Ισλάμ, Χριστιανισμός και δουλεία – ο «chalil-loves-Jesus» σε απελπισία

Άχμαντ Ελντίν

Τελείωσαν τα «επιχειρήματα» του ψευτοαποστάτη greekmurtad με αποτέλεσμα τα «τσιράκια» του να αναδημοσιεύουν απαντημένα «επιχειρήματα» και δηλώσεις τους. Βεβαίως δεν γνωρίζουμε κατά πόσο αυτός ο «chalil-loves-Jesus» είναι διαφορετικό άτομο η ο ίδιος ο ψευτοαποστατης αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Ο ψευτοαποστάτης φαίνεται να απουσιάζει από το αντιισλαμικό μπλόγκ του και έχουν αναλάβει άτομα τα οποία η το παίζουν κινέζοι στις απαντήσεις μας, είτε απλά γραφούν για να γράφουν μόνο και μόνο να μην μείνει εντελώς άδειο το ιστολογιο τους για αρκετό χρονικό διάστημα.

Ξαναπιάνουν το θέμα της δουλείας και το μόνο που κάνουν, η μάλλον το μόνο που προσθέτουν είναι λόγια Χριστιανών Πατερών της Εκκλησίας και γενικά πως ανέπτυξαν εκείνοι το θέμα της δουλειάς (που ξεκάθαρα υποστηρίζεται από τα χωρία της Βίβλου). Με άλλα λόγια αμπελοφιλοσοφίες, ερμηνείες ατόμων που έρχονται αιώνες μετά τον ίδιο τον Ιησού, και πολλές φόρες ακόμα προσωπικές υποθέσεις για το τι λέει το ίδιο το χωρίο.

Διαβάστε το απελπισμένο του άρθρο εδώ http://greekmurtadeen.wordpress.com/2010/11/06/christianity-islam-slavery/ και μετά μπορείτε να διαβάστε το παρών άρθρο για να έχετε άποψη και των δυο πλευρών.

Ο chalil-loves-Jesus δεν είδε μήπως την απάντηση μας στις ανοησίες του φιλαράκου του «greekmurtad»; Και βεβαίως το είδε γιατί στην αρχική του δήλωση μας λέει στο άρθρο του:

«Κάποιοι κατηγορούν πως δήθεν η Αγία Γραφή υποστηρίζει την δουλεία. Ειδικά οι μουσουλμάνοι απολογητές που προσπαθούν να κουκουλώσουν το ότι το Ισλάμ στηρίζεται στην υποδούλωση των “απίστων”, εκτοξεύουν μεγάλες κατηγορίες και αναφέρονται στους «χριστιανούς» δουλέμπορους (όπως και στους «χριστιανούς» σταυροφόρους).»

Ποιοι είναι αυτοί και γιατί δεν παραθέτεις τα γραπτά τους έτσι ώστε ο αναγνώστης να διαβάσει και τις δυο απόψεις και να το ζυγίσει το όλο θέμα αντικειμενικά; Γιατί ξέρεις πολύ καλά ότι θα αναιρεθείς αυτόματα όταν βάλεις το λίνκ της σελίδας μας που οδηγεί στο άρθρο μας.

Αν ήθελε λοιπόν ο chalil-loves-Jesus να πιάσει αυτό το θέμα περί δουλείας τότε θα έπρεπε να το πιάσει από την τελευταία απάντηση μας, να απαντήσει στα λεγόμενα μας, και από εκεί να συνεχίζαμε. Αντί γιαυτο όμως, το θέμα το παίρνει από την μέση, δηλαδή από όπου τον βολεύει, και το μόνο που κάνει είναι να παραθέτει άσχετες ερμηνείες η οποίες αντικρούουν το ίδιο το κείμενο της Βίβλου.

Ο απελπισμένος λοιπόν chalil-loves-Jesus προσπαθεί με «αίμα και ιδρώτα» να μας πείσει ότι ο Χριστιανισμός και η Κ.Δ δίνουν τέλος στη δουλεία; Όμως το κείμενο της Κ.Δ είναι ο μόνος του εχθρός. Αυτό γιατί δεν απάντησε ποτέ στα χωρία τα οποία παραθέσαμε από την Κ.Δ τα οποία όχι μόνο ΔΕΝ ακυρώνουν την δουλεία αλλά την προωθούν σε βαθμό ανωμαλίας!( Α Πέτρου 2:18)

Προκαλούμε λοιπόν τον chalil-loves-Jesus να ρίξει μια ματιά στα χωριά αυτά. Να σημειώσουμε επίσης ότι σε όλο του το απελπισμένο άρθρο δεν έκανε λόγο για αυτά τα εδάφια. Τα παραθέτω σε μορφή παλιότερου άρθρου που είχα γράψει σαν απάντηση στα περί -Ισλάμ, Χριστιανισμού και δουλειάς-:

«Πάρτε μια Βίβλο στα χέρια σας και ανοίξτε τα χωρία τα οποία θα παραθέσουμε. Έχετε στο μυαλό σας ότι εδώ είναι λεγόμενα δήθεν του Ιησού. Και αυτό γιατί σύμφωνα με την Χριστιανική θεολογία ο Ιησούς είναι ο Θεός της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης.

Διαβάζουμε:

« Και ο δούλος σου και η δούλη σου, όσους κι αν έχεις, από τα έθνη που είναι γύρω σας, απ’ αυτά θα αγοράζεις δούλον και δούλη. Κι ακόμα, από τους γιους των ξένων, που παροικούν μεταξύ σας, απ’ αυτούς θα αγοράζετε, και από τις συγγένειές τους, που βρίσκονται μεταξύ σας, όσοι γεννήθηκαν στη γη σας· και θα είναι σε σας για ιδιοκτησία Και θα τους έχετε κληρονομιά για τα παιδιά σας, ύστερα από σας, για να τους κληρονομήσουν ως ιδιοκτησία· δούλοι σας θα είναι παντοτινά· όμως, επάνω στους αδελφούς σας, τους γιους Ισραήλ, δεν θα εξουσιάζετε, ο ένας επάνω στον άλλον, με αυστηρότητα..» ( Λευιτικό 25:44-46)

Η αγορά και το δουλεμπόριο λοιπόν περιγράφεται τέλεια σε αυτούς τους στίχους. Ο δούλος δεν έχει καμία απολύτως τύχη να ελευθερωθεί. Είναι ιδιοκτησία παντοτινή και σαν ιδιοκτησία κληρονομείται. Όσοι γεννιούνται στην γη γίνονται δούλοι. Μπορείς να αγοράσεις από οποιοδήποτε έθνος δούλο η δούλη. Αρκεί να μην είναι Ισραηλίτης. Βλέπουμε ότι ο δούλος εδώ μπορεί να αποκτηθεί ανά πάσα στιγμή. Στο Ισλάμ από την άλλη ο δούλος είναι ο αιχμάλωτος πολέμου ο οποίος ελευθερώνεται είτε με λύτρα είτε σαν χάρη όπως είδαμε παραπάνω.

Ο Χριστιανός λόγιος,ο John Gill στο βιβλίο του που ερμηνεύει ολόκληρη την Αγία Γραφή παρουσιάζει το δουλεμπόριο αυτών των χωρίων σαν όμοιο με το δουλεμπόριο που έκανε η Αμερική με τους μαύρους. (The New John Gill Exposition of the Entire Bible για το χωρίο του Λευτικον 25:44-46)

Προχώραμε στο βιβλίο της Εξόδου και διαβάζουμε:

«ΚΑΙ αν κάποιος πουλήσει τη θυγατέρα του για δούλη, δεν θα αφεθεί όπως αφήνονται οι δούλοι.» (Έξοδος 21:7)

Σύμφωνα με τον νόμο ο Ιησούς(ο θεός σύμφωνα με τους Χριστιανούς) επιτρέπει στον πατέρα να πουλήσει την κόρη του σαν δούλα. Και έχουν μετά το θράσος οι ισλαμοφοβικοί και οι αντι ισλαμιστές σαν τον greekmurtad να μιλάνε για δουλεία στο Ισλάμ; Στην Αγία Γραφή της Βιβλικής Εταιρίας το χωρίο τιτλοφορείται ως «η μεταχείριση των δούλων». Έτσι μεταχειρίζεται ο πατέρας το παιδί του; σαν δούλα;

Δεν είναι ειρωνικό πως ο Χριστιανός greekmurtad ασκεί κριτική στο εδάφιο του Κορανίου ( 23:33) που καλεί τον δούλο να υπογράψει για την ελευθερία του, και να βοηθηθεί από το αφεντικό του για να την αποκτήσει, και το αποκαλεί αυτό σαν εκμετάλλευση για να βγάλει λεφτά, όταν στο ιερό του βιβλίο ο Ιησούς σαν Θεός της Π.Δ έδινε το ελεύθερο να πουλιέται η κόρη σαν δούλα;

Διαβάζουμε στο ίδιο βιβλίο:

«ΚΑΙ αν κάποιος χτυπήσει τον δούλο του ή τη δούλη του με ράβδο , και πεθάνει κάτω από τα χέρια του, οπωσδήποτε θα τιμωρηθεί.. Αν, όμως, ζήσει μία ημέρα ή δύο δεν θα τιμωρηθεί· επειδή, είναι δικό του χρήμα.» ( Έξοδος 21:20-21)

Αν κάποιος ξυλοφορτώσει τον δούλο του η την δούλη του με ραβδί και πεθάνει θα τιμωρηθεί (δεν γνωρίζουμε πως). Αν όμως ζήσει ΔΕΝ τιμωρείτε. Γιατί; Γιατί σύμφωνα με το χωρίο είναι σαν τα χρήματα του. Ιδιοκτησία του. Δηλαδή κοπάνα ελεύθερα την δούλα σου δεν υπάρχει πρόβλημα, όσο θες, όποτε θες, αρκεί να μην πεθάνει.

Συγκρίνετε τώρα το βιβλικό χωρίο με τα λεγόμενα του Προφήτη Μωάμεθ:

«Ο Προφήτης διέταξε να ελευθερωθεί μια σκλάβα μόνο και μόνο γιατί ο αφέντης της τόλμησε να την χτυπήσει στο πρόσωπο». (Βιβλίο 015, αριθμός 4082 στη συλλογή του Muslim)

Διαβάζουμε επίσης:

«ΑΝ αγοράσεις έναν δούλο, Εβραίο, έξι χρόνια θα δουλέψει· και στον έβδομο θα αφήνεται ελεύθερος, δωρεάν. Αν ήρθε μόνος, μόνος και θα αφήνεται· αν είχε γυναίκα, τότε και η γυναίκα του θα αφήνεται μαζί του. Αν το αφεντικό του τού έδωσε γυναίκα και γέννησε σ’ αυτόν γιους ή θυγατέρες, η γυναίκα και τα παιδιά της θα είναι του αφεντικού της, αυτός όμως θα αφήνεται μόνος.» ( Έξοδος 21:2-4)

Φοβερές οικογενειακές αξίες! Πέρα που βλέπουμε μια αντίφαση, μιας και στο Λευιτικό 25:44-46 απαγορεύεται να έχεις δούλο Εβραίο, βλέπουμε πως η οικογένεια του άνδρα, γυναίκα και παΐδια, κρατούνται όμηροι είτε θέλει αυτός να φύγει η να παραμείνει σαν δούλος. Με αποτέλεσμα να τον αναγκάζει να μείνει δούλος παντοτινά. Αυτό το καταβαίνουμε από το χωρίο που ακολουθεί:

«Αλλά, αν ο δούλος πει φανερά: Αγαπώ το αφεντικό μου, τη γυναίκα μου, και τα παιδιά μου, δεν θα αφεθώ ελεύθερος· τότε, το αφεντικό του θα τον φέρει στους κριτές· και θα τον φέρει στη θύρα ή στον παραστάτη τής θύρας, και το αφεντικό του θα τρυπήσει το αυτί του με ένα τρυπητήρι· και θα τον δουλεύει παντοτινά.» (Έξοδος 21: 5-6)

Τι λέει η Καινή Διαθήκη για όλα αυτά; Τίποτα απολύτως. Τονίζει ότι η δουλεία ( η ιδία της Π.Δ μιας και δεν αναφέρονται αλλαγές) είναι κάτι επιτρεπτό και προωθείτε

«ΟΣΟΙ είναι κάτω από ζυγό δουλείας, ας θεωρούν τούς κυρίους τους άξιους κάθε τιμής, για να μη δυσφημείται το όνομα του Θεού και η διδασκαλία.» ( Α Τιμόθεου 6:1)

«Οι δούλοι, υπακούτε στους κατά σάρκα κυρίους σας με φόβο και τρόμο, με απλότητα της καρδιάς σας, σαν στον Χριστό·» ( προς Εφεσιους 6:5)

«τους δούλους να τους νουθετείς να υποτάσσονται στους δικούς τους κυρίους, να τους ευαρεστούν σε όλα, να μη αντιμιλούν·» (Τίτος 2:9)

«Οι δούλοι, υποτάσσεστε με κάθε φόβο στους κυρίους σας, όχι μονάχα στους αγαθούς και επιεικείς, αλλά και στους διεστραμμένους·»(Α Πέτρου 2:18)

Τι λέει ο Ιησούς; Σύμφωνα με την Κ.Δ προωθεί τον ξυλοδαρμό του δούλου στην παρακάτω παραβολή:

«ο κύριος εκείνου τού δούλου θα έρθει σε ημέρα που δεν προσμένει, και σε ώρα που δεν ξέρει· και θα τον αποχωρίσει, και θα βάλει το μέρος του μαζί με τους απίστους. Και εκείνος ο δούλος, που γνώρισε το θέλημα του κυρίου του, αλλά δεν ετοίμασε ούτε έκανε σύμφωνα με το θέλημά του, θα δαρθεί πολύ. Αλλά, όποιος, ενώ δεν γνώρισε, όμως έπραξε άξια δαρμών, θα δαρθεί λίγο. Και σε όποιον δόθηκε πολύ, πολύ θα ζητηθεί απ’ αυτόν· και σε όποιον είναι εμπιστευμένο πολύ, περισσότερο θα απαιτήσουν απ’ αυτόν.» ( Λουκάς 12: 46-48)» (https://islamforgreeks.org/2010/04/18/rebuttal-slavery-reforms/)

Για ποια λοιπόν ελευθερία των δούλων μας μιλά ο chalil-loves-Jesus; Για ποια διδασκαλία του Παύλου και για ποιες ερμηνείες των Πατέρων; Όλα αυτά αναιρούνται και αντικρούονται πανεύκολα με ένα απλό διάβασμα της Βίβλου. Ο Χριστιανισμός διδάσκει ξεκάθαρα χωρίς αμφιβολία την Υποταγή ακόμα του δούλου και στον κάθε διεστραμμένο αφέντη! Ας μην προσπαθεί λοιπόν ο chalil-loves-Jesus να μας δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Πραγματικά δεν τον συμφέρει και εκτίθεται ανεπανόρθωτα όχι μόνο αυτός αλλά και το θρήσκευμα του.

Τέλος, το απελπισμένο τσιράκι του greekmurtad μας παραθέτει κάποια λινκ για να δούμε ότι δήθεν ο Προφήτης μας Μωάμεθ προωθεί την δουλεία. Ο τυφλός chalil-loves-Jesus μπορεί να δει τις απαντήσεις μας στο άρθρο που είδη είχαμε απαντήσει καθώς επίσης μπορεί ο κάθε ένας να βρει μέσα αρκετά λινκς που οδηγούν σε διάφορα άρθρα για το τι λέει το Ισλάμ για την δουλεία και πως την αντιμετώπισε.


Ετικέτες: , , , , , , , , , , , , ,

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αρέσει σε %d bloggers: