Η Ισλαμικη νομολογια για το εγκλημα του βιασμου

Άχμαντ Ελντίν

بـسـم الله والحـمـد لله والـصلاة والـسـلام عــلى رسـول الله، وبـعـد

Το παρακάτω άρθρο γράφτηκε και αφιερώνεται σε όλους τους απελπισμένους Ισλαμοφοβικούς που προσπαθούν να προσάψουν το έγκλημα του βιασμού στα διδάγματα του Ισλάμ. Μια προσπάθεια που έχει ενταθεί τις τελευταίες μέρες στο διαδίκτυο από ομάδα ακροδεξιών εξαιτίας ενός πακιστανού που βίασε μια 15χρονη στην Πάρο. Σύμφωνα όμως με το αρρωστημένο σκεπτικό τους δεν θα έπρεπε κάθε φορά που ένας Ορθόδοξος Ιερέας κατηγορείται για βιασμό ανήλικων παιδιών, η για οικονομικά σκάνδαλα, στο εδώλιο μαζί με αυτόν να κάθετε και η θρησκεία του; Στο τέλος του άρθρου θα βρείτε μερικά παραδείγματα.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 
Η τιμωρία για τον βιασμό στο Ισλάμ είναι όμοια με την τιμωρία της μοιχείας, δηλαδή θανατική ποινή για τον έγγαμο εγκληματία και 100 μαστιγώματα συν ένα χρόνο εξορία για τον άγαμο. Μερικοί λόγιοι επίσης λένε ότι ο εγκληματίας πρέπει και να πληρώσει το θύμα.

Ο μεγάλος λόγιος, ο Ιμάμ Μαάλικ είπε:

«Ο άνδρας βιαστής, είτε βιάσει παρθένα είτε όχι, πρέπει να πληρώσει προίκα στο θύμα. Η τιμωρία πρέπει να εκτελεσθεί πάνω του, και δεν υπάρχει τιμωρία για το θύμα που βιάστηκε» (πηγή: Al-Muwatta 2:734)

Ο λόγιος Salmaan al-Baji είπε:

«Η περίπτωση της γυναίκας που εξαναγκαστεί (βιαστεί): Αυτός που την εξανάγκασε οφείλει να πληρώσει προίκα και η τιμωρία της θανατικής ποινής η του μαστιγώματος πρέπει να εκτελεσθεί πάνω του». Αυτό αναφέρει και ο μεγάλος Ιμάμης, ο Shaafai, και υπάρχει αυθεντικό χαντίθ με αφήγηση από τον Ali ibn Abi Taalib.

Η τιμωρία είναι εντολή και δικαίωμα του Ύψιστου, και η προίκα δικαίωμα για το θύμα. Συνδυάζονται με παρόμοιο τρόπο όπως συνδυάζονται στην περίπτωση του κλέφτη ο οποίος πέρα ότι οφείλει να επιστρέψει το ποσό και τα κλοπιμαία πρέπει να εκτελεσθεί και η ποινή (κόψιμο χεριού) –(πηγές: Al-Muntaha Sharh al-Muwatta κεφ 5 σελ 268 και 269)

Ο λόγιος Ibn Abd al Bar περιγράφει και την συναίνεση των Ουλεμά λέγοντας:

«Οι Ουλεμά ομόφωνα συμφωνούν ότι ο βιαστής υπόκεινται στην τιμωρία εάν διαπιστωθούν ξεκάθαρες αποδείξεις εναντίον του η ομολογήσει το έγκλημα του. Ειδάλλως θα τιμωρηθεί (εφόσον δεν υπάρχουν αρκετές αποδείξεις η δεν το ομολογήσει) σύμφωνα με τιμωρία που θα κρίνει το Ισλαμικό δικαστήριο για να αποτραπεί μελλοντικά παρόμοιο έγκλημα από αυτόν και άλλων. Η γυναίκα (το θύμα) δεν θα τιμωρηθεί εφόσον αποδειχτεί ότι εξαναγκάστηκε η ακινητοποιήθηκε» (πηγή: Istidhkar, κεφ. 7 σελ 146-147)

Σε περίπτωση που ο βιαστής φέρει όπλο (μαχαίρι, περίστροφο κτλ) κατά τον βιασμό τότε η κατηγορία είναι πιο βαριά και τιτλοφορείται ως «Μουχάριμπ» δηλαδή «αυτός που πολεμά» και τιμωρείται σύμφωνα με το Κορανικό εδάφιο:

«Η τιμωρία εκείνων οι οποίοι πολεμούν τον ΑΛΛΑΧ και τον Απόστολο Του, και διαβιούν στη γη άσχημα, είναι να εκτελούνται ή να σταυρώνονται ή να
κόβονται τα χέρια και τα πόδια αντίπλευρα, ή να εξορίζονται απ’ αυτή τη γη» (Κοράνι 5:33)

Έτσι λοιπόν ο δικαστής έχει την επιλογή, ανάλογα με το βαθμό του εγκλήματος, να επιλέξει μια από τις 4 τιμωρίες που αναφέρονται στο χωρίο κατά την κρίση του έτσι ώστε να διασφαλίσει την ειρήνη και την ασφάλεια στην κοινωνία και να την προστατέψει από κακοποιούς και εγκληματίες.

Συμπληρωματικά μπορείτε να διαβάσετε τον γραπτό διάλογο που είχα με την φεμινιστική οργάνωση «Αγάζηλος» το 2009 οπου επιτέθηκαν χυδαία στο Ισλάμ υποστηρίζοντας τις γελοίες κατηγορίες περι βιασμών. Το αποτέλεσμα από την συζήτηση ήταν να διαλύσουμε κάθε προσπάθεια και κάθε «επιχείρημα» τους από τις Ισλαμικές πηγές με αποκορύφωμα την άρνηση τους να συμμετέχουν σε δημόσιο διάλογο. Τρία χρόνια αργότερα, το 2012, διάφοροι Ισλαμοφοβικοί επανέρχονται αντιγράφοντας την ίδια προπαγάνδα κατά του Ισλάμ. Αναλυτικές απαντήσεις εδώ και εδώ

Ετικέτες: , , , ,

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αρέσει σε %d bloggers: