Η σεξουαλική επαφή στον Παράδεισο – إن أصحاب الجنة اليوم في شغل فاكهون

Άχμαντ Μ.Ελντίν – أحمد بن محيي الدين

الحمد لله رب العالمين، وصلى الله وسلم على نبينا محمد وعلى آله وأصحابه أجمعين، أما بعد 

Ο Αλλάχ ο Ύψιστος έχει υποσχεθεί, μετά θάνατον, διάφορες απολαύσεις και ψυχαγωγίες για τους πιστούς δούλους Του. Απολαύσεις και ηδονές που θα ικανοποιούν την σάρκα, σε ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο από το επίγειο, όπως επίσης πνευματικές χαρές. Η σπουδαιότερη όμως χαρά για τους κατοίκους του Παραδείσου, θα είναι η ικανότητα των πιστών να βλέπουν τον Κύριο, τον Ύψιστο.

وُجُوهٌ يَوْمَئِذٍ نَّاضِرَةٌ

إِلَىٰ رَبِّهَا نَاظِرَةٌ

«Μερικά πρόσωπα – αυτή την Ημέρα – θα ακτινοβολούν από λαμπρότητα και ευχαρίστηση καθώς θα βλέπουν τον Κύριο τους» {Κοράνι 75:22-23}

Πέρα από την συγκεκριμένη ανταμοιβή, η οποία θα είναι και η σπουδαιότερη για τους πιστούς, ο Αλλάχ ο Ύψιστος έχει υποσχεθεί και άλλες απολαύσεις, όπως γευστικά φαγητά, ποτά, μεγάλες κατοικίες, ποτάμια με καθαρό τρεχούμενο νερό, μέλι και γάλα, κρασί, και για τους άνδρες όμορφα παρθένα κορίτσια.

Πως ενοχοποιήθηκε το σεξ;

Πολλοί δυστυχώς, ακόμα και άθεοι, επηρεασμένοι από την ενοχοποίηση της σεξουαλικής επαφής, καθώς επίσης επηρεασμένοι από διάφορες φιλοσοφικές τάσεις ως προς την κατανόηση αυτών των ανταμοιβών, επιλέγοντας με ανθρώπινα κριτήρια τι αρμόζει στον Ύψιστο και τι όχι, έχουν ασκήσει κριτική στην σεξουαλική απόλαυση ως μεταθανάτια ανταμοιβή.  

Η ενοχοποίηση του σεξ προέρχεται κυρίως από χριστιανικούς κύκλους οι οποιοι θεωρούν την σεξουαλική επαφή ως κάτι «βρώμικο» και «ανήθικο» και ότι δεν θα μπορούσε να βρίσκεται στις φιλοδοξίες ενός πιστού ανθρώπου. Πιστεύουν ότι ο Παράδεισος, ως ένα καθαρό και αγνό μέρος, δεν θα μπορούσε ποτέ να στεγάσει το σεξ, το οποίο είναι μια ζωώδη συνήθεια.

Το Ισλάμ όμως αναγνωρίζει την ανθρώπινη φύση και την ανάγκη που έχει ο άνθρωπος για την σεξουαλική επαφή. Ο Αλλάχ ο Ύψιστος μας έχει δημιουργήσει με αυτήν την ανάγκη και την έχει στεγάσει με τον ποιο κατάλληλο και νόμιμο τρόπο για το ανδρόγυνο, τον γάμο. Απαγόρεψε όμως αυστηρά κάθε είδους καταπάτηση και κατάχρηση αυτού του δικαιώματος, όπως μοιχεία, πορνεία, εξωσυζυγική σχέση, σεξ εκτός γάμου, ομοφυλοφιλία κτλ. Παρολαυτα, έχει επιτρέψει και στον πιο αγνό και ενάρετο άνθρωπο να έρθει σε νόμιμη σεξουαλική επαφή. Αγνός και ενάρετος δεν σημαίνει αποχή από το σεξ, όπως άστοχα νομίζουν οι Χριστιανοί. 

Η σεξουαλική ηδονή στον Παράδεισο

Στη μετά θάνατον ζωή ο Αλλάχ ο Ύψιστος έχει ετοιμάσει για τους άνδρες τις ποιο όμορφες συντροφιές, ως σύζυγοι, για να ερωτοτροπήσουν. Και οι γυναίκες θα απολαμβάνουν την καλύτερη ποιότητα σεξ με τους επίγειους συζύγους τους, οπου ο Αλλάχ θα τους ομορφαίνει αιώνια για χάρη τους, βρισκόμενοι στο απόγειο της νιότης τους και της ενεργητικότητας τους. Οι άνδρες θα απολαμβάνουν σεξουαλικά τις συζύγους που είχαν στην επίγεια ζωή και επιπρόσθετα θα νυμφευθούν δεκάδες παρθένες που θα τους περιμένουν, τα λεγόμενα Χούρ αλ Αίν (αγνές παρθένες με όμορφα μάτια). Σε περίπτωση που η πιστή γυναίκα συμβεί να μην είχε νυμφευθεί στην επίγεια ζωή της, τότε ο Αλλάχ θα την παντρέψει με έναν νέο της αρέσκειας της. Και αυτό διότι στον Παράδεισο κανείς δεν θα είναι μόνος του, δίχως συντρόφια.

Νοοτροπίες και κόμπλεξ ορισμένων Μουσουλμάνων:  

Οι επαναλαμβανόμενες σεξουαλικές πράξεις στον Παράδεισο δεν είναι «διαστροφή»  η «ανωμαλία», ούτε πρέπει ο πιστός Μουσουλμάνος να υιοθετεί την νοοτροπία των μη Μουσουλμάνων που συχνά χλευάζουν τον Ισλαμικό παράδεισο. Πολλές φορές ο Αλλάχ ο Ύψιστος στο Κοράνι καλεί τους πιστούς στον Παράδεισο κάνοντας συγκεκριμένη αναφορά στις όμορφες γυναίκες που τους περιμένουν.

Λέει ο Ύψιστος:

وَالَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَنُدْخِلُهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ۖ لَّهُمْ فِيهَا أَزْوَاجٌ مُّطَهَّرَةٌ ۖ وَنُدْخِلُهُمْ ظِلًّا ظَلِيلًا

«Εκείνοι όμως που πίστεψαν και έκαναν τις καλές πράξεις, θα τους εισάγουμε στον Παράδεισο, που κάτω του τρέχουν ποτάμια, και θα μείνουν εκεί για πάντα. Εκεί θα έχουν εξαγνισμένες συζύγους, και θα τους βάλουμε κάτω από μεγάλη σκιά» {Κοράνι 4:57}

Σαν Μουσουλμάνοι είμαστε περήφανοι γιαυτές τις αναφορές, δεν ντρεπόμαστε, αλλά καμαρώνουμε και μάλιστα είναι κίνητρο για να δουλέψουμε ενάρετα στην επίγεια ζωή μας, έτσι ώστε να λάβουμε αυτήν την εξαιρετική ανταμοιβή.

Πως περιγράφεται η σεξουαλική επαφή στα Αχαντίθ

 Ο Άνας Ίμπν Μαάλικ αφηγείται ότι ο Απόστολος του Αλλάχ صلى الله عليه و سلم είπε:

يُعْطَى المُؤْمِنُ فِي الجَنَّةِ قُوَّةَ كَذَا وَكَذَا مِنَ الجِمَاعِ

«Στον παράδεισο, θα δοθεί στον πιστό η αντοχή για σεξουαλική επαφή, τόσες και τόσες φορές»

Ο Άνας είπε: «Απόστολε του Αλλάχ, θα έχει την ικανότητα να το κάνει;» Απάντησε:

يُعْطَى قُوَّةَ مِائَةٍ

«Θα έχει δύναμη και αντοχή εκατό ανδρών» {Τιρμιδί, νο. 2536, αυθεντικό}

Ο Ζάηντ ίμπν Άρκαμ αφηγείται ότι κάποτε ένας Εβραίος απευθύνθηκε στον Προφήτη صلى الله عليه و سلم λέγοντας του: «Πιστεύεις ότι στον παράδεισο οι κάτοικοι θα τρώνε και θα πίνουν;» Απάντησε:

بَلَى وَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ، إِنَّ أَحَدَهُمْ لَيُعْطَى قُوَّةَ مِائَةِ رَجُلٍ فِي الْمَطْعَمِ وَالْمَشْرَبِ وَالشَّهْوَةِ وَالْجِمَاعِ

«Ορκίζομαι σε Αυτόν που στο Χέρι του βρίσκεται η ψυχή μου (ορκίζομαι στον Αλλάχ). Σίγουρα, ένας από αυτούς θα έχει την ικανότητα και την αντοχή/δύναμη εκατό ανδρών στο να τρώει, να πίνει, να επιθυμεί και να κάνει σεξ» {Σαχίχ ατ Ταργίμπ, νο.3739}

Ο Άμπου Χουράηρα (κάποιοι λόγιοι λένε ότι ο η ρήση αυτή αποδίδεται στον Ίμπν Αμπαάς) ρώτησε τον Προφήτη صلى الله عليه و سلم «Απόστολε του Αλλάχ. Θα συνευρισκόμαστε σεξουαλικά με τις γυναίκες μας στον παράδεισο;» Απάντησε:

إِي وَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ، إِنَّ الرَّجُلَ لَيُفْضِي فِي الْغَدَاةِ الْوَاحِدَةِ إِلَى مِائَةِ عَذْرَاءَ

«Ναι, και ορκίζομαι σε Αυτόν που στο Χέρι του βρίσκεται η ψυχή μου (ορκίζομαι στον Αλλάχ), ο άντρας θα προσεγγίζει σεξουαλικά 100 παρθένες σε ένα απόγευμα» {αυθεντικό χαντίθ από τον ατ Ταμπαράνι στο Μού’τζαμ αλ Άουσατ, νο.718}

Σε άλλη διατύπωση του Άμπου Χουράιρα διαβάζουμε:

نَعَمْ وَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ دَحْماً دَحْماً؛ فَإِذَا قَامَ عَنْهَا رَجَعَتْ مُطَهَّرَةً بِكْرًا

«Ναι, ορκίζομαι σε Αυτόν που στο Χέρι του βρίσκεται η ψυχή μου (ορκίζομαι στον Αλλάχ) θα έχει πολλαπλό οργασμό, και όταν θα σηκώνεται (η γυναίκα) θα επιστρέφει σε κατάσταση παρθενίας» {Ασαχίχα, νο. 3351}

Σε άλλη διατύπωση διαβάζουμε:

نَعَمْ، بِذَكَرٍ لَا يَمَلُّ، وَفَرْجٍ لَا يُجْفَا، وَشَهْوَةٍ لَا تَنْقَطِعُ

«Ναι, με πέος που δεν κουράζεται, με αιδοίο που δεν στεγνώνει και (σεξουαλική) επιθυμία που δεν παύει» {Μάτζμα’ αζ Ζαουαάιντ, 10/417}

Λέει ο Ύψιστος:

إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْيَوْمَ فِي شُغُلٍ فاكِهُونَ

«Πράγματι, οι κάτοικοι του παραδείσου, εκείνη την ημέρα, θα είναι απασχολημένοι με ευχαρίστηση» {Κοράνι 36:55}

Ο Αμπντάλλαχ ιμπν Αμπάς και ο Αμπντάλλαχ ίμπν Μασ’ούντ, οι οποίοι είναι από τους Σαχάμπα (οπαδοί/μαθητές του Προφήτη). Και από τους μαθητές των Σαχάμπα όπως οι: Σαίντ ιμπν αλ Μουσαίμπ, ο Ικρίμα, ο Χάσαν αλ Μπάσρι, ο Καταάντα και πολλοί άλλοι, σχολίασαν το εδάφιο λέγοντας: «απασχολημένοι στο να συνευρίσκονται σεξουαλικά με τις παρθένες» {Ταφσίρ Ιμπν Καθίρ για το εδάφιο 36:55}

Η θέση των τεσσάρων Ιμάμηδων: Άμπου Χανίφα, Ιμάμ Μαάλικ, Άχμαντ ίμπν Χάνμπαλ, Ιμάμ Σάφιη

Οι 4 γνωστοί Ιμάμηδες μαζί με τις νομολογικές τους σχολές σκέψεις, όλοι τους αποδεχόντουσαν την σεξουαλική επαφή που θα λάβει μέρος στον παράδεισο ως μια από τις πολλές απολαύσεις που θα έχουν οι πιστοί. {Μαναάζιλ αλ Αίματ αλ Άρμπα’α, σελ.126 του Αλ Ουάιθ Άμπου Ζακαρία ας Σαλαμαάσι}

Γιαυτο λοιπόν, δεν ντρεπόμαστε για τα δώρα του Αλλάχ. Καμαρώνουμε και δεν υιοθετούμε κομπλεξικές νοοτροπίες.

وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد

Ετικέτες: , , ,

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.