Είναι ο Ιησούς Σωτήρας; Μέρος 2

Απάντηση σε απολογητική Χριστιανού

Άχμαντ Ελντίν

Σε αυτό το άρθρο θα απαντήσουμε στον greekmurtad (http://greekmurtadeen.wordpress.com/2010/06/01/jesus-is-savior/)  και στην προσπάθεια του να δείξει τον Ιησού ως Σωτήρα:

Λέει:

Οι Ο΄ εδώ μεταφράζουν στον πληθυντικό «ἐφ’ υἱοὺς ἀνθρώπων», «γιους ανθρώπων», πράγμα που είναι και το πιο λογικό εφόσον και οι «άρχοντες» είναι στον πληθυντικό. Ο φίλος μας εδώ παραθέτει τη μετάφραση από το μασοριτικό, που νομίζει ότι τον εξυπηρετεί καλύτερα στο σκοπό του. Σε κάθε περίπτωση το νόημα του χωρίου είναι σαφές: Οι σκέτοι άνθρωποι, π.χ. οι άρχοντες, δεν μπορούν να σώσουν τον άνθρωπο. Μόνο ο Θεός μπορεί να το κάνει αυτό. Συνεχίζουμε να διαβάζουμε το κείμενο του Ελντίν:

Απάντηση:

Δηλαδή έχει πρόβλημα ο greekmurtad με το μασοριτικο; Δεν χρησιμοποιείτε από την Ορθόδοξη Εκκλησία; Ακόμα όμως και η μετάφραση που επιλέγει μιλά για τον τίτλο που δίνεται ακριβώς στον Ιησού στην Κ.Δ. Στη συνέχεια ο ψευτοαποστατης μας δίνει μια αντιφατική εξήγηση για το « υιό του ανθρώπου» ότι είναι σκέτος άνθρωπος. Αν όμως ο Ιησούς έχει αυτόν τον τίτλο κατά την Κ.Δ αυτό δεν το κάνει τότε σκέτο άνθρωπο σύμφωνα με τον συλλογισμό του greekmurtad;

Λέει:

Ας αρχίσουμε από το τέλος, παρατηρώντας ότι εδώ έχουμε άλλη μια εκδήλωση παχυλής άγνοιας εκ μέρους του απολογητή του Ισλάμ, αφού

«Και στα εβραϊκά, και στα αραμαϊκά η έκφραση «υιός ανθρώπου» είναι συνήθως απλά ταυτόσημη με το «άνθρωπος». [1]

Απάντηση

Ο ψευτοαποστατης απλά επιβεβαιώνει την παρατήρηση μας η οποία είναι και η ουσία του άρθρου μας. Ότι ο Ιησούς σαν υιός του ανθρώπου ήταν άνθρωπος. Όχι θεός. Άρα δεν θα μπορούσε να είναι και σωτήρας. Έπειτα μας πληροφορεί ότι όταν το κείμενο του Ιώβ μας μιλά για τον άνθρωπο και τον υιό του ανθρώπου, απλά τονίζονται λέξεις και προτάσεις που έχουν το ίδιο νόημα. Ο ψευτοαποστατης επικαλείται τις έννοιες διότι εμείς είχαμε πει πως γίνεται ένας διαχωρισμός στη λέξη άνθρωπος και υιός του ανθρώπου. Όμως προς έκπληξη μας ο greekmurtad με τον συλλογισμό του που θέλει να μην διαχωρίζει τις έννοιες μας τονίζει ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ότι έχουμε να κάνουμε με άνθρωπο και όχι με Θεό. Και όλα αυτά με βάση την πρόταση «Υιός Ανθρώπου». Παρακάτω θα δούμε πως προσπαθεί να τα αλλάξει και να δώσει στην πρόταση θεϊκή έννοια με διάφορα πονηρά τεχνάσματα.

Λέει:

Δεύτερον, τα χωρία που παραθέτει ο Ελντίν – τα οποία στους Ο΄δεν λένε “υιός του ανθρώπου” αλλά “υιός ανθρώπου” – αναφέρονται σε σκέτους ανθρώπους, όχι στον Θεάνθρωπο. Από πού κι ως πού ο φίλος μας συμπέρανε ότι όπου μιλά για «υιό ανθρώπου» δηλ. «άνθρωπο» η Αγία Γραφή, έχει οπωσδήποτε το ίδιο νόημα που δίνει στον όρο “Ο Υιός του Ανθρώπου” ο Χριστός; Η «λογική» του θυμίζει ξεκάθαρα το γνωστό ρητό «Το μπουζούκι είναι όργανο, ο αστυνομικός είναι όργανο, άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι!» Όμως ο διαχωρισμός που ο Άχμαντ Ελντίν νομίζει ότι γίνεται μεταξύ των εννοιών του “υιού ανθρώπου” και του “ανθρώπου”, στην πραγματικότητα γίνεται μεταξύ της έννοιας του “υιού ανθρώπου” γενικά, και του συγκεκριμένου περιεχομένου που ο Ιησούς δίνει στον όρο “ο Υιός του Ανθρώπου” όταν τον αποδίδει στον εαυτό Του.

Απάντηση:

Και εδώ βλέπουμε τις πονηριές του ψευτοαποστατη που θέλει να μας κάνει να πιστέψουμε ότι ο Ιησούς είναι ένας άλλος υιός ανθρώπου, και οι υπόλοιποι στην γραφή είναι ένα άλλο είδος άνθρωποι(;). Με άλλα λόγια το κείμενο μας μιλά για ανθρώπους αλλά δεν είναι από το ίδιο είδος! Επιπλέον η ίδια πηγή που παραθέτει ο greekmurtad μας πληροφορεί ότι ο «υιός του ανθρώπου» σημαίνει άνθρωπος μη έχοντας άλλες σημασίες. Λέει επίσης «στους Ο΄δεν λένε “υιός του ανθρώπου” αλλά “υιός ανθρώπου” – αναφέρονται σε σκέτους ανθρώπους» Όμως το χωρίο στον Ιώβ ξεκάθαρα λέει ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ο όποιος είναι σκουλήκι – σαπίλα και δεν μπορεί να είναι καθαρός μπροστά στον Θεό και να δικαιωθεί:

«Πώς, λοιπόν, μπορεί ο άνθρωπος να δικαιωθεί μπροστά στον Θεό; Ή, πώς μπορεί να είναι καθαρός αυτός που γεννήθηκε από γυναίκα;  Δες, κι αυτό το φεγγάρι δεν είναι λαμπρό, και τα αστέρια δεν είναι καθαρά μπροστά του.  Πόσο λιγότερο ο άνθρωπος, η σαπίλα; Και ο γιος τού ανθρώπου, το σκουλήκι;» ( Ιώβ 25:4-6)

Προσέξτε επίσης άλλη μια λεπτομέρεια που καταστρέφει τις ανόητες μικρολεπτομέρειες(βάζοντας το «ΤΟΥ») του greekmurtad. Το χωρίο μας λέει ότι ΔΕΝ είναι καθαρός αυτός που γεννήθηκε από γυναίκα. Ο Ιησούς αφού γεννήθηκε από γυναίκα τότε λογικά σύμφωνα με το χωρίο δεν μπορεί να είναι καθαρός. Ο ψευτοαποστατης φάσκει και αντιφάσκει και αγνοεί αυτά που θέλει.

Στο υπόλοιπο άρθρο του ψευτοαποστατη βλέπουμε μια προσπάθεια να δείξει ότι ο Ιησούς είναι σωτήρας. Αυτό όμως έρχεται σε σύγκρουση με τα λεγόμενα της Π.Δ που θέλουν τον Υιό Του Ανθρώπου να μην μπορεί να σώσει. Τα χωριά που μας παραθέτει ο greekmurtad έρχονται ξεκάθαρα σε αντίθεση με άλλα χωρία που δείχνουν ότι ο Ιησούς είναι ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, και όχι Θεός ο ίδιος. Άρα πως μπορεί να είναι σωτήρας; Διαβάζουμε:

«Δέστε! ο δούλος μου, που έκλεξα, ο αγαπητός μου, στον οποίο ευαρεστήθηκε η ψυχή μου· θα βάλω επάνω του το Πνεύμα μου, και θα εξαγγείλει κρίση στα έθνη·» (Ματθαίος 12:18)

«Ο Ιησούς, λοιπόν, είπε προς αυτούς: Όταν υψώσετε τον Υιό τού ανθρώπου, τότε θα γνωρίσετε ότι εγώ είμαι, και από τον εαυτό μου δεν κάνω τίποτε, αλλά καθώς με δίδαξε ο Πατέρας μου, αυτά μιλάω». ( Ιωάννης 8:28)

Το χωρίο μας πληροφορεί ότι ο Ιησούς δεν μπορεί να κάνει τίποτε από τον εαυτό του. Έτσι τα χωρία που υποτίθεται οτι δείχνουν τον Ιησού σαν σωτήρα και να προσφέρει σωτηρία, στην ουσία δεν προέρχονται από αυτόν αλλά από τον «Πατέρα», τον Θεό του Ιησού. Συνεχίζουμε και διαβάζουμε:

«Ακούσατε ότι εγώ σας είπα: Πηγαίνω και έρχομαι προς εσάς. Αν με αγαπούσατε, θα χαιρόσασταν ότι είπα: Πηγαίνω προς τον Πατέρα· επειδή, ο Πατέρας μου είναι μεγαλύτερός μου.»(Ιωάννης 14:28)

Αν ο Πατέρας είναι μεγαλύτερος, δηλαδή αν ο Θεός είναι μεγαλύτερος, τότε πως ο Ιησούς θεωρείτε Σωτήρας και Θεός; Μήπως έχουμε δυο θεούς, τον Πατέρα και τον Ιησού, και ο Ιησούς είναι κατώτερος; Διαβάζουμε:

«Και ο Ιησούς είπε σ’ αυτόν: Γιατί με λες αγαθό; Κανένας δεν είναι αγαθός, παρά μονάχα ένας, ο Θεός».( Μάρκος 10:18)

Προσέξτε εδώ πως η Κ.Δ παρουσιάζει τον Ιησού να ακυρώνει την θεωρία της Τριάδας και ότι ο ίδιος είναι τάχα θεός. Αρνείται τον ισχυρισμό ότι είναι αγαθός όπως ο Πατέρας (Θεός). Άρα δεν είναι ομοούσιος όπως ισχυρίζεται η Ορθοδοξία. Και παρουσιάζει τον Θεό ως ΜΟΝΑΔΑ και όχι ως τριάδα.

Το θέμα όπως καταλάβατε πάει στο αν ο Ιησούς είναι Θεός η όχι. Γιατί μόνο ως Θεός μπορεί να είναι σωτήρας. Εκεί το πήγε το θέμα και ο ψευτοαποστατης. Είναι Θεός λοιπόν ο Ιησούς;. Παρακάτω μπορείτε να δείτε ορισμένους διαλόγους που έχω κάνει με Χριστιανούς και Θεολόγους :

Διάλογος: Ποιος είναι ο Ιησούς; – Θεός η Προφήτης του Θεού;

Ιησούς: Απατεώνας, Θεός, η Προφήτης;

Ιησούς: ο Θεός που ποτέ δεν ήταν

Είναι ο Ιησούς Θεός? – Debate

Ετικέτες: , , , , , , , , , , , , ,

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.