Απάντηση στον Μουφτή Κομοτηνής για τις πασχαλινές ευχές του – الرد على مفتي كوموتيني

Άχμαντ Μ.Ελντίν – أحمد بن محيي الدين

الحمد لله رب العالمين، وصلى الله وسلم على نبينا محمد وعلى آله وأصحابه أجمعين، أما بعد

Ο Μουφτής Κομοτηνής, Δρ. Τζιχάντ Χαλήλ έστειλε εχθές (17-4-2020) τις πασχαλινές ευχές του στους Χριστιανούς, μέσω του καναλιού ΡοδόπηTv.

Και ενώ μια τέτοια κίνηση μπορεί να φαίνεται αρεστή και να γίνεται στα πλαίσια της αρμονικής και ειρηνικής συμβίωσης των ανθρώπων, διαφόρων θρησκειών, στην πραγματικότητα βλέπουμε το άσχημο πρόσωπο του οικουμενισμού. Ο Μουφτής έφτασε ακόμα στο σημείο να ευχηθεί για τις προσευχές των Χριστιανών, οι οποίες ως γνωστόν περιέχουν Σίρκ (συνεταιρισμό με τον Αλλάχ), να γίνουν αποδεκτές από τον Θεό.

Το να εύχεσαι για τις αλλόθρησκες γιορτές είναι χαράμ (αμαρτία) και αποτελεί συναίνεση των λογίων του Ισλάμ όπως καταγράφει και ο μεγάλος Ιμάμης και λόγιος Ίμπν Ουλ Κάγιεμ στο Αχκάμ αχλ Δίμμα. Λέει συγκεκριμένα:

وأما التهنئة بشعائر الكفر المختصة به فحرام بالاتفاق ، مثل أن يهنئهم بأعيادهم وصومهم ، فيقول: عيد مبارك عليك ، أو تهْنأ بهذا العيد ونحوه ، فهذا إن سلم قائله من الكفر فهو من المحرمات وهو بمنزلة أن يهنئه بسجوده للصليب بل ذلك أعظم إثماً عند الله ، وأشد مقتاً من التهنئة بشرب الخمر وقتل النفس ، وارتكاب الفرج الحرام ونحوه ، وكثير ممن لا قدر للدين عنده يقع في ذلك ، ولا يدري قبح ما فعل ، فمن هنّأ عبداً بمعصية أو بدعة ، أو كفر فقد تعرض لمقت الله وسخطه

«Συγχαίροντας και δίνοντας ευχές στους κουφάρ για τις γιορτινές τελετές που ανήκουν σε αυτούς είναι χαράμ με συναίνεση, όπως οι ευχές για τις γιορτές και τις νηστείες τους λέγοντας τους: «Να έχετε μια χαρούμενη γιορτή» ή «να απολαύσετε τη γιορτή σας» και ούτω καθεξής. Ακόμα και αν αυτός που το λέει έχει σωθεί από το κούφρ, τότε εξακολουθεί να απαγορεύεται. Είναι σαν να δίνονται ευχές και συγχαρητήρια σε κάποιον που προσκύνησε το σταυρό, ή ακόμα για κάτι χειρότερο από αυτό. Είναι τόσο μεγάλη αμαρτία σαν να συγχαίρεις κάποιον που πίνει κρασί,  δολοφονεί κάποιον, ή έχει παράνομες σεξουαλικές σχέσεις και ούτω καθεξής. Πολλοί από αυτούς που δεν σέβονται τη θρησκεία τους διαπράττουν αυτό το λάθος. Δεν συνειδητοποιούν την αστοχία των πράξεών τους. Όποιος συγχαίρει ένα άτομο για την ανυπακοή του, για την μπίνταα (νεωτερισμό – αίρεση) η για το κούφρ (απιστία), τότε εκθέτει τον εαυτό του στην οργή του Αλλάχ»

Και ενώ μπορεί κάποιος να μην συμμετέχει στις γιορτές τους, το να εύχεται δηλώνει αποδοχή των γιορτών αυτών με τον έναν τρόπο η τον άλλον. Δεν είναι δικαιολογία η αρμονική και ειρήνη συνύπαρξη με τους Χριστιανούς, διότι ο Αλλάχ ναι μεν μας καλεί στην αρμονική και ειρηνική συνύπαρξη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αποδεχόμαστε τις θρησκευτικές τους πρακτικές, εκφράζοντας λεκτική αποδοχή. Τουναντίον, απαγορεύεται αυστηρά από το Κοράνι και την Σούννα, όπως θα ακούσουμε και στο ηχητικό και θα διαβάσουμε σε άρθρο. Όπως και οι ίδιοι οι Χριστιανοί (και γενικότερα οι αλλόθρησκοι) δεν αποδέχονται τις θρησκευτικές πρακτικές μας. Και σε περίπτωση που ορισμένοι Χριστιανοί κληρικοί εκφράζουν ευχές για τις γιορτές μας (Ιντ ουλ Φίτρ και Ίντ ουλ Άντχα), τότε τους λέμε ότι δεν σέβονται την θρησκεία τους και οικουμενίζουν και αυτοί.

Καλοσύνη και ευγένεια προς τον Χριστιανό συμπολίτη μου δεν σημαίνει ότι του λέω «χρόνια πολλά», η «καλές γιορτές», διότι έτσι παραβιάζω τα δικά μου πιστεύω και δεν τα σέβομαι. Καλοσύνη και ευγένεια προς τον Χριστιανό συμπολίτη μου σημαίνει να τον βοηθάω αν έχει ανάγκη, να τον στηρίξω οικονομικά αν με χρειάζεται, να τον προστατεύω από το κακό και την ζημιά που μπορεί να τον απειλεί, να στέκομαι δίπλα του στα προβλήματα του, και αυτό για χάρη του Αλλάχ, μιας και ο Αλλάχ μας καλεί στην καλοσύνη και την ευγένεια προς τους μη Μουσουλμάνους που ζουν ειρηνικά μαζί μας. Όχι να συμμετέχω στα θρησκευτικά τους, ούτε να εύχομαι γιαυτά και ούτε να εκφράζω λεκτική ικανοποίηση και αποδοχή.  

Καλώ τον Μουφτή να σεβαστεί την θρησκεία του Ισλάμ, να σταματήσει να οικουμενίζει για να φανεί αρεστός και να επιστρέψει στο Κοράνι και στην Σούννα, με την κατανόηση των Σαχάμπα και των Σάλαφ (ενάρετων ορθόδοξων Μουσουλμάνων προκάτοχων) της Ούμμα. Να υιοθετήσει θεολογικό λόγο και όχι πολιτικό με τάσεις πολιτικής ορθότητας.

Ακούστε και δείτε: το πώς τεκμηριώνεται η απαγόρευση μέσα από τα Ισλαμικά κείμενα (Κοράνι και Σούννα).   

Άχμαντ Μ.Ελντίν
Διπλωματούχος Ισλαμικής Θεολογίας
Τζαμί «Σάλαφ ους Σάλιχ» (Αρ Ραχμάν)
IslamForGreeks.org – AhmadEldin.blog

والحمد لله رب العالمين، وصلى الله وسلم على نبينا محمد وآله وصحبه

Ετικέτες: , , , , , , ,

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.