Απαντηση σε ερωτηση αναγνωστη για την κατηγορια της παιδεραστιας στο Ισλαμ

Ερώτηση:

Καλησπέρα Διάβαζα την σελίδα σχετικά με την κατηγορία για την παιδεραστία στο Ισλάμ. Μου γεννήθηκαν μερικές απορίες  Λέτε (αν κατάλαβα καλά) ότι μπορεί να θεωρηθεί μια γυναίκα έφηβη αν ισχύει έστω και ένα από τα τέσσερα χαρακτηριστικά που αναφέρεται. Όμως ένα κορίτσι μπορεί να εμφανίσει πρόωρη έμμηνη ρήση, χωρίς να βρίσκεται στην εφηβεία, όπως και να έχει πρόωρη τριχοφυΐα. Η εφηβεία είναι μάλλον δυσκολότερο να αλλά κάλλιστα τα στοιχεία αυτά μπορεί να απαντηθούν σε μικρή ηλικία που θα ήταν υπερβολικό να χαρακτηριστεί ένα κορίτσι οτιδήποτε άλλο από έφηβη. Αναρωτιέμαι λοιπόν μήπως, θα πρέπει να συμβαίνουν περισσότερα του ενός χαρακτηριστικά, για να θεωρηθεί ότι έχει ξεπεράσει την παιδική ηλικία και έχει μπει στην εφηβεία  Πχ. τριχοφυΐα και ηλικία 14-15 ετών έστω και αν δεν έχει έμμηνη ρήση, γιατί όντως μπορεί να καθυστερήσει  Οπότε θα ήθελα να μου ξεκαθαρίσετε αν είναι ακριβές το έστω και ένα χαρακτηριστικό που κατάλαβα ή εννοείτε κάτι άλλο και σε τι στηρίζεται η άποψη αυτή τόσο από ιατρικής πλευράς, (δηλαδή ότι αυτά τα στοιχεία συνιστούν εφηβεία  όσο και από θρησκευτικής (που αναφέρεται ότι έστω και ένα αρκεί στο κοράνι). Θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι ακόμα, έχω διαβάσει σε μερικές σελίδες ότι η Αισά, πιθανόν να ήταν σε πολύ μεγαλύτερη ηλικία από αυτή που της αποδίδεται συνήθως κατά την συνεύρεση με τον Μ. Θα ήθελα να μάθω αν η ηλικία των 9 για την ολοκλήρωση του γάμου αποτελεί μέρος του δόγματος ή μια πιθανολογούμενη παράδοση. Ζητώ συγνώμη αν σας έθιξα σε κάποιο σημείο, αλλά δεν είμαι ούτε μουσουλμάνος ούτε εξοικειωμένος με την θρησκεία σας. Δεν με πειράζει να δημοσιεύσετε την ερώτησή μου, χωρίς το όνομά μου. Θα ήθελα πάντως να μου απαντήσετε και σε e-mail. Ακόμα θα ήθελα να ξέρω αν η απάντησή σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί ελεύθερα από μένα σε δικτυακές συζητήσεις. Αν χρησιμοποιήσετε παραπομπές θα ήμουν υπόχρεος αν ήταν από ιστοσελίδες, γιατί η τσέπη μου δεν αντέχει και πολλά βιβλία πια. Ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας.

Απάντηση:

بـسـم الله والحـمـد لله والـصلاة والـسـلام عــلى رسـول الله، وبـعـد

Όταν το κορίτσι εμφανίσει πρόωρη έμμηνος ρύση τότε επίσης πρόωρα σηματοδοτείται και η εφηβεία της η μπορούμε να πούμε η γυναικεία της φάση. Το ίδιο ισχύει και για την τριχοφυΐα της. Όπως είχα τονίσει, στην ισλαμική νομολογία, η ικανότητα για να παντρευτεί μια κοπέλα δεν καθορίζεται τόσο με την ηλικία (άρα δεν αποτελεί «δόγμα» η ηλικία των 9 φυσικά) όσο με το πότε της παρουσιάζονται οι σωματικές αλλαγές που «δείχνουν» εφηβεία (μπορεί στα 9,12,15,19, η στα 20 έτη της ηλικίας της κτλ).

Αποτελεί συναίνεση των γυναικολόγων (ειδικά αυτών που ειδικεύονται σε θέματα παιδιών και εφήβων) ότι η έμμηνος ρύση και η τριχοφυΐα ανήκουν σε αυτά τα γεγονότα που μεταμορφώνουν μια κοπέλα από την παιδική της φάση στη γυναικεία της. Διαβάζουμε από ειδικό:

«Ως εφηβεία για τις γυναίκες εννοούμε, την ηλικιακή περίοδο κατά την οποία μια σειρά γεγονότων οδηγούν στην αλλαγή από παιδί σε γυναίκα. Το πλέον εντυπωσιακό γεγονός είναι η εμφάνιση της περιόδου. Στις Ελληνίδες, η περίοδος εμφανίζεται συνήθως στην ηλικία των 12 περίπου ετών, με μικρές αποκλίσεις.

Οι ορμόνες, που παράγονται από τις ωοθήκες κατά την εφηβεία, οδηγούν στην γρήγορη ανάπτυξη σε ύψος, στην εμφάνιση των δευτερογενών χαρακτήρων του φύλου (στήθος, τρίχωση εφηβαίου κ.α.) και στην αναπαραγωγική ικανότητα.

Ο ρυθμός ανάπτυξης πριν την εφηβεία είναι κατά μέσο όρο 5-6 εκατοστά το χρόνο, για το ύψος και 2-3 κιλά, για το βάρος.

Κατά την εφηβεία παρατηρείται ταχύτατη ανάπτυξη του κοριτσιού, που κυριολεκτικά μεταμορφώνεται σε γυναίκα. Στα περισσότερα κορίτσια, ο μεγαλύτερος ρυθμός ανάπτυξης παρατηρείται κοντά στην ηλικία των 12 ετών, με κατά μέσο όρο 9 εκ. αύξηση του ύψους κάθε χρόνο. Μετά την εμφάνιση της περιόδου, η ανάπτυξη επιβραδύνεται. Έτσι, τα κορίτσια κερδίζουν σε ύψος μόνο λίγα ακόμα εκατοστά.

Ο ειδικός, πάνω σε αυτά τα θέματα, μπορεί να παρακολουθήσει την ανάπτυξη και να υπολογίσει περίπου το αναμενόμενο τελικό ύψος. Με τον τρόπο αυτό, μπορεί να καταλάβει αν το κορίτσι αναπτύσσεται φυσιολογικά ή όχι.

Η χαρακτηριστική γυναικεία «σιλουέτα» τελικώς διαμορφώνεται από την αύξηση της λεκάνης και την εναπόθεση λίπους σε μηρούς και γλουτούς. Από τα πρώτα σημάδια της εφηβείας είναι η ανάπτυξη του στήθους. Συνήθως όμως, αρχίζει μετά την ανάπτυξη της τριχοφυΐας των έξω γεννητικών οργάνων, αλλά πριν από την εμφάνιση της περιόδου.

Η τρίχωση του εφηβαίου αρχίζει πρώτα από τα χείλη του αιδοίου, αλλά γρήγορα γίνεται πυκνή στην περιοχή του μπικίνι. Τέλος, η τρίχωση της μασχάλης αποτελεί το τελευταίο στάδιο ανάπτυξης των χαρακτηριστικών της εισόδου στην εφηβεία.

Σημαντικές παραμέτρους της Εφηβείας αποτελούν η ψυχική, συναισθηματική και πνευματική μεταστροφή της Εφήβου. Η νεαρή κοπέλα προσπαθεί, κατά την ηλικιακή αυτή περίοδο, να κατανοήσει τις αλλαγές που παρατηρεί τόσο στο σώμα της όσο και στα συναισθήματα της. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να βιώνει, τόσο η ίδια, όσο και το κοινωνικό της περιβάλλον, μια συναισθηματική και ψυχολογική αστάθεια με μεταστροφές της διάθεσης. Στις δυσκολίες που πιθανά αντιμετωπίζει τόσο η ίδια όσο και η οικογένεια της θέση έχει κάποιες φορές η βοήθεια Παιδοψυχολόγου» {Πηγή: Δρ. Παναγιώτης Χριστόπουλος, Μαιευτήρας Γυναικολόγος, Ειδικός σε θέματα παιδιών και εφήβων –  http://news.pathfinder.gr/health/features/819607.html}

Ο Ισλαμικός Νομός δεν έρχεται σε σύγκρουση με την παραπάνω τοποθέτηση του επιστήμονα. Συνεπώς για άλλη μια φορά αποδεικνύεται η γελοιότητα της συκοφαντίας περί παιδεραστίας του Προφήτη μας (ειρήνη και ευλογία σε αυτόν). Να παραθέσω επίσης μια παλαιά απάντηση μου σε έναν επικριτή:

Ο Προφήτης Μουχάμαντ (ειρήνη και ευλογία σε αυτόν) παντρεύτηκε την Άισα και έμεινε μαζί της στην ηλικία των 9. Μια ηλικία οπου 1400 χρόνια πριν, στη αραβική κουλτούρα, τα κορίτσια παντρευόντουσαν και έκαναν οικογένεια. Η ίδια η Άισα είπε «Όταν η κοπέλα φτάνει στην ηλικία των 9, τότε παύει να είναι κοπέλα και είναι γυναίκα» (πηγή: At Tirmidhi νούμερο 1109, και Tuhfat al Ahwadhi). Στην ίδια πηγή αναφέρεται που της ήρθε και η έμμηνος ρύση. Μια κοπέλα των 9 πριν 1400 χρόνια στην Αραβία είναι μια κοπέλα των 19 στην Ευρώπη (σήμερα). Γάμος στα Ισλαμικά συμφραζόμενα και συγκεκριμένα στην Ισλαμική νομολογία δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το ζευγάρι συζεί. Όπως στην περίπτωση της Αισα, οπου παντρεύτηκε στα 6 αλλά έζησε στο ίδιο σπίτι με τον Προφήτη στα 9. Για ποιο λόγο; Διότι πρέπει πρώτα να ενηλικιωθεί, και από κοριτσάκι να περάσει στη γυναικεία της φάση. Πότε ένα κοριτσάκι γίνεται γυναίκα και μπορεί να παντρευτεί; (στο Ισλάμ)

1) Όταν της έρχεται η περίοδος της

2) Όταν έχει «υγρό όνειρο» δηλ μπορεί να έρθει σε οργασμό

3) Τριχοφυΐα στα γενετικά της όργανα

4) Η ηλικία των 14-15

Όλα αυτά αν συμβούν ταυτόχρονα η ξεχωριστά σε μια κοπέλα τότε σηματοδοτούν την εφηβεία της όπου μπορεί να παντρευτεί. (Τafsir IbnKathir, Tafsir Ibn Abbas, Tafsir Jalalayn για τον Κορανικο στοίχο 6:4)

Το Ισλάμ εύστοχα ορίζει την ενηλικίωση με βάση την εφηβεία οπου είναι και η φυσιολογική διαχωριστική γραμμή μεταξύ παιδικής φάσης και ενηλικίωσης. Ένα από τα σημάδια ενηλικίωσης στην κοπέλα, όπως αναφέραμε, είναι η έμμηνος ρύση, που σημαίνει ότι μπορεί να τεκνοποιήσει. Η μηνιαία περίοδος διαφέρει από κοπέλα σε κοπέλα, συνεπώς και η ηλικία. Όμως είναι κάτι το ευδιάκριτο και όχι το αυθαίρετο.

Ο νομός της ενηλικίωσης για την γυναίκα σε διάφορες δυτικές χώρες κυμαίνεται από τα 12 μέχρι και τα 18. Αυτά τα όρια της ηλικίας έχουν θεσπιστεί από νόμους που δεν έχουν καμία σχέση με την ικανότητα της κάθε γυναίκας, ξεχωριστά, να έχει σεξουαλικές σχέσεις η να είναι σε θέση να παντρευτεί. Το νόμιμο σεξ (ηλικία) διαφέρει από χώρα σε χώρα (Ολλανδία, Βρετανία, Γαλλία κτλ)

Οι κοπέλες που είναι θύματα από παιδόφιλους συχνά είναι ψυχολογικά διαταραγμένες και έχουν μεγάλη δυσκολία να αντιμετωπίσουν άλλους ενήλικες. Αυτό δεν ίσχυε στην περίπτωση της Άισα η οποία ήταν η κορυφαία γυναίκα λόγιος της Προφητικής παράδοσης (Σούννα) και της Ισλαμικής Νομολογίας. { https://islamforgreeks.org/2013/01/22/answering-doubts/}

Προτού βάλω την τελεία να τονίσω κάτι πάρα πολύ σημαντικό. Για να παντρευτεί μια νεαρή κοπέλα (έφηβη) η ένας νεαρός άνδρας στο Ισλάμ είναι υποχρεωτικό να είναι σε θέση, να μπορούν σωματικά, να έρθουν σε συνουσία με ασφάλεια. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μια κοπέλα που δεν μπορεί να έρθει σε συνουσία, είτε σωματικά είτε ψυχολογικά, τότε απαγορεύεται να τελεσθεί αυτό ο γάμος.

Ο Προφήτης είπε: «Εσείς οι νέοι! Όποιος ανάμεσα σας έχει την ικανότητα να παντρευτεί τότε να παντρευτεί γιατί βοηθά στο χαμήλωμα του βλέμματος (αγνότητα) και προστατεύει την αγνότητα (τα γενετικά όργανα από το να διαπράξουν μοιχεία) και όποιος δεν έχει την ικανότητα να παντρευτεί να νηστέψει διότι η νηστεία είναι προστασία για αυτόν (διότι μειώνει τις ορμές)» {Μπουχάρι νούμερο 5066 και Μούσλιμ νούμερο 3384}

Ο μεγάλος Αλλάμα και λόγιος του Ισλάμ Σάλιχ αλ Φαουζάν αναφέρθηκε στην λέξη ικανότητα και είπε ότι όταν ο Απόστολος είπε την «ικανότητα» τότε αυτό σημαίνει όποιος έχει την οικονομική δυνατότητα και (όπως αναφέρουν άλλοι λόγιοι) την σωματική ικανότητα. {εισαγωγή στην Ισλαμική Νομολογία, του Σέιχ Σάλιχ αλ Φαουζάν, τόμος Β, σελ 354} 

Άχμαντ Ελντίν

Αναγνώστης: 

Καλή σου μέρα και ευχαριστώ για την απάντηση.

Θα ήθελα να σου ξεκαθαρίσω ότι είμαι αγνωστικιστής, αλλά συγχρώνως είμαι και πολέμιος της μισαλοδοξίας και του φασισμού. Οπότε έχω όλη την καλή θέληση να δείξω και να υποστηρίξω σε συζητήσεις ότι το ισλάμ δενπροοθεί την παιδοφιλία, εφόσον αυτό μπορώ να το στηρίξω.

Το πρώτο που θέλω να σε ρωτήσω επεξηγηματικά είναι ποιος είναι ο στοίχος 6:4 γιατί ψάχνοντας βρήκα κάτι τελείως άσχετο «δεν τους ήρθε κανένα άγιο από τα αγιάτ……..»

Το δεύτερο τα τέσσερα χαρακτηριστικά που αναφέρεις, αναγράφονται στο κοράνι κάπου (πχ. στο 6:4 ή υπονοούντε σαφώς) ή είναι εκτιμήσεις κάποιων σημαντικών θεολόγων σας?

Το τρίτο. Γράφεις: Όλα αυτά αν συμβούν ταυτόχρονα η ξεχωριστά σε μια κοπέλα τότε σηματοδοτούν την εφηβεία της όπου μπορεί να παντρευτεί. 

Η διατύπωση όμως αυτή (δεν ξέρω αν είναι δική σου) έχει αμφίσημη σημασία. Μπορεί να υπονοεί ότι πρέπει όλα αυτά να συμβούν, άρα αν συμβούν ξεχωριστά δεν αρκεί η εμφάνιση του ενός ή των δύο, για να χαρακτηριστεί έφηβη, θα πρέπει να περιμένουμε και τα υπόλοιπα, ή να υπονοεί ότι έστω και ένα αν εμφανιστεί, αρκεί για να θεωρηθεί έφηβη. Προσωπικά η εξήγηση του ότι όλα πρέπει να συμβούν μου ταιριάζει καλύτερα στο πνεύμα όσων έχω καταλάβει από το ισλαμ, αλλά αποστομώνει κάθε κατηγορία για παιδοφυλία.Τέταρτο, η ερώτησή μου για την πρώωρη εμφάνιση κάποιων χαρακτηριστικών, έχει την σημασία ότι η εμφάνισή τους δεν συνιστά χαρακτηριστικό πρόορης εφηβίας, αν δεν συναρτάται με όλα τα χαρακτηριστικά και κυρίως τα νοητικά χαρακτηριστικά που θα καθιστούσαν ένα παιδί έφηβο. 

Εδώ να σημειώσω ότι όταν κάποιος βάζει το ένα πόδι του μέσα σε ένα σπίτι και είναι ακόμα ανοιχτή η πόρτα πίσω του, είναι μάλλον πρώιμο να πούμε ότι μπήκε μέσα. Έτσι και να λέμε ότι ένα παιδί κατ ουσία στην πρώιμη ηλικία της εφηβίας, που δεν έχει ακόμα συνειδητοποιήσει τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα του, και κυρίως δεν έχει αναπτύξει την νοηητική οριμότητα που συνιστά το πέρασμα στην εφηβία, είναι έφηβο μάλλον είναι τυπολατρία παρά στοχεύει στην ουσία. Αλλά αυτό είναι προσωπική γνώμη και ίσως δεν έχει και σημασία.Πέμπτο, η ερώτησή μου για την Αισά και την ηλικία γάμου, αφορούσε την πιθανότητα η ηλικία που αναφέρεται να μην είναι αντικειμενική. Από ότι καταλαβαίνω θεωρείς ότι είναι αντικειμενική. Δεκτό, αν και έχω βρει άλλες αναφορές από μουσουλμάνους που υποθέτουν ότι η ηλικία της μπορεί να ήταν πολύ μεγαλύτερη. Όμως ακόμα και έτσι, αποτελεί ειδική περίπτωση, μια και όπως είπες ήταν ξεχωριστή γυναίκα αλλά και ο σύντροφος της ζωής της ακόμα ποιο ξεχωριστός κατά το Ισλάμ.

Οπότε δεν βλέπω κανένα λόγο να θεωρήσω ότι αποτελεί κανόνα ή προτροπή καθ οποιονδήποτε τρόπο η ηλικία της. Και φτάνω στην σύνοψη των λεχθέντων για να βεβαιωθώ ότι κατάλαβα κάτι από την συζήτηση. Για να παντρευτεί ένα κορίτσι κατά το Ισλάμ πρέπει να συντρέχουν τουλάχιστον τρεις προυποθέσεις.1. Να έχει μπει στην εφηβία, (έστω και αν διατηρώ κάποια ερωτηματικά για το πως ορίζεται αυτή)2. Να έχει την ικανότητα να συμμετάσχει στον γάμο, νοητικά και σωματικά, άρα να θέλει και να μπορεί να κάνει έρωτα (κάτι που δύσκολα θα το βρούμε σε κοπέλες κάτω των 14 ετών)3. Να συναινεί συνειδητά στον γάμο. Άρα να έχει αναπτυγμένη την νοητική ικανότητα να καταλάβει τι σημαίνει γάμος και την οριμότητα να κρίνει αν επιθυμεί μια τέτοια μαρκοπρόθεση δέσμευση. 

Εδώ προσωπικά αμφιβάλω αν οποιαδήποτε φάση της εφηβίας είναι βιολογικά ικανή να έχει αυτά τα χαρακτηριστικά, και νομίζω ότι όλοι οι ειδικοί θα συμφωνήσουν μαζί μου, αλλά τουλάχιστον η ηλικία των 16 ετών είναι απαραίτητη. Δεν αμφιβάλω ότι παιδιά θαύματα θα μπορούν να εμφανίζουν οριμότητα σε πολύ μικρότερη ηλικία, αλλά μιλόντας σε μέσους όρους, νομίζω ότι πολύ καλά κάνουν αρκετά κράτη μουσουλμανικά και εφαρμόζουν αυτές τις ηλικίες σαν όριο.Βέβαια θα μπορύσαμε με συζητήσουμε επί μακρόν για τις προυποθέσεις δύο και τρια που ανέφερα, όμως θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι άσχετα με την όποια διαφωνία μας ιχεύει τόσο η Ικανότητα όσο και η συνειδητή συνένεση σαν όροι για γάμο. Και πάλι ευχαριστώ για την απάντηση

Απάντηση: 

Οι προβληματισμοί σου είναι δικαιολογημένοι διότι προέρχεσαι από μια δυτική αντίληψη των πραγμάτων οπου κρίνεις με βάση το συναίσθημα και κυρίως την κουλτούρα της Δύσης. Να περάσω σε αυτά που ανέφερες:

Όσον αφορά για τα χαρακτηριστικά αυτά απορρέουν από τις Προφητικές διδασκαλίες του Αποστόλου που θεωρούνται ισότιμες και ισόκυρες με το Κοράνι. Επίσης έχουμε τις αναφορές των μεγάλων κλασικών λογίων και θεολόγων που επεξηγούν και αναλύουν περαιτέρω.

Τα χαρακτηριστικά αυτά, όπως είχα αναφέρει, διαφέρουν ως προς την παρουσίαση τους από κοπέλα σε κοπέλα. Μπορεί μια κοπέλα να αρκεί να της εμφανιστεί ένα χαρακτηριστικό και σε μια άλλη κοπέλα να χρειαστεί να εμφανιστούν όλα τα υπόλοιπα. Η απάντηση λοιπόν εξαρτάται με την ικανότητα της κάθε κοπέλας ξεχωριστά και το πότε έχει μπει στην εφηβεία της.

Επίσης η πρόωρη εμφάνιση αυτών των χαρακτηριστικών σημαίνει απαραίτητα και την πρόωρη εμφάνιση της εφηβείας. Παρέθεσα και τα λόγια του παιδογυναικολόγου που υποστηρίζουν αυτήν την θέση. Δεν μπορείς να έχεις πρόωρη εμφάνιση χαρακτηριστικών εφηβείας και να μην έχεις μπει στην εφηβεία. Αυτό είναι παράλογο και επιστημονικά δεν στέκει. Συνεπώς η αναλογία με το πόδι και το σπίτι είναι άστοχη. Το ίδιο ισχύει και για την νοητική ωριμότητα. Δεν μπορείς να έχεις σωματική ωριμότητα και όχι νοητική. Γίνεται βεβαίως, μόνο σαν εξαίρεση στον κανόνα. Όμως όπως αναφέραμε ακόμα και αν κάποιος δεν είναι έτοιμος να παντρευτεί και δεν θέλει η δεν μπορεί τότε γάμος δεν γίνεται. Επειδή η εφηβεία στο Ισλάμ δείχνει και την ετοιμότητα μιας γυναίκας να παντρευτεί αυτό δεν σημαίνει ότι οι Μουσουλμάνες είναι υποχρεωμένες να παντρευτούν και από αυτήν την ηλικία.

Όσον αφορά την ηλικία της ευλογημένης Άισα δεν υπάρχει καμία αμφιβολία οτι η ηλικία που έμεινε με τον Απόστολο ήταν η ηλικία των 9. Άλλες προσπάθειες να δείξουν ότι ήταν 19 είναι άκυρες μιας και αγνοούν τις χιλιάδες μαρτυρίες, χειρόγραφα, βιογραφίες κτλ. Είναι απλά «μουσουλμάνοι» που υποφέρουν απο κόμπλεξ κατωτερότητας και νιώθουν την ανάγκη να αλλάξουν την ηλικία της Άισα. Αυτό είναι εντελώς λάθος Ισλαμικά, τουλάχιστον από την σκοπιά την ιστορική. Επίσης είναι λάθος να λέμε ότι αποτελεί ειδική περίπτωση (της Άισα) διότι ήταν η πρακτική της προισλαμικης Αραβίας και μετέπειτα να παντρεύονται οι κοπέλες σε μικρή ηλικία. Αν αυτό ήταν κάτι το παιδοφιλικο η το ανήθικο τότε πρώτοι οι εχθροί του Προφήτη θα διέδιδαν ότι είναι δήθεν παιδοφιλος για να τον μειώσουν. Η πρακτική αυτή ήταν και είναι απόλυτα φυσιολογική (δες ακόμα και στην Δύση, ειδικά στην Ελλάδα, πριν 50 χρόνια που πανδρευόντουσαν από τα 12 με 13).

Φυσικά και δεν υπάρχει καμία προτροπή στο να παντρεύονται οι κοπέλες μας στα 9 τους. Το εξήγησα συγκεκριμένα όταν είπα ότι η ηλικία δεν αποτελεί δόγμα και επίσης η ηλικία δεν σημαίνει και πολλά διότι η διαχωριστική γραμμή παιδί και εφηβείας είναι οι σωματικές (και κατά συνέπεια ψυχολογικές) αλλαγές και όχι η ηλικία παρόλο που στο Ισλάμ σαν χαρακτηριστικό υπάρχει η ηλικία των 14-15

Στο Ισλάμ έχει δοθεί η νομολογία αυτή που ορίζει την ικανότητα η την ανικανότητα της γυναίκας να παντρευτεί, ακριβώς γιατί στοχεύει στην ουσία των αναγκών της γυναίκας. Άρα δεν υπάρχει καμία τυπολατρία. Όλα θεωρώ συνοψίζονται στο γεγονός ότι μια γυναίκα απλά δεν παντρεύεται όταν δεν είναι έτοιμη είτε σωματικά είτε ψυχολογικά (που στην ουσία σημαίνει αν θέλει η όχι και αν μπορεί).

Η σύνοψη σου είναι σωστή το συμπέρασμα σου όμως είναι λάθος. Λες «Εδώ προσωπικά αμφιβάλω αν οποιαδήποτε φάση της εφηβείας είναι βιολογικά ικανή να έχει αυτά τα χαρακτηριστικά». Βιολογικά είναι 100% έτοιμη. Απλά ίσως μπει ο παράγοντας ψυχολογία που μια κοπέλα μπορεί να μην θέλει πράγμα που γίνεται απολύτως σεβαστό. Η δυτική κοινωνία με τον υλισμό της έχει καταστρέψει κατά πολύ την φιλοσοφία του πότε πρέπει να παντρεύεται μια κοπέλα. Την εξανάγκασαν να βγει από το σπίτι της να μην θεωρείτε «οπισθοδρομική» και με έναν ψυχολογικό πόλεμο την έχουν κάνει να πιστέψει ότι ο γάμος είναι κάτι που πρέπει να έρθει μετά τα 30 της. Όμως εδώ έρχεται άλλη μια απάντηση από την επιστήμη λέγοντας ότι όσο μεγαλύτερη είναι η γυναίκα τόσο μεγαλύτεροι είναι και οι κίνδυνοι μιας εγκυμοσύνης.

Θεωρώ ότι η κριτική των μη Μουσουλμάνων σε αυτό το θέμα δεν στηρίζεται σε λογική επιχειρηματολογία, που είναι με το μέρος του Ισλάμ, αλλά καθαρά στην επίκληση του συναισθήματος το όποιο είναι ξεκάθαρα ένα λογικό σφάλμα

Ευχαριστώ

Άχμαντ Ελντίν


Ενημέρωση: (24-11-2014)

Οι ερευνητές επεσήμαναν πως διεθνώς παρατηρείται μεγάλη διαφοροποίηση στην έναρξη της εφηβείας. Μερικά κορίτσια «μπαίνουν» σε αυτήν από τα οκτώ χρόνια τους και άλλα στα 13. Πέρα από τα γονίδια, και άλλοι παράγοντες παίζουν ρόλο, όπως η διατροφή και η σωματική άσκηση.

Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

 

Διαβάζουμε στο Cambridge World History of Food:

Ο Albrecht von Haller (1775) υποστήριξε ότι τα κορίτσια στις νότιες περιοχές της Ασίας, όπου το κλίμα ήταν θερμό, ήταν σε ηλικία γάμου στο όγδοο έτος της ηλικίας τους και γεννούσαν στο ένατο ή δέκατο έτος τους. Αντίθετα, οι γυναίκες στις αρκτικές περιοχές δεν είχαν έμμηνο ρύση μέχρι την ηλικία των 23 ή 24. Την άποψη αυτή συμμερίζονταν και άλλοι συγγραφείς του δέκατου όγδοου αιώνα, κυρίως οι J.F. Freind (1738), Herman Boerhaave (1744), και o Μοντεσκιέ (1751)

Πηγή: Cambridge World History of Food, σελ. 1455

 

Οι χριστιανοί βασιλείς παντρευόντουσαν κορίτσια από την ηλικία των εννέα, σύμφωνα με ένα άρθρο που γράφτηκε από την καθηγήτρια Lynda Garland του Πανεπιστημίου της Νέας Αγγλίας:

Μικρές (παιδιά) νύφες, είτε από το Βυζάντιο είτε ξένες πριγκίπισσες, ήταν ο κανόνας και όχι η εξαίρεση, ιδίως από τα τέλη του δωδέκατου αιώνα. Η Ειρήνη Δούκαινα, σύζυγος του Αλέξιου Α Κομνηνού, ήταν δώδεκα στο γάμο της, και η αυτοκράτειρα πριν ήταν δεκαπέντε. Η πριγκίπισσα (του Βυζαντίου) Θεοδώρα, ανιψιά του Μανουήλ, ήταν στο δέκατο τρίτο έτος της, όταν παντρεύτηκε τον Βαλδουίνο (Γ) των Ιεροσολύμων, και η Μαργαρίτα-Μαρία της Ουγγαρίας παντρεύτηκε τον Ισαάκιο Β Άγγελο στην ηλικία των εννέα.

Πηγή: Luc.edu


Ενημέρωση: (25-11-2014)

Καλό είναι να δούμε ορισμένες κριτικές (πιο σωστά λασπολογίες) από τους πολέμιους όσον αφορά το θέμα της παιδοφιλίας. Επέλεξα να παραθέσω μια κριτική η οποία περιέχει αρκετές επιθέσεις μαζί κατά του Προφήτη μας. Με αυτόν τον τρόπο θα εξετάσουμε αναλυτικά τις συκοφαντίες και θα τις απαντήσουμε. Εφόσον (και μόνο) έχουμε εκτεθεί σε αυτές τις πολεμικές τότε οφείλουμε να γνωρίζουμε τις λασπολογίες αυτές έτσι ώστε να προστατευτούμε από τυχόν αμφιβολίες.  

Με κόκκινο χρώμα είναι τα λεγόμενα των λασπολόγων και με μαύρο (κανονικό) χρώμα η Ισλαμική απάντηση: Η κριτική τιτλοφορείται ως «Μουχάμμαντ, ο παιδόφιλος προφήτης του Ισλάμ:

Οι μουσουλμάνοι προσπαθούν να παρουσιάσουν τον Μουχάμμαντ ως τον τέλειο άνθρωπο, υπάρχουν όμως διάφορα προβλήματα που πρέπει να υπερπηδήσουν για να πείσουν τους δυτικούς ότι πράγματι ήταν τέτοιος. Ένα από αυτά είναι και το ότι ήταν παιδόφιλος: παντρεύτηκε την Άισα όταν εκείνη ήταν 6 ετών, και «ολοκλήρωσε το γάμο» όταν εκείνη έγινε 9… Κάποιοι υποστηρίζουν ότι η νύφη ήταν μεγαλύτερη, ή ότι ήταν μεν εννέα ετών αλλά είχε περίοδο κι έτσι σύμφωνα με τα αραβικά δεδομένα ήταν γυναίκα, αλλά όπως θα δούμε, η ισλαμική γραμματεία κονιορτοποιεί αυτούς τους ισχυρισμούς.

Η Ισλαμική γραμματεία, μας λέει ο λασπολόγος, ότι κονιορτοποιεί αυτούς τους ισχυρισμούς, για να δούμε βήμα προς βήμα εάν πράγματι οι αυθεντικές Ισλαμικές πηγές ακυρώνουν αυτούς τους ισχυρισμούς. 

Σαχίχ Μπουχάρι (δηλ. Συλλογή αυθεντικών χαντίθ του Μουχάμμαντ αλ-Μπουχάρι) αριθ. 3896: Ο πατέρας του Χισάμ διηγήθηκε: Η Χαντίτζα πέθανε τρία χρόνια πριν ο Προφήτης αναχωρήσει για τη Μεδίνα. Έμεινε εκεί για δύο χρόνια πάνω-κάτω και στη συνέχεια έγραψε το γαμήλιο συμφωνητικό με την Άισα όταν εκείνη ήταν κορίτσι μόλις έξι ετών, και ολοκλήρωσε τις συζυγικές τους σχέσεις όταν εκείνη ήταν εννέα ετών.

Σαχίχ Μπουχάρι αριθ. 5158: Ο Urwa διηγήθηκε: Ο Προφήτης έγραψε (το γαμήλιο συμφωνητικό) με την Άισα όταν εκείνη ήταν έξι ετών και ολοκλήρωσε τον γάμο του μαζί της όταν εκείνη ήταν εννέα ετών και εκείνη παρέμεινε μαζί του εννέα χρόνια (δηλαδή, μέχρι τον θάνατό του).

Σαχίχ Μουσλίμ (δηλ. Συλλογή αυθεντικών χαντίθ του ιμάμη Μουσλίμ) αριθ. 3310: Η Άισα ανέφερε: Ο Απόστολος του Αλλάχ με παντρεύτηκε όταν ήμουν έξι ετών, και έγινα δεκτή στο σπίτι του, όταν ήμουν εννέα ετών.

Σαχίχ Μουσλίμ αριθ. 3311: Η Άισα ανέφερε πως ο Απόστολος του Αλλάχ την νυμφεύθηκε όταν εκείνη ήταν επτά ετών, και πως την πήγαν στο σπίτι του σαν νύφη όταν έγινε εννέα ετών, και οι κούκλες της ήταν μαζί της. Και όταν εκείνος (ο Προφήτης) απεβίωσε, εκείνη ήταν δεκαοκτώ ετών.

Αμπού Νταούντ αριθ. 2116: Η Άισα είπε: Ο Απόστολος του Αλλάχ με παντρεύτηκε όταν ήμουν επτά χρονών. (Ο αφηγητής Σουλεϊμάν δήλωσε: ή έξι χρονών.) Είχε επαφή μαζί μου όταν ήμουν εννέα χρονών.

Τα χαντίθ αυτά δηλώνουν την νόμιμη ηλικία γάμου (εννέα ετών) της ευλογημένης Άισα. Σε αυτήν την ηλικία όπως προαναφέραμε (δείτε την αρχή) η Άισα είχε περάσει στην εφηβεία, δηλαδή δεν ήταν πια παιδί. Και αυτός ήταν ένας από τους λόγους που ο Απόστολος του Αλλάχ περίμενε μέχρι να την φέρει στην οικία του. Τα αχαντίθ αυτά αναιρούν τον πολέμιο και λασπολόγο με βάση τα συμφραζόμενα. Η Άισα είπε:

«Όταν η κοπέλα φτάνει στην ηλικία των εννέα τότε (παύει να είναι κοπέλα και) είναι γυναίκα» (ατ Τιρμιδί – νούμερο 1109) – ذَا بَلَغَتِ الْجَارِيَةُ تِسْعَ سِنِينَ فَهِيَ امْرَأَةٌ

Μέχρι στιγμής, όπως βλέπουμε, τα στοιχεία από τις αυθεντικές Ισλαμικές πηγές κάνουν σκόνη τις λασπολογίες των συκοφαντών περί παιδοφιλίας.

Σαχίχ Μπουχάρι 6130: Η Άισα αφηγήθηκε: «Συνήθιζα να παίζω με τις κούκλες μπροστά στον Προφήτη, και οι φίλες μου έπαιζαν επίσης μαζί μου. Όταν ο Απόστολος του Αλλάχ έμπαινε [στην οικία μου] , εκείνες συνήθως κρυβόντουσαν, όμως ο Προφήτης τις φώναζε πίσω και τους έλεγε να έρθουν και αυτές να παίξουν μαζί μου».

Το συγκεκριμένο χαντίθ, αλλά και άλλα όπου η Άισα παρουσιάζει στον Μουχάμμαντ τα παιχνίδια της, μεταξύ των οποίων είναι ένα φτερωτό άλογο, (κι εκείνος γελά…) αποκαλύπτουν ότι η Άισα ήταν σε προεφηβική ηλικία και μετά την ολοκλήρωση του γάμου, καθώς στο Ισλάμ απαγορεύονται απόλυτα οι απεικονίσεις, και οι κούκλες μπορούν να κατέχονται και να χρησιμοποιούνται μόνο από μικρά παιδιά για παιχνίδι. Όταν ένα κορίτσι έχει περίοδο, θεωρείται γυναίκα και όχι παιδί, οπότε δεν της επιτρέπεται πια να παίζει με κούκλες. Επίσης, κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι ο Μουχάμμαντ έκανε τα στραβά μάτια για τις κούκλες της Άισα ενώ αυτές δεν ήταν επιτρεπτές από ισλαμικής απόψεως: Σε άλλη περίπτωση που η Άισα αγόρασε ένα είδος με εικόνες που δεν ήταν παιχνίδι, αλλά μαξιλάρι με ζωγραφισμένες μορφές για να καθίσει ο Μουχάμμαντ, εκείνος πήρε έκφραση αποδοκιμασίας, αρνήθηκε να μπει στο σπίτι της και δήλωσε ότι οι άγγελοι δεν μπαίνουν σε σπίτια με εικόνες.

Τα παιχνίδια της Άισα δεν ήταν απόλυτες απεικονίσεις. Σε εκείνες τις εποχές το παιχνίδι δεν είχε απόλυτη απεικόνιση όπως στις ημέρες μας. Ο λασπολόγος οφείλει να παρουσιάσει ξεκάθαρη απόδειξη περί απόλυτης απεικόνισης. Το αντίθετο μάλιστα, υπάρχουν αποδείξεις ότι τα παιχνίδια εκείνης της εποχής ήταν μάλλινα και δεν είχαν λεπτομέρειες (ως προς το τι ήταν ακριβώς). Διαβάζουμε:

«Συνηθίζαμε να φτιάχναμε παιχνίδια για τα αγόρια από μαλλί…» (Μπουχάρι, 1960)

Η εικόνα στην οποία απουσιάζει το κεφάλι και οι λεπτομέρειες του κεφαλιού τότε, στην Ισλαμική νομολογία, δεν λέγεται «εικόνα». Διαβάζουμε σε αυθεντική ρήση:

«Αυτό που συνιστά μια εικόνα είναι το κεφάλι, όταν απομακρυνθεί το κεφάλι τότε δεν είναι πλέον εικόνα» {ας Σαχίχα, 1921}

Η Άισα λοιπόν, έτσι όπως φαίνεται από τις πηγές, έπαιζε με επιτρεπτά παιχνίδια (χωρίς κεφάλι η λεπτομέρειες κεφαλιού) και σίγουρα ο Προφήτης δεν θα της επέτρεπε ποτέ να διαπράξει αμαρτία. Και αυτό αυτόματα σημαίνει ότι από την στιγμή που το παιχνίδι ήταν επιτρεπτό ακόμα και ένας έφηβος θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει. Σε αυτό συμφωνούν και κορυφαίοι λόγιοι του Ισλάμ όπως ο Αλλάμα Σέηχ Ίμπν Ουθαημήν (Ματζμού’ αλ Φατάουα, τόμος 2, σελ. 278).

Ο λασπολόγος είναι εκτός πραγματικότητας όταν λέει ότι επειδή η Άισα έπαιζε με τις κούκλες της τότε αυτό σημαίνει απαραίτητα ότι ήταν σε προεφηβική ηλικία. Είναι γνωστό ότι ακόμα και οι έφηβοι (και ενήλικες) παίζουν με παιχνίδια χωρίς αυτό να δηλώνει ότι είναι παιδιά η ανώριμοι. Υπάρχει μάλιστα και μια πηγή σχετικά με την ιστορία της κούκλας η οποία αναφέρει ότι πριν το 1700 οι κούκλες του τότε δεν σχετίζονται με τις κούκλες του τώρα καθώς επίσης αυτό που λέμε παιδικότητα δεν υπήρχε όπως υπάρχει σήμερα. Επίσης οι κούκλες αυτές, τότε (πριν το 1700) χρησιμοποιόντουσαν τόσο από τα παιδιά όσο και από τους ενήλικες (dolls history and importance http://www.directessays.com/viewpaper/91734.html)

Ο γάμος αυτός είχε μια προϊστορία: Ο 50χρονος Μουχάμμαντ ονειρευόταν την μικρή Άισα πριν τη ζητήσει από τον πατέρα της, Άμπου Μπακρ, πιστό του οπαδό και «αδελφό του στο Ισλάμ», όμως εκείνος αρχικά δεν ήθελε να του τη δώσει:

Σαχίχ Μπουχάρι αριθ. 5078: Η Άισα αφηγήθηκε πως ο Προφήτης της είχε πει: «Σε είχαν παρουσιάσει μέσα σε όνειρό μου δύο φορές. Σε είδα ζωγραφισμένη σε ένα κομμάτι μετάξι και κάποιος μου είπε, «Αυτή είναι η σύζυγός σου». Όταν ξεσκέπασα την ζωγραφιά, είδα πως ήταν η δική σου μορφή. Είπα: «Αν αυτό είναι από τον Αλλάχ, τότε ας γίνει.»

Σαχίχ Μπουχάρι αριθ. 5081- Ο Προφήτης ζήτησε από τον Αμπου Μπακρ το χέρι της Άισα σε γάμο. Ο Άμπου Μπακρ του είπε: «Μα, αφού είμαι αδερφός σου.» Ο Προφήτης του είπε: «Είσαι όντως ο αδερφός μου, σύμφωνα με την θρησκεία του Αλλάχ και το Βιβλίο του, όμως εκείνη είναι νόμιμο να την νυμφευθώ.»

Ο Προφήτης ονειρεύτηκε ότι η Άισα θα γίνει σύζυγος του. Το όνειρο είναι κομμάτι της προφητείας. Ο Άμπου Μπάκρ δεν αρνήθηκε όπως ξεκάθαρα αναφέρει το χαντίθ απλά απόρησε για το πώς μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο από την στιγμή που είναι αδέλφια. Ο Προφήτης του εξηγεί ότι είναι αδέλφια στην πίστη (Ισλάμ) και όχι βιολογικά που σημαίνει ότι η κόρη του (από την στιγμή που είναι στην νόμιμη φάση της ως γυναίκα) μπορεί να τον παντρευτεί. Ο Άμπου Μπάκρ ήταν πολύ χαρούμενος που η κόρη του θα παντρευόταν τον Απόστολο του Αλλάχ και με αυτόν τον τρόπο θα ερχόταν πιο κοντά συγγενικά και φιλικά με τον Απόστολο. Δεν υπάρχει ούτε ένα αυθεντικό χαντίθ που να εκφράζει την παραμικρή δυσαρέσκεια του Αμπου Μπάκρ η της Άισα. Τουναντίον, η Αισα εξελίχτηκε σε μια σπουδαία λόγιο και πηγή Ισλαμικής γνώσης και κάθε αναφορά της στο Προφήτη ήταν γεμάτο από αγάπη και τρυφερότητα. Δεν είναι τυχαίο που πολλοί λόγιοι στην ιστορία επικεντρώθηκαν στην μελέτη μόνο αυτού του επιτυχημένου γάμου (μεταξύ της Άισα και του Προφήτη) και εξήγαγαν πολλά μαθήματα και ωφέλειες για την ζωή ενός Μουσουλμάνου. Εάν λοιπόν η Άισα ήταν θύμα παιδόφιλου τότε η ζωή της θα ήταν κατεστραμμένη και δυστυχισμένη εφ’όρου ζωής όπως συμβαίνει κατά κανόνα στα θύματα παιδοφιλίας. 

Τελικά όμως, ο γαμπρός αναγκάστηκε να περιμένει τρία χρόνια λόγω ανωτέρας βίας:

Σαχίχ Μπουχάρι αριθ. 3894: Η Άισα αφηγήθηκε: Ο Προφήτης με νυμφεύτηκε όταν ήμουν κορίτσι έξι (ετών). Πήγαμε στην Μεδίνα και κατεβήκαμε στην περιοχή της φυλής Χάζραζ. Μετά αρρώστησα και μου έπεσαν τα μαλλιά. Αργότερα μάκρυναν τα μαλλιά μου [πάλι] και η μητέρα μου, η Ουμ Ρουμάν, με πλησίασε όταν έπαιζα σε μια κούνια με μερικές από τις φίλες μου. Μου φώναξε να πάω κοντά και εγώ πήγα, μη γνωρίζοντας τι ήθελε να κάνει σ’ εμένα. Με έπιασε από το χέρι και με ανάγκασε να σταθώ στην πόρτα της οικίας. Ήμουν με κομμένη την ανάσα εκείνη τη στιγμή, και όταν έγινε καλά η αναπνοή μου, πήρε λίγο νερό και έτριψε το πρόσωπο και το κεφάλι μου με αυτό. Μετά με πήρε μέσα στην οικία. Εκεί μέσα στην οικία είδα μερικές γυναίκες των Ανσάρι (Ανσάρι=βοηθοί. Εννοεί τις φυλές που βοηθούσαν τον Μουχάμμαντ, της Μπανού Χάζραζ συμπεριλαμβανόμενης) που μου είπαν: «Τις καλύτερές μας ευχές, και η ευλογία του Αλλάχ, και καλότυχη!» Μετά με εμπιστεύτηκε σ” αυτές, και εκείνες με ετοίμασαν (για τον γάμο). Τελείως απροσδόκητα, ο Απόστολος του Αλλάχ ήρθε σ’ εμένα το πρωί και η μητέρα μου με παρέδωσε σ” αυτόν, και ήμουν εκείνη την ημέρα ένα κορίτσι εννέα ετών.

Ο λόγος που περίμενε ο Απόστολος του Αλλάχ είναι γιατί περίμενε να φτάσει στην εφηβική της φάση η Άισα. Δηλαδή να γίνει γυναίκα (από παιδί). Όπως η ίδια ξεκαθάρισε (μια δήλωση που διαλύει κάθε κριτική-πολεμική του κάθε λασπολόγου): «Όταν η κοπέλα φτάνει στην ηλικία των εννέα τότε (παύει να είναι κοπέλα και) είναι γυναίκα» (ατ Τιρμιδί – νούμερο 1109). Από το παραπάνω χαντίθ επίσης καταλαβαίνουμε την αποδοχή και το κλίμα χαράς που υπήρχε από όλες τις πλευρές για αυτόν τον γάμο. Εάν αυτός ο γάμος ήταν ανήθικος τότε πρώτοι οι εχθροί του Προφήτη θα το παρατηρούσαν και θα το χρησιμοποιούσαν σαν επιχείρημα. Ήταν όμως αποδεκτό από όλες τις πλευρές, από εχθρούς και φίλους.

Ας δούμε μερικά πράγματα για την παιδοφιλία:

«Το Διαγνωστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο των Ψυχικών Διαταραχών (DSM-IV) της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Ένωσης ορίζει την παιδοφιλία ωςεπαναλαμβανόμενες σεξουαλικά ερεθιστικές φαντασιώσεις, παρορμητικές επιθυμίες, ή συμπεριφορές που αφορούν σεξουαλικές πράξεις με ένα παιδί που συμβαίνουν σε μια περίοδο τουλάχιστον έξι μηνών. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο παιδόφιλος είναι τουλάχιστον δεκαέξι χρόνων και τουλάχιστον πέντε χρόνια μεγαλύτερος από το παιδί. Όσοι πάσχουν από παιδοφιλία έχουν μια παρόρμηση να καταχρώνται τα μικρά παιδιά.

Κατηγοριοποίηση παιδοφίλων

Οι παιδόφιλοι μπορούν να ταξινομηθούν με διάφορους τρόπους. Η παιδοφιλία μπορεί να χαρακτηριστεί είτε ως αποκλειστική ή μη αποκλειστική. Οι αποκλειστικοί παιδόφιλοι ελκύονται μόνο από παιδιά. Δεν δείχνουν κανένα ενδιαφέρον σε σεξουαλικούς συντρόφους που δεν είναι παιδιά προεφηβικής ηλικίας. Αυτή η επιθυμία συνεχίζεται ακόμη και όταν δεν είναι υπό την παρουσία παιδιών. Οι μη-αποκλειστικοί παιδόφιλοι έλκονται και από ενήλικες και από παιδιά. Ένα μεγάλο ποσοστό των ανδρών παιδοφίλων είναι ομοφυλόφιλοι ή αμφιφυλόφιλοι ως προς τα παιδιά, που σημαίνει ότι έλκονται από αρσενικά παιδιά ή και από αρσενικά και από θηλυκά παιδιά (Schiffer, 2008).»

Με βάση τα όσα γνωρίζουμε για τη σεξουαλική συμπεριφορά του Μουχάμμαντ, μπορούμε να τον κατηγοριοποιήσουμε ως μη-αποκλειστικό παιδόφιλο, ως επί το πλείστον ετεροφυλόφιλο (υπάρχει χαντίθ που τον παρουσιάζει να ρουφά τη γλώσσα ή τα χείλη ενός μικρού αγοριού, το οποίο δικαιολογημένα μπορεί να δημιουργήσει υποψίες για αμφιφυλοφιλία του ως προς τα παιδιά. Η ερώτησή του προς νιόπαντρο οπαδό του, γιατί παντρεύτηκε μια ώριμη γυναίκα κι όχι μια παρθένα, με την οποία θα μπορούσε να παίζει, αποτελεί ένδειξη της προτίμησής του για μικρές κοπέλες (παρθενία και μικρή ηλικία πήγαιναν χέρι-χέρι εκείνη την εποχή). Οι περισότερες σύζυγοι και παλλακίδες του ήταν πολύ νέες (ενδεικτικά αναφέρουμε την Σαφίγια, 17 ετών, και την Τζουαιρία, 20 ετών), και ακόμα και οι μεγαλύτερες ήταν μικρότερες από εκείνον. Μόνη εξαίρεση αποτέλεσε η πρώτη του σύζυγος, Χαντίτζα, όμως ο γάμος μαζί της δεν έγινε με τους ίδιους όρους που έγιναν οι άλλοι γάμοι του: Εκείνη πρότεινε τον γάμο, ήταν εργοδότριά του και από τις πλουσιότερες γυναίκες της περιοχής ενώ εκείνος ήταν φτωχός και άσημος, και το γαμήλιο συμφωνητικό τον υποχρέωνε να μην παντρευτεί άλλη γυναίκα όσο ήταν παντρεμένος μαζί της. Συνεπώς και να επιθυμούσε άλλες νεώτερες συζύγους τότε, δεν μπορούσε να το εκφράσει ώστε να καταγραφεί.

Ο λασπολόγος υποσχέθηκε στο ξεκίνημα του άρθρου να μας δείξει ότι η Ισλαμική γραμματεία «κονιορτοποιεί» τους ισχυρισμούς ότι η Άισα ήταν μια έφηβη γυναίκα σε ηλικία γάμου. Μέχρι στιγμής εάν κάτι «κονιορτοποιείται» είναι η απελπισμένη προσπάθεια του λασπολόγου να συνδέσει τα αυθεντικά αχαντίθ, τα οποία μιλάνε για την νόμιμη ηλικία γάμου της Άισα, με δήθεν παιδοφιλίκες νοοτροπίες. Δεν έχει αποδείξει πουθενά (και ούτε πρόκειται) και με κανέναν τρόπο το πώς ο Προφήτης ήταν παιδόφιλος.

Η ίδια η Άισα είπε για την σεξουαλική του συμπεριφορά: «ήταν ο πιο εγκρατής από όλους σας» (Μπουχάρι, 302)

Το Διαγνωστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο των Ψυχικών Διαταραχών (DSM-IV) της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Ένωσης αναιρεί τον λασπολόγο περί παιδοφιλίας με τον πιο απλό τρόπο. Αρκεί κανείς να ρίξει μια ματιά σε αυθεντικές βιογραφίες η πιο σωστά σε αυθεντικά αχαντίθ για τον χαρακτήρα και την συμπεριφορά του Προφήτη και εύκολα θα καταλάβει ότι ποτέ στη ζωή του δεν κατείχε ούτε ένα χαρακτηριστικό παιδόφιλου. Το ειρωνικό είναι ότι το εγχειρίδιο που παραθέτει ο λασπολόγος περιγράφει σχεδόν με ακριβή τρόπο την κατάσταση των παιδόφιλων Χριστιανών κληρικών που κακοποιούν μικρά παιδιά!

Όσον αφορά το χαντίθ οπου ο Απόστολος ρούφηξε την γλωσσά του μικρού Χάσαν αυτό είναι κάτι γνωστό και συνηθισμένο στην τότε Αραβία. Οι γονείς η συγγενείς των μικρών έβαζαν την γλώσσα τους στα στόματα των παιδιών και αυτά την πιπίλιζαν για να τους δοθεί η ψευδαίσθηση ότι πίνουν κάτι υγρό η ότι θηλάζουν μιας και στην έρημο ήταν πολύ εύκολο να στερέψει το νερό τους. Στο ίδιο χαντίθ από την συλλογή του Ιμάμη Άχμαντ διαβάζουμε ότι αυτή η κίνηση ήταν και συμβολική διότι όπως καταγράφεται αναφέρει ότι: όποια χείλια η γλώσσα ακουμπούσε ο Απόστολος τότε η φωτιά της κόλασης δεν θα τα άγγιζε. Ο λασπολόγος όμως, καθότι διεστραμμένος και λόγω άγνοιας, κατέληξε (το πώς άγνωστο) ότι αυτό δείχνει παιδοφιλικές πρακτικές. Ποτέ όμως δεν κατανοήθηκε καταυτόν τον τρόπο από το περιβάλλον του όπως μαρτυρά και η ίδια η ρήση.  

Οι περισσότερες γυναίκες του Προφήτη ήταν μεγάλες σε ηλικία, με βάση πάντα τα στάνταρ της εποχής, παρολαυτα όμως δεν υπάρχει καμία μομφή εναντίον ενός άνδρα που του αρέσουν οι μικρότερες σε ηλικία γυναίκες. Αυτό άλλωστε είναι και το φυσιολογικό. Και ήταν απλά μικρότερες, όχι παιδιά όπως αφήνει να εννοηθεί ο λασπολόγος.

Μέχρι στιγμής ακόμα δεν έχει αποδείξει την συκοφαντία περί παιδοφιλίας, δηλ ότι ο Προφήτης είχε ερωτική επαφή με ένα παιδί. Και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να βρεθεί σε αυτήν την θέση να το αποδείξει γατί έχουμε την αυθεντική μαρτυρία της ίδιας της Άισα ότι ήταν γυναίκα όταν έφτασε στα εννέα της. «Όταν η κοπέλα φτάνει στην ηλικία των εννέα τότε (παύει να είναι κοπέλα και) είναι γυναίκα» (ατ Τιρμιδί – νούμερο 1109)

Η Άισα επίσης καταγράφεται να λέει ότι ζήλευε την Χαντίτζα σε υπερβολικό βαθμό διότι ο Προφήτης την σκεπτόταν και την εξύψωνε συνεχώς και περισσότερο με σύγκριση εκείνη (Μπουχάρι, 5229).

Ο Προφήτης ήταν υπόδειγμα ήθους και εντιμότητας στην κοινωνία του και ήταν πολύ γνωστός γιαυτα τα χαρακτηριστικά του. Συνεπώς δεν ευσταθεί ότι ήταν άσημος. Επίσης καλό είναι να παραθέσει συγκεκριμένη αυθεντική πηγή ο λασπολόγος για το που βρήκε ότι η Χαντίτζα επέβαλε περιορισμό στον Απόστολο να μην παντρευτεί άλλη γυναίκα. {Ίμπν Καθίρ, σίρατ αν Ναμπαουήα, τόμος 1, σελ.189-190}.

Κάποιοι μουσουλμάνοι ισχυρίζονται ότι αν ο Μουχάμμαντ ήταν παιδόφιλος, θα είχε πολύ περισσότερες μικρές συζύγους από την Άισα, και το γεγονός ότι παντρεύτηκε μόνο εκείνη δεν τον αποδεικνύει παιδόφιλο.  Και άλλα εξωπραγματικά ισχυρίζονται, όπως ότι ΕΠΡΕΠΕ να την παντρευτεί ώστε… τα μικρά κορίτσια που είχαν απορίες για το σεξ να ρωτάνε εκείνη! Όμως, δυστυχώς γι’ αυτούς *ένας μη-παιδόφιλος ΔΕΝ μπορεί να διεγερθεί σεξουαλικά από ένα μικρό παιδί, ώστε να θέλει να το κάνει «σύζυγό του». Πολύ περισσότερο, ώστε να «ολοκληρώσει το γάμο» μαζί του… Τον καιρό εκείνο ο Μουχάμμαντ είχε και άλλη ενήλικη σύζυγο, λίγο μικρότερη από εκείνον, την Σάουντα Μπιντ Ζάμ’α, οπότε δεν ήταν στερημένος από γυναικεία συντροφιά.

* Η τεράστια διαφορά ηλικίας που είχε ο Μουχάμμαντ με την Άισα, το γεγονός ότι την ονειρευόταν ως σύζυγο πριν ακόμα τη ζητήσει από τον πατέρα της, και το ότι η παρόρμησή του να την παντρευτεί κράτησε πάνω από έξι μήνες – θυμηθείτε, την ονειρευόταν πριν τη ζητήσει και περίμενε τρία χρόνια ώσπου να γίνει καλά και να την πάρει στο σπίτι του – είναι υπεραρκετές ενδείξεις παιδοφιλίας. Επίσης δεν ήταν μόνο η μικρότερη, αλλά και η πιο αγαπημένη από τις συζύγους του:

Ποιες είναι αυτές οι υπεραρκετές ενδείξεις παιδοφιλίας; Δεν υπάρχει ούτε μία. Ακόμα δεν κατάφερε ο λασπολόγος να μας αποδείξει την παιδική ηλικία της Άισα. Από τις Ισλαμικές πηγές που παραθέτει όχι απλά δεν αποδεικνύουν τίποτα αλλά στρέφονται και εναντίων του. Ο λασπολόγος το μόνο που έχει να παραθέσει είναι χυδαιολογίες και χαρακτηρισμούς, τίποτα άλλο. Καθαρά δικές του προσωπικές γνώμες που προσπαθεί (χωρίς κανένα αποτέλεσμα) να τις παρουσιάσει ως Ισλαμικές η επιστημονικές.

Πράγματι, εάν ο Προφήτης ήταν παιδόφιλος, όχι οι περισσότερες αλλά όλες οι γυναίκες του θα ήταν παιδιά. ΟΥΤΕ ΜΙΑ όμως δεν είναι παιδί. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι δεν είναι παιδόφιλος, δείχνει μόνο ότι οι πολέμιοι του είναι διεστραμμένοι. Ο λασπολόγος λέει επίσης ότι οι Μουσουλμάνοι ισχυρίζονται «ότι ΕΠΡΕΠΕ να την παντρευτεί ώστε… τα μικρά κορίτσια που είχαν απορίες για το σεξ να ρωτάνε εκείνη». Απλά ψεύτης. Ας μας παρουσιάσει μια συναίνεση των Μουσουλμάνων λογίων για κάτι τέτοιο.

Λέει: «να διεγερθεί σεξουαλικά από ένα μικρό παιδί, ώστε να θέλει να το κάνει «σύζυγό του». Πρέπει πρώτα ο λασπολόγος να μας αποδείξει που βρίσκεται και ποιο είναι το μικρό παιδί και δεύτερον που αναφέρεται ότι λόγω σεξουαλικής διέγερσης την παντρεύτηκε. Όλα αυτά μάλλον είναι οι αρρωστημένες φαντασίωσης του λασπολόγου, τίποτα δεν προκύπτει από τα αχαντίθ που ο ίδιος (έστω και με πολύ κακές παραπομπές) παρέθεσε.

Σαχίχ Μπουχάρι αριθ. 2581: Ο Urwa διηγήθηκε ότι η Άισα είπε: «Οι σύζυγοι του Αποστόλου του Αλλάχ ήταν σε δύο ομάδες». Ο Urwa πρόσθεσε: Η μία ομάδα απαρτιζόταν από την Άισα, την Χάφσα, την Σαφίγια και την Σάουντα. Η άλλη ομάδα απαρτιζόταν από την Ουμ Σαλάμα και τις υπόλοιπες συζύγους του Αποστόλου του Αλλάχ. Οι Μουσουλμάνοι γνώριζαν πως ο Απόστολος του Αλλάχ αγαπούσε την Άισα, γι” αυτό, αν κάποιος είχε ένα δώρο που ήθελε να το δώσει στον Απόστολο του Αλλάχ θα το καθυστερούσε μέχρι ο Απόστολος του Αλλάχ να πάει στο σπίτι της Άισα. Η ομάδα της Ουμ Σαλάμα συζήτησε το ζήτημα αυτό μεταξύ τους, και αποφάσισαν να πάει η Ουμ Σαλάμα να παρακαλέσει τον Απόστολο του Αλλάχ να πει στον κόσμο να στέλνει τα δώρα του σ” αυτόν, σε όποιο άλλο συζυγικό σπίτι τυχαίνει να βρίσκεται. Η Ουμ Σαλάμα είπε στον Απόστολο του Αλλάχ τι είχαν πει, αλλά αυτός δεν απάντησε. Τότε εκείνες (οι σύζυγοι) ρώτησαν την Ουμ Σαλάμα σχετικά. Εκείνη είπε, «Δεν μου είπε τίποτα». Της ζήτησαν να του ξαναμιλήσει. Του ξαναμίλησε όταν τον συνάντησε τη μέρα που ήταν η σειρά της, αλλά εκείνος δεν απάντησε. Της είπαν, «μίλα του ώσπου να σου δώσει μια απάντηση.» Όταν ήταν η σειρά της, του ξαναμίλησε. Τότε εκείνος της είπε: «Μην με πληγώνετε, σε ό,τι αφορά την Αΐσα, αφού οι Θεϊκές Αποκαλύψεις δεν μου έρχονται σε κανένα άλλο κρεβάτι, παρά μόνο σε εκείνο της Άισα.»

Πουθενά, από αυτό το χαντίθ τουλάχιστον, δεν προκύπτει ότι ηταν «η πιο αγαπημένη». Από την άλλη όμως ο ίδια η Άισα καταγράφεται να λέει ότι ζήλευε την Χαντίτζα σε υπερβολικό βαθμό διότι ο Προφήτης την σκεπτόταν και την εξύψωνε συνεχώς και περισσότερο με σύγκριση εκείνη (Μπουχάρι, 5229).

Επίσης, από όλες τις συζύγους η Άισα είχε το καθήκον να πλένει το σπέρμα από τα ρούχα του.

Η γυναίκα του Προφήτη, επειδή του έπλενε τα ρούχα του ήταν παιδόφιλος; Μια γυναίκα πλένει τα ρούχα του άνδρα της, που είναι το κακό;

* Ο Μουχάμμαντ απέρριψε δύο ενήλικες νύφες επειδή του φάνηκαν μεγάλες, όμως επεδίωξε να παντρευτεί και άλλα μικρά κορίτσια εκτός από την Άισα… Η ισλαμική γραμματεία είναι αδιάψευστος μάρτυρας για άλλες τρεις τέτοιες περιπτώσεις: Το ένα κορίτσι ήταν… βρέφος που θήλαζε, το άλλο, μωρό που μπουσουλούσε, και το τρίτο, μεγαλύτερο σε ηλικία, που μιλούσε, αλλά που είχε ακόμα παραμάνα για να θηλάζει! Το βρέφος που θήλαζε λεγόταν Ουμ Χαμπίμπα, κόρη του Αμπάς, και ο Μουχάμμαντ δήλωσε ότι αν μεγάλωνε όσο αυτός ζούσε ακόμη, θα το παντρευόταν. Πραγματικά, αργότερα ο Μουχάμμαντ έκανε πρόταση γάμου, αλλά ανακαλύφθηκε ότι η ίδια τροφός που θήλασε αυτόν θήλασε και τον πατέρα της, κι έτσι σύμφωνα με την αραβική αντίληψη εθεωρείτο ανιψιά του οπότε δεν γινόταν να την παντρευτεί.

Ακριβώς, ΕΑΝ ΜΕΓΑΛΩΝΕ. Όχι όσο ήταν παιδί. Ο λασπολόγος συνεχίζει να αυτο-χαστουκίζεται.

Το μωρό που μπουσουλούσε λεγόταν Ουμουλ Φαντλ. Ο Μουχάμμαντ δήλωσε επίσης ότι αν μεγάλωνε όσο αυτός ζούσε ακόμη, θα την παντρευόταν, αλλά πέθανε πριν εκείνη μεγαλώσει.

Ακριβώς. Γιατί άν μεγάλωνε; Εάν ήταν παιδόφιλος θα είχε ερωτική επαφή μαζί της κατά την βρεφική η παιδική ηλικία σωστά; Δεν το έκανε όμως γιατί περίμενε να μεγαλώσει. Οι παιδόφιλιοι περιμένουν να μεγαλώσουν τα παιδιά; Ο λασπολόγος χωρίς να το αντιληφτεί παραθέτοντας ισλαμικές πηγές διέλυσε κάθε κομμάτι αυτής της άθλιας συκοφαντίας κατά του Προφήτη.

Και στην μια παραπομπή και στην άλλη (εάν και θέλουν περαιτέρω επιβεβαίωση ως αυθεντικές πηγές οι συγκεκριμένες) ο λασπολόγος αυτοαναιρείται διότι ο Προφήτης παρουσιάζεται ως ΜΗ παιδόφιλος μιας και περιμένει να φτάσουν στην κατάλληλη νόμιμη ηλικία γάμου (εφηβεία).

Το κοριτσάκι με την παραμάνα ήταν από μια εβραϊκή φυλή, και ο Μουχάμμαντ του ζήτησε να του δώσει τον εαυτό της σε γάμο ως δώρο. Εκείνη ρώτησε, «Μπορεί μια πριγκίπισσα να δώσει τον εαυτό της σ’ έναν συνηθισμένο άνθρωπο;» Ο Μουχάμμαντ σήκωσε το χέρι του να τη χτυπήσει, εκείνη φώναξε ότι ζητάει να τη σώσει ο Αλλάχ και ο Μουχάμμαντ είπε να τη στείλουν πίσω στους γονείς της.

Ούτε σήκωσε το χέρι του να την χτυπήσει ούτε «φώναζε» η κοπέλα. Άπλωσε το χέρι του να την καθησυχάσει διότι δεν γνώριζε ότι ήταν ο Απόστολος, όπως λέει η ρήση, και εκείνη αναφώνησε για προστασία. Η προστασία εδώ είχε να κάνει με αίτημα για χωρισμό η άρνηση για να πραγματοποιηθεί ο γάμος. Στο ίδιο χαντίθ επίσης αναφέρεται η κοπέλα ως «κυρία» από την φυλή Μπάνι Τζαούν και όχι ως παιδί. Ακόμα όμως και αν υποθέσουμε ότι ήταν παιδί (που προκύπτει το εντελώς αντίθετο από την ρήση) ο Προφήτης μπορεί να την παντρευόταν (αν δεχόταν βεβαίως) αλλά θα έμενε μαζί της μόνο όταν τερματιζόταν η παιδική της ηλικία, αυτό ακριβώς δηλαδή που έγινε στην περίπτωση της Άισα.

Σύνοψη και συμπεράσματα:

Είδαμε λέξη προς λέξη μια συκοφαντία, την οποία επίτηδες και επέλεξα για να αναιρέσω, μιας και περιέχει μαζεμένη σχεδόν όλη την συκοφαντική «επιχειρηματολογία» των πολέμιων περί παιδοφιλίας στο Ισλάμ.

Με συνδυασμό τα προαναφερθέντα (ξεκινώντας από την αρχή) είδαμε ότι δεν τίθεται κανένα απολύτως θέμα περί παιδοφιλίας. Το ειρωνικό είναι ότι τα «στοιχεία» που χρησιμοποιούν οι πολέμιοι στην ουσία στρέφονται εναντίον τους:

1) Η ηλικία της Άισα (9 ετών) αναφέρεται από την ίδια ως μια ηλικία που το παιδί μεταμορφώνεται σε γυναίκα. Αυτό τουλάχιστον θεωρούσε η ίδια για τον εαυτό της («Όταν η κοπέλα φτάνει στην ηλικία των εννέα τότε (παύει να είναι κοπέλα και) είναι γυναίκα» (ατ Τιρμιδί – νούμερο 1109). Άκυρο λοιπόν το επιχείρημα με βάση την ηλικία της.

2) Τα δυο αχαντίθ που παρέθεσε που δείχνουν ότι ο Προφήτης θα έκανε γάμο μόνο με κοπέλες που θα είχε τερματιστεί η παιδική τους φάση, δηλαδή να φτάσουν στην νόμιμη ηλικία γάμου (της εφηβείας).

3) Μια πιο προσεκτική ανάγνωση των πραγματικών στοιχείων με σύγκριση με αυτών που παραθέτουν θα αποκαλύψει και την διαστρέβλωση που σκόπιμα επιχειρούν στις Ισλαμικές πηγές.

Ο λασπολόγος μας υποσχέθηκε να μας δείξει πως η Ισλαμική γραμματεία «κονιορτοποιεί τους Μουσουλμανικούς ισχυρισμούς». Όχι μόνο απέτυχε αλλά μας απέδειξε ότι η αυθεντική Ισλαμική γραμματεία (αυθεντικά αχαντίθ) «κονιορτοποιεί» δήθεν φαντασίες για παιδοφιλικές πρακτικές. Η μόνη ανωμαλία όπως φαίνεται βρίσκεται στον εγκέφαλο των λασπολόγων.


 

 

 

 

 

Ετικέτες: , , , , , , , , , , , , ,

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.