Δίνεις μια εντελώς άσχετη ερμηνεία περί πολυγαμίας όταν αγνοείς ότι ήταν κάτι επιτρεπτό στα ιερα σου κείμενα και πουθενά ΔΕΝ καταδικάζονται από στον ΝΟΜΟ του Θεού. Επίσης δεν καταφέρνεις να εξηγήσεις πως η πολυγαμία είναι ικανοποίηση γενετικών ορμών όταν μια τέτοια πρακτική έχει ευθηνές σε μια κοινωνία και δεν είναι σε καμία περίπτωση σαρκική ηδονή όπως θέλει να φαντασιώνεται το μυαλό σου. Αυτό όμως που σε αντικρούει είναι οι ίδιοι οι Προφήτες της Π.Δ που ακολούθησαν αυτήν την πρακτική με στόχο όχι την σαρκική ηδονή αλλά την υπευθυνότητα προς την προστασία των γυναικών. Έτσι όταν κατηγορείς την πολυγαμία, στρέφεσαι ενάντια στους Προφήτες όχι σε εμένα.
    Είναι ειρωνικό να μου λες ότι προσπαθείς να ζεις με αυτά που σου δίδαξε ο Χριστός. Για παράδειγμα πιστεύεις στην Αγία Τριάδα όταν ο Χριστός πουθενά δεν έκανε λόγο από την Γραφή σου για έναν τριαδικό Θεό ( πολυθεϊσμός είναι να λέμε την αλήθεια). Πιστεύεις στο προπατορικό αμάρτημα όταν ο Χριστός πουθενά δεν μίλησε για αυτήν την άδικη αναλογία. Πιστεύεις ότι είναι Θεός όταν ο Χριστός πουθενά δεν μίλησε και δεν δίδαξε ότι είναι Θεός. Και γενικά σε ένα σωρό εκκλησιαστικά διδάγματα που δεν έχουν σχέση με τις διδασκαλίες του Ιησού. Μόνο προέρχονται από τρίτους.
    Μιλάς για ιστορική αλήθεια και λες ότι το Ευαγγέλιο το έγραψαν αυτόπτες μάρτυρες. Μέγα λάθος. Τα ευαγγέλια γράφτηκαν πολύ αργότερα από την εξαφάνιση του Ιησού. Πράγμα που καθιστά αδύνατον τους μάρτυρες. Για ποια ιστορικότητα μιλάς λοιπόν; Το Κοράνι από την άλλη γράφτηκε και γινόταν απαγγελία από τον ίδιο τον Προφήτη και από τους πιστούς την ίδια ώρα από την αποκάλυψη. Το ότι είναι 600 χρόνια μετά δεν σημαίνει τίποτα στην θεολογία. Μην ξεχνάς τα ίδια λένε και οι Εβραίοι για την Κ.Δ. Το Κοράνι έχει ομοιότητες πολύ απλά γιατί είναι από την ίδια πηγή δηλαδή τον Θεό και είναι λογικό να υπάρχουν περίπου τα ίδια πιστεύω. Οι διαφορές όμως είναι αρκετές και οι διορθώσεις προς τον Χριστιανισμό και τον Ιουδαϊσμό δείχνουν ένα μέρος της αλήθειας του.
    Επιτέθηκες στην πίστη μου με αερολογίες και με κανένα επιχείρημα. Αντίθετα εγώ κάνω κριτική μέσα από ιερά σου κείμενα. Εσύ από Κοράνι δεν γνωρίζεις το ελάχιστο. Απλά τσέκαρε τι είπες περί Ισλάμ και Κορανίου. Δεν σχολιάζεις λοιπόν μόνο περί Χριστιανισμού που πιστεύω ότι δεν έχεις και καλή γνώση. Εν ολίγοις απλά λες την άποψη σου χωρίς να αποδεικνύεις τίποτα απολύτως.

    Συνεχίζεις επίσης με ανιστόρητες δηλώσεις λέγοντας ότι το Ισλάμ έχει κάνει εγκλήματα κατά τις ανθρωπότητας. Βέβαια αερολογείς για άλλη μια φορα χωρίς καμία ένδειξη. Αντίθετα αν μια ιδεολογία έσφαξε κόσμο αυτή είναι ο Χριστιανισμός κυρίως με την Βυζαντινή αυτοκρατορία. Αν μια ιδεολογία επιβλήθηκε με το αίμα αυτή σίγουρα είναι ο Χριστιανισμός ( ένα 15χρονο κοριτσάκι τα γνώριζε ακόμα http://indy.gr/other-press/pol-pot-o-ioystinianos ). Και το πρόβλημα είναι ότι τα ιδία τα ιερά σας γραπτά κάνουν λόγο για βία. Για παράδειγμα:
    Ποιους να σκοτώνεις
    –Το άτακτο και ανυπάκουο παιδί. Δευτερονόμιον 21: 20-21.
    –Αυτούς που καταρρώνται ή χτυπούν τους γονείς των. Λευιτικόν 20: 9, Έξοδος 21: 15.
    –Αυτούς που δεν πιστεύουν στον Χριστό (παραβολή). Λουκάς 19: 27.
    –Αυτούς που εργάζονται τα Σάββατα. Έξοδος 35: 2 (ο Μωυσής σκοτώνει κάποιον γι’ αυτόν τον λόγο), Αριθμοί 15: 32-36.
    –Αυτούς που κατηγορούνται από δύο μάρτυρες για κακοήθεια. Δευτερονόμιον 17: 6.
    –Τα παιδιά και τα μωρά των εχθρών. Αριθμοί 31: 17, Δευτερονόμιον 20: 13, Ψαλμοί 136 (ή 137): 9, Λευιτικόν 26: 29.
    Που ο Θεός είπε ότι δεν θα κρίνει σύμφωνα με την θρησκεία του. Αφού δεν ξέρεις τι τα βγάζεις από το μυαλό σου; Ο Χριστός ( σύμφωνα με τα ιερά κείμενα σας πάντα) δεν λέει στους μαθητές ότι όποιοι δεν τον δεχτούν δεν θα έχουν καλύτερη μοίρα από τα Σόδομα και τα Γόμορρα την ημέρα της κρίσης; (Λουκάς 10:10-12). Και αν είναι έτσι όπως το λες τότε γιατί κάποιος να πιστέψει στον Χριστιανισμό, απλά ας κάνει το καλό. Από πού μετά βγάζεις αυτό το ανόητο συμπέρασμα όταν λες «Εσείς αυτό το θεωρείτε αδυναμία των Ελλήνων Ορθοδόξων χριστιανών και νομίζετε ότι θα επιβάλλετε το θεοκρατικό σύστημα της Σαουδικής Αραβίας, που πληρώνει αυτήν την προσπάθεια, με χρήματα που της δίνει η… εχθρική για εσάς Αμερική.»
    Έχεις καταλάβει ότι το Ισλάμ δεν έχει χώρα και δεν έχει σημαία; Το Ισλάμ είναι παγκόσμιο. Είναι σαν να σου λέω εγώ ότι ο Χριστιανισμός είναι το Βατικανό και να σου κατηγορώ τον Χριστιανισμό με βάσει τα εγκλήματα του Βατικανού. Εδώ μιλάμε για θεολογία δεν μιλάμε για χώρες. Μαρεσει μετά που λες ότι δεν επιτίθεσαι.
    Λες «Όταν όμως επιστρέψαμε στον Θεό, καταστρέψαμε τους εχθρούς μας» Ο Χριστός δεν είναι αυτός που λέει να αγαπάς του εχθρούς σου(σύμφωνα με την Κ.Δ). Βλέπεις πόσο φάσεις και αντιφάσκεις; Αποφάσισε αγαπάς η μισείς τους εχθρούς σου και τους πολεμάς η προσεύχεσαι για αυτούς;
    Κλείνοντας την απάντηση μου τονίζω ότι δεν απάντησες σε τίποτα. Έκανες απλά ένα κήρυγμα ανούσιο ως προς αυτά που σε ρώτησα όπου είχα κυρίως θεολογικά περιεχόμενα. Πολλά σε ρώτησα και σου απάντησα και από μεριά σου απάντηση δεν πήρα. Δείχνεις μεγάλη άγνοια όχι μόνο όταν κριτικάρεις το Ισλάμ αλλά και στο ίδιο σου το πιστεύω.
    Είπα επίσης να γράφεις σχόλια με το η μαιλ σου και όχι να βάζεις το δικό μου. Φαίνεται δεν κατάλαβες ούτε και αυτό και έβαλες το μαιλ σου εδώ στο κείμενο. Είπα να γραφείς με το η μαιλ σου όχι να το τοποθετήσεις σε κείμενο.

  57. Οκτωβρίου 2, 2009 σε 1:39 μμ | #57

    Φίλε Ιωάννη,

    Δυστυχώς δεν άντεξες στην σκληρή επιχειρηματολογία και πέρασες σε χυδαιολογίες και βρισιές τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και εναντίον στο πιστεύω μου.

    Κατανοώ απόλυτα την έκρηξη οργής σου, μιας και νιώθεις ότι σου πήραν τα θεμέλια της πίστης σου κάτω από τα πόδια σου. Είμαι ανοιχτός σε έναν διάλογο με σοβαρότητα και πάνω από όλα με σεβασμό. Όχι σε έναν διάλογο με χυδαιολογίες και βρισιές όπως θέλεις εσύ να είναι. Έτσι λοιπόν γιαυτο το λόγο το σχόλιο σου διαγράφεται. Θα παρακαλούσα πολύ αν θα ήθελες να συνεχίσεις να σχολιάζεις να φτιάξεις λίγο το λεξιλόγιο σου που μοιάζει με οχετό. Επίσης εδώ δεν είσαι να κριτικάρεις το πρόσωπο μου. Εδώ είσαι να κριτικάρεις την κριτική μου. Που αυτή σε πείραξε όπως είπες. Το να επιτίθεσαι στο πρόσωπο μου είναι μια λογική ανακολουθία. Διότι όσο και να με βρίζεις εμένα αυτό δεν ακυρώνει την εγκυρότητα της επιχειρηματολογίας μου στο πιστεύω σου.

  58. ΠΑΝΤΕΛΗΣ
    Οκτωβρίου 13, 2009 σε 3:55 μμ | #58

    Ήθελα να σε ρωτήσω σχετικά με την ισότητα των δυο φύλων.Διαβάζω αυτές τις μέρες το Κοράνι και πρόσεξα ότι αναφέρει στη Σούρα Ελ-Νισά , στίχος 24 για το γάμο ενός ανδρός με τις γυναίκες που το δεξί χέρι του εξουσιάζει(αιχμάλωτες).
    Στη Σούρα Ελ-Νισά , στίχος 11, υπάρχει αναφορά για τα μερίδια της κληρονομιάς. Ξεκάθαρα το αρσενικό παίρνει 1 μερίδιο ίσο με τα μερίδια 2 θηλυκών.
    Μίλησες για ισότητα αλλά και για διαφορετικότητα.Δεν επιθυμώ να προπαγανδίσω τους στίχους του Ιερού Βιβλίου των Μουσουλμάνων, αλλά ο κάθε νοήμων αντιλαμβάνεται ότι εξουσία με ισότητα είναι δύο όροι αντίθετοι.Όπως και αν εγώ πάρω 1 μερίδιο και οι αδερφές μου από μισό, με βάση τα μαθηματικά, τη λογική και τη δικαιοσύνη πάλι δεν θα είμαστε ίσοι.Υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά δηλαδή?Υπάρχουν εξουσιαστές και εξουσιαζόμενοι και αυτό γίνεται αποδεκτό και μάλιστα ένα Ιερό Βιβλίο δίνει και οδηγίες στον αφέντη?
    Επίσης μίλησες για γάμο ενός μουσουλμάνου με μια χριστιανή, όταν το Κοράνι το απαγορεύει”Σούρα Ελ Μπακάρα, στίχος 221″.Δεν έχω εντοπίσει που κάνει λόγο το Κοράνι για ευλογημένο ή αποδεκτό γάμο μεταξύ Μουσουλμάνων και Χριστιανών?
    Επίσης ο ίδιος στίχος μιλά για σκλάβους και επανέρχομαι στα περί ισότητας όχι μόνο απέναντι στις γυναίκες αλλά και μεταξύ των ανδρών.
    Για να μη σε κουράζω πιστεύω στην ανεξιθρησκεία και στον σεβασμό του κάθε “πιστεύω”.Δέχομαι τους πάντες και θεωρώ ότι όλα τα Ιερά Κείμενα, Όρθοδόξων, Καθολικών, Μουσουλμάνων κλπ, γράφτηκαν εκατοντάδες χρόνια πριν ,με άλλα δεδομένα και είναι ορισμένες φορές-επέτρεψε μου τον όρο-αναχρονιστικά!Πρέπει κατά τη γνώμη μου να μην είμαστε δογματικοί και να δεχόμαστε και το διαφορετικό.
    Τέλος σου ζητώ το σχόλιο σου επί των παρατηρήσεων μου, αλλά σε πρακαλώ μη μου αντιπαραθέσεις τη λέει η Αγία Γραφή, το Ταλμούδ, το Ιερό βιβλίο Αβέστα, Ο Πάπας ή ο Δαλάι Λάμα..Δε μπορώ απλά να αντιληφτώ πως η διαφορετικότητα( που συμφωνώ ότι υπάρχει μεταξύ των δύο φύλων)μεταφράζεται σε ισότητα όταν διαβάζω τους παραπάνω στίχους.
    Ευχαριστώ

  59. Οκτωβρίου 13, 2009 σε 5:23 μμ | #59

    Φίλε Παντελή ευχαριστώ για την ερώτηση σου. Οι στίχοι που διάβασες και όπου γεννήθηκαν οι απορίες σου είναι οι εξής:

    «Επίσης απαγορεύεται να παντρεύεστε με έγγαμες γυναίκες, εκτός αυτές που το δεξί σας χέρι εξουσιάζει (ως αιχμάλωτες). Αυτός είναι γραπτός νόμος του ΑΛΛΑΧ για σας. Και εκτός από αυτές σας επιτρέπονται όλες οι άλλες γυναίκες μόνο ν’ αναζητήσετε τις γυναίκες σας για γάμο, με δώρα απ’ την περιουσία σας, επιδιώκοντας αγνότητα κι όχι πόθο» 4.24

    Εδώ έχουμε να κάνουμε με γάμο μεταξύ Μουσουλμάνου και αιχμάλωτης. Μια αιχμάλωτη – όπως και ένας αιχμάλωτος- ήταν υπό εξουσία ενός αφέντη. Οι αιχμαλωσίες προέκυπταν από τους πόλεμους που είχαν ξεσπάσει μεταξύ Μουσουλμάνων και των παγανιστών της Μέκκας. Πόλεμοι οι όποιοι ποτέ οι Μουσουλμάνοι δεν είχαν ξεκινήσει, στην ουσία οι παγανιστές καταδίωκαν τους Μουσουλμάνους για τα πιστεύω τους.

    Ο στίχος κάνει λόγο ξεκάθαρα το ότι επιτρέπεται ο γάμος μεταξύ Μουσουλμάνου και αιχμάλωτης.

    Επίσης πρέπει να καταλάβεις ότι η αιχμαλωσία, εκείνες τις μέρες που υπήρχε, και γενικά στα διδάγματα του Ισλάμ είναι εντελώς διαφορετική από ότι φανταζόμαστε. Οι αιχμάλωτοι είχαν δικαιώματα και τύχαιναν την καλύτερη αντιμετώπιση, μιας και ήταν νόμιμοι για γάμο με Μουσουλμάνους. Ο Προφήτης Μωάμεθ είπε στην ιερά παράδοση του: « να αντιμετωπίζεται τους αιχμαλώτους με ευγένεια και καλοσύνη»

    Το Κοράνι υπόσχεται τον παράδεισο στους πιστούς που συμπεριφερθήκαν καλά και με αγάπη στους αιχμαλώτους:

    «Και τρέφουν – από αγάπη προς τον ΑΛΛΑΧ – το φτωχό, τον ορφανό και τον αιχμάλωτο, (λέγοντας): “Σας τρέφουμε για τη Χάρη του ΑΛΛΑΧ μονάχα. Δεν επιθυμούμε αμοιβή από σας ούτε ευχαριστίες.» 76.8-9

    Όπως βλέπεις η αντίληψη της αιχμαλωσίας είναι πολύ διαφορετική. Όπως επίσης η εξουσία με την ισότητα. Το αφεντικό σου στη δουλεία έχει εξουσία επάνω σου αλλά είστε είστε ισοι. Το ίδιο συμβαίνει με αυτόν που σε κυβερνά σαν κράτος. Σε εξουσιάζει αλλά είστε ισοι. Όταν έχεις ευθύνες έχεις και έναν βαθμό ανώτερο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ακυρώνεται στον άλλον η ισοτιμία και η ισονομία.

    Όσον αφόρα την κληρονομία τώρα. Πριν 1500 χρόνια ( όπου είχαμε και την αποκάλυψη του Κορανίου) το να κληρονομήσει μια γυναίκα η ένα κορίτσι ήταν ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Όχι μόνο για τον άντρα αλλά και για την γυναίκα την ίδια. Το Ισλάμ με την εντολή ότι μια γυναίκα μπορεί και έχει το δικαίωμα να κληρονομεί, κάνει το λιγότερο μια ιστορική φεμινιστική επανάσταση. Και αυτό πρέπει να το αναγνωρίσεις. Για ποιο λόγο όμως μια γυναίκα παίρνει τα μισά από έναν άνδρα; Πρώτον γιατί έτσι θέλει ο Δημιουργός. Και δεύτερον από ορθολογιστικής άποψης, ο άνδρας είναι αυτός στο Ισλάμ που έχει την υπευθυνότητα να συντηρεί την οικογένεια και την γυναίκα του. Επίσης έχει την υποχρέωση ο άνδρας αυτήν την παραπάνω κληρονομία να την δώσει σαν προίκα στην γυναίκα που θα παντρευτεί και αυτό βρίσκεται στους στίχους που έδωσες και διάβασες που λένε:

    «Αυτός είναι γραπτός νόμος του ΑΛΛΑΧ για σας. Και εκτός από αυτές σας επιτρέπονται όλες οι άλλες γυναίκες μόνο ν’ αναζητήσετε τις γυναίκες σας για γάμο, με δώρα απ’ την περιουσία σας, επιδιώκοντας αγνότητα κι όχι πόθο» 4.24

    Επίσης το Κοράνι τονίζει ξεκάθαρα:
    «Και να δίνετε στις γυναίκες – που παντρεύεστε – τη νόμιμη προίκα τους για χάρισμα τους. Αν όμως, θεληματικά σας επιστρέψουν μέρος της, τότε πάρτε το, κι απολαύστε το με ενάρετη ευδιαθεσία». 4.4

    Βλέπεις τώρα φίλε μου την ισότητα με δόση διαφορετικότητας; Ναι μεν ο άντρας παίρνει διπλό μερίδιο από την γυναίκα ( που όπως είπαμε ήταν επαναστατικό ακόμα και να πάρει) αλλά αυτό ακριβώς καταλήγει σε αυτήν και την οικογένεια και στις υποχρεώσεις που έχει ένας άντρας σε μια κοινωνία.

    Τέλος να περάσουμε στο θέμα του γάμου Μουσουλμάνου και Χριστιανής.

    Ο στίχος που αναφέρεις λέει:

    «Και μην παντρεύεστε άπιστες γυναίκες (ειδωλολάτρισσες) μέχρις ότου πιστέψουν.» 2.221

    Η αραβική λέξη του κειμένου ( πρωτότυπη γλώσσα του κορανίου) είναι η «almushrikati»
    Όπου σημαίνει ειδωλολάτρες, παγανιστές, πολυθεϊστές, κτλπ. Ναι μεν ορισμένοι Χριστιανοί πέφτουν στην κατηγορία να λατρεύουν τον Θεό σαν πολυθεϊστές αλλά το κείμενο δεν εννοεί και εξαιρεί της Χριστιανές. Οι Χριστιανοί γενικά έχουν τον τίτλο στο Κοράνι ως «Οπαδοί του Βιβλίου η της Βίβλου» και είναι επιτρεπτό να παντρεύονται οι γυναίκες(οι αγνές) τους με Μουσουλμάνους. Το Κοράνι λέει:

    «Σήμερα, σας επιτρέπονται (όλα) τα καλά και νόμιμα πράγματα και η τροφή των οπαδών της Βίβλου, όπως επιτρέπεται και για εκείνους, η δική σας. (Σας επιτρέπονται για γάμο) οι αγνές γυναίκες απ’ τους ανθρώπους που δόθηκαν τα βιβλία πριν από σας – εφ’ όσον όμως τις προικίσετε και επιζητήσετε την αγνότητα κι όχι την ακολασία και τις κρυφές πονηριές. Όποιος αρνηθεί την πίστη, άκαρπο θα είναι το έργο του και στη Μέλλουσα Ζωή θα βρίσκεται ανάμεσα μ’ εκείνους που έχουν χάσει.» 5.5

    Επίσης έχουμε πολλές αναφορές του Προφήτη Μωάμεθ από την Ιερά παράδοση του που επιτρέπει τέτοιους γάμους καθώς και των οικείων του (σαχάμπα).

    Το Ιερό κείμενο του Κορανίου αποκαλύφτηκε ναι μεν και για τα δεδομένα εκείνα αλλά είναι ένα βιβλίο ( ο λόγος του Θεού ) που είναι για όλες της εποχές. Το θέμα δεν είναι ο λόγος του Θεού που έχει την ανάγκη η πρέπει να συμβιβαστεί με εμάς φίλε μου, αλλά το αντίθετο. Εμείς πρέπει να συμβιβαστούμε με το θέλημα του Θεού η αλλιώς θα είμαστε πολύ αλαζόνες. Επειδή δεν μας αρέσει και μας κακοφαίνεται, αυτό δεν είναι δικαιολογία σε καμία περίπτωση να χαρακτηρίζουμε τα κείμενα αναχρονιστικά. Αν κάποιος είναι αναχρονιστικός αυτός είναι ο ανυπάκουος άνθρωπος προς τον Δημιουργό του. Αν εσένα σου φαίνεται αναχρονιστικό, τουλάχιστον αστόχησες να δώσεις κάποιες πληροφορίες για αυτήν την θέση σου. Αν το πιστεύεις επειδή ανέφερες ότι η γυναίκες είναι κατώτερες, κτλπ τότε απαντήθηκες ανάλογα από το ίδιο το Κοράνι.

    Μια φιλική συμβουλή:

    Τελείωσε το Κοράνι γιατί οι απαντήσεις που θέλεις βρίσκονται εκεί. Όπως ειδές από το Κοράνι σου απάντησα. Μην βιάζεσαι λοιπόν και εδω είμαστε και τα ξανά κουβεντιάζουμε.

    Ευχαριστώ.

  1. No trackbacks yet.